19 באפריל 2024 17:35
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של דרמת הלהיט "נקמה" מגיעה

העונה החדשה של דרמת הלהיט "נקמה", שהושקה לאחרונה בארה"ב- החל מה-11.11 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

10.6 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה של סדרת המתח והמסתורין האהובה, ששבה לעונה שלישית ותעלה ב-HOT במקביל לשידורה בארה"ב

את "נקמה" ("Revenge"), סדרת הדרמה הממכרת של רשת "ABC" וחברת "Disney", מובילות הכוכבות אמילי ואן קאמפ ("אחים ואחיות", "קפטן אמריקה 2") ומדלין סטו ("המוהיקני האחרון", "12 קופים").

8.87 מיליון איש צפו בעונתה השנייה של הסדרה, שנוצרה על-ידי מייק קלי ("סווינגטאון"), סוניל נאייר ("אוז") והמפיקים שמאחורי "דמדומים", ויק גודפרי ומארטי בוון. בעקבות קהל המעריצים האדיר, תפסה "נקמה" את המשבצת הנחשקת שהתפנתה על-ידי "עקרות בית נואשות". במאי האחרון חודשה הסדרה, שהייתה מועמדת לפרסי "גלובוס הזהב" ו"People's Choice", לעונה שלישית שעלתה באוקטובר, בפרק בכורה שנצפה על-ידי 10.6 מיליון איש. סטיבן קינג הכריז כי הוא מעריץ; המגזין "טיים" הכתיר את אמילי (ואן קאמפ) וויקטוריה (סטו) לשתיים מהדמויות הנשיות הטובות על המסך; ואפילו פורסם כי חלה עלייה במספר התינוקות הנקראים דניאל ואמילי בזכות הסדרה. לאחרונה אף יצא לאור הספר הרשמי של הסדרה.

בפרק הפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, דקלן (קונור פאולו, "אחת שיודעת") מצא את מותו הטראגי; קונרד (הנרי קזרני, "משימה בלתי אפשרית") נחשף כמי שעומד מאחורי התאגיד האימתני; נולאן (גבריאל מאן, "זהות כפולה") ואיידן (בארי סלואן, "נח") נעצרו על-ידי ה"FBI"; ובנה האובד של ויקטוריה חזר לאתר אותה. אך כל אלה לא משתווים לרגעי הסיום, כאשר אמילי התוודתה בפני ג'ק (ניק ושלר, "רוזוול") כי היא אמנדה קלארק האמיתית, חשיפה שעלולה לשנות את משימת הנקמה של אמילי, ואת עלילת הסדרה כולה. בעונה החדשה, אמילי נאלצת להתמודד עם ההשלכות של מעשיה, והמהומה שיצרה סביבה, בעוד שהיא ממשיכה להיאבק באויביו של אביה המנוח.

"נקמה" עוקבת אחר אמילי ת'ורן, שהשתקעה בעולם האקסקלוסיבי של ההמפטונס, בעקבות עבר משפחתי אפל. שמה האמיתי הוא אמנדה קלארק, ובילדותה אביה נבגד על-ידי חבריו הקרובים לו ביותר, כשהוסגר והורשע בעבירות טרור קטלניות, נידון לחיים במאסר. ומת בבית-הסוהר. 17 שנים לאחר-מכן, היא שבה תחת זהות בדויה עם מטרה אובססיבית ונטולת היסוסים לתקן כמה מהעוולות שנעשו לאביה ולה, בדרך הכי טובה שהיא מכירה – נקמה. בזהירות ובשיטתיות, "אמילי" התקדמה במעלה הסולם החברתי אל עבר האנשים שהרסו את משפחתה, תוך כדי שהיא מענישה אותם אחד אחרי השני, ובבסיסם- הזוג הראשון, הכוחני והבלתי פגיע של ההמפטונס – קונרד וויקטוריה גרייסון.

לצדן של ואן קאמפ וסטו מככבים בסדרה גבריאל מאן, הנרי קזרני, ניק ושלר, ג'וש באוומן, כריסטה ב. אלן ("פתאום 30") ובארי סלואן. לתפקידי אורח מגיעים העונה קארין ונסה ("פאן אם"), ג'סטין הארטלי ("סמולוויל"), ג'יימס לה-גרוס ("נקודת פריצה"), ג'יימס טאפר ("גברים על עצים"), זוכה ה"טוני" רוג'ר בארט ("המפיקים") ואנה אוריטז ("בטי").

החל מה-11.11, ימי שני, בשעה 21:30, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!