19 באפריל 2024 21:48
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של סדרת האנימציה המצליחה "סאות'פארק"

 

סדרת הלהיט זוכת חמישה פרסי ה"אמי", מבית היוצר של טריי פארקר ומאט סטון, חוזרת בעונה ה-18 של אחת מההצלחות הגדולות של הטלוויזיה האמריקאית, שתשודר בהפרש של שלושה ימים בלבד מהשידור בארה"ב

 

"סאות'פארק" ("South Park"), סדרת האנימציה מבית היוצר של טריי פארקר ומאט סטון, שבה בעונתה ה-18, שתשודר במקביל ל"Comedy Central" האמריקאית.

 South Park 18

"סאות'פארק" הייתה ונותרה הסדרה המובילה של "Comedy Central" ולאחת מהסדרות הנצפות ביותר בכבלים בכלל. הסדרה, שזכתה בחמישה פרסי "אמי", בראשם הפרס לסדרת האנימציה הטובה ביותר, פרס "Annie" לאנימציה, פרס "פיבודי" ופרס מכון הסרטים האמריקאי, הוכתרה לאחת מ-101 הסדרות הטובות ביותר בכל הזמנים, לצד היותה סדרת הכבלים הנערצת ביותר בפייסבוק, עם למעלה מ-47 מיליון מעריצים. לצד הסדרה ממשיכה לפעול אימפריה של מרצ'נדייז, ספרים, סרטים, משחקי מחשב ואלבומים.

 

4.4 מיליון איש צפו בפרק פתיחת העונה הקודמת של "סאות'פארק", הנתון הגבוה ביותר מזה ארבע שנים, והוכיחו שסדרת האנימציה הוותיקה ביותר בכבלים האמריקאיים שומרת על מעמדה הגבוה. לפני שנתיים חתמו יוצרי הסדרה על חוזה שיאריך את סדרת האנימציה עד שנת 2016, כלומר העונה ה-20.

 

מאחורי התופעה עומדים פארקר וסטון, צמד במאים, מפיקים, תסריטאים ואנימטורים, שמלבד מאות פרקים של "סאות'פארק" כתבו וביימו את המיוזיקל הסאטירי והמוערך "The Book of Mormon", זוכה פרסי ה"טוני" וה"גראמי", ובקולנוע את סרט הקאלט "טים אמריקה" והסרט של "סאות'פארק", עליו היו מועמדים לפרס האוסקר. לאחרונה פורסם שהשניים, שנכללו ברשימת 50 האנשים המצחיקים ביותר על-פי המגזין "רולינג סטון", הקימו אולפן קולנוע, טלוויזיה ותיאטרון בהשקעה של 300 מיליון דולר. בימים אלה עמלים השניים על סרט חדש ושני במספר של "סאות'פארק", לצד משחק מחשב נוסף לסדרה.

 

"סאות'פארק" ממשיכה להפתיע אפילו את מעריציה הנאמנים בכל שבוע עם ההומור הכי שחור והסאטירה הכי בוטה על המסך הקטן, והיא נותרת כמעט עוצרת נשימה באכזריותה, נשכנותה וחוסר הגבולות שלה. סטן, אריק, קני וקרטמן, ארבעת התלמידים החיים בעיירה הקטנה סאות'פארק שבקולוראדו, כבר מזמן הפכו לארבעת המצוירים הכי מפורסמים, ובטוח הכי גסים, בעולם. הרפתקאותיהם וצרותיהם המצחיקות והביזאריות מובילות לסיטואציות ואמירות פרובוקטיביות וחסרות בושה, ששוברות מוסכמות, ומנפצות את הצביעות והחשיבות העצמית של החברה המודרנית. לאורך עונותיה התפרסמה הסדרה כמי שמחויבת להביא תגובות מידיות וחסרות פשרות לאירועים החדשותיים בעולם ולפיגורות, הקבוצות והתופעות החשובות שמובילות את התרבות הפופולארית.

 

החל מה-28.9, ימי ראשון, בשעה 21:10, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!