25 באפריל 2024 1:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של הסיטקום זוכה ה"אמי", "מרוששות"

 

אחת מ-10 הקומדיות המצליחות ביותר בארה"ב

 

עם 9.5 מיליון צופים בממוצע

 

2 Broke Girls 4

 

קים קרדישאן מגיעה להופעת אורח מדוברת בפרק פתיחת העונה הרביעית של קומדיית הלהיט, מהיוצר של "סקס והעיר הגדולה" מייקל פטריק קינג, ואחת מהסדרות הנצפות ביותר בארה"ב, שחודשה לאחרונה לעונה נוספת

 

"מרוששות" ("2 Broke Girls"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי זוכה שני פרסי ה"אמי" מייקל פטריק-קינג, מיוצרי "סקס והעיר הגדולה" ובמאי שני שוברי הקופות שיצאו לאקרנים בעקבות הסדרה, הסטנדאפיסטית וויטני קאמינגס ומישל נאדר ("ספין סיטי").

 

הסדרה הכיפית והנועזת, בכיכובן של קאט דנינגס ("בתול בן 40", סרטי "ת'ור") ובת' בהרס, הייתה לבכורת הקומדיה הכי נצפית בעשור האחרון, ולפיילוט החזק ביותר של רשת "CBS" אי-פעם. 9.5 מיליון איש צופים בממוצע ב"מרוששות", נתון גבוה במיוחד שהופך אותה לאחת מ-40 הסדרות המצליחות ביותר בארה"ב.

 

לאורך השנים גרפה הסדרה את פרס ה"אמי" ופרס "People's Choice" לקומדיה החדשה הטובה ביותר, ואף פורסם שצוותו של נשיא ארה"ב ברק אובמה בחר לקדם את קמפיין הבחירות שלו דווקא בעת שידורה יותר מאשר כל סדרה אחרת. בעקבות הצלחתה האדירה, חודשה הסדרה במרץ האחרון לעונה נוספת וחמישית, ולאחרונה אף יצאה בארה"ב מהדורה מוגבלת של קאפקייקס מבית "מרוששות".

 

8.4 מיליון אמריקאים צפו בתפקיד האורח המתוקשר של קים קרדשיאן בפרק בכורת העונה הרביעית של "מרוששות". בפרק, מפיק התוכנית של האחיות קרדשיאן מציע למקס (דנינגס) וקרוליין (בהרס) לצלם בחנות הקאפקייקס שלהן, וקרדשיאן קופצת לביקור מפתיע. מלבד קרדשיאן, מגיעים להופעות אורח הקומיקאית סנדרה ברנהרד ("מלך הקומדיה"), ג'סי מטקאלף ("עקרות בית נואשות"), זוכת שני פרסי ה"אמי" ופרס "גלובוס הזהב" ואלרי הרפר ("המופע של מרי טיילר מור") ודוגמניות "ויקטוריה'ס סיקרט" לילי אלדרידג' ומרתה האנט.

 

הסדרה עוקבת אחר החברות הלא שגרתית שנרקמת בין שתי נשים צעירות ומאוד שונות, שממלצרות יחד בדיינר טרנדי בברוקלין, וחולקות חלום לנהל עסק מצליח ומשותף למכירת קאפקייקס, כשרק דבר אחד עומד בדרכן – הן מרוששות, ובניגוד לרוב הבנות שמנסות להצליח בניו יורק, הן רק מנסות לכסות את השכירות.

 

כשקרוליין צ'אנינג, שגדלה כיורשת עצר עשירה, מאבדת את כל הונה בעקבות הרשעתו של אביה, היא נאלצת בחוסר חשק או ניסיון להתחיל למלצר. במקום עבודתה החדש והלא מפואר פוגשת קרוליין במקס בלאק הסרקסטית, שתחילה לועגת לבחורה המפונקת וחסרת היכולות, אך מופתעת לגלות שקרוליין למעשה הרבה יותר מתוחכמת ממה שנדמה.

 

כשקרוליין נחשפת לכישרון האפייה של מקס, השתיים מפתחות קשר מקצועי לא צפוי בתקווה להשיק עסק למכירת קאפקייקס, שעשוי להוביל לעתיד מזהיר עבורן. רק שקודם הן צריכות לגייס 250 אלף דולר כדי להזניק את העסק. מוקפות ב'משפחה' הלא אופיינית שלהן בדיינר, והשכנה הצבעונית שלהן סופי (ג'ניפר קולידג', "אמריקן פאי", "לא רק בלונדינית"), מקס וקרוליין עשויות למצוא את המתכון להצלחה.

 

לצדן של דנינגס ובהרס, מככבים בסדרה המועמד ל"אמי" גארט מוריס ("סאטרדיי נייט לייב"), ג'ונתן קייט, מת'יו מוי ("סקראבס") וג'ניפר קולידג'.

 

החל מה-26.4, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!