29 במרץ 2024 9:49
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של סדרת הלהיט המצליחה "זאב צעיר"

 

Teen Wolf 4

 

הדרמה העל-טבעית, אחת מההצלחות הגדולות של השנים האחרונות, זכתה בשנה האחרונה בפרס ה"Teen's Choice" השביעי שלה וממשיכה להיות אחת מחמש הסדרות המדוברות ביותר ברשת

 

"זאב צעיר" ("Teen Wolf"), דרמת הנוער המצליחה של רשת "MTV" וחברת "MGM", נוצרה על-ידי ג'ף דיוויס, היוצר המקורי של "מחשבות פליליות". לצדו של דיוויס, יוצרים את הסדרה מרטי אדלשטיין ("נמלטים"), רנה אשווריה ("מדיום") והבמאי ראסל מולכאי ("היילנדר").

 

הסדרה המותחת בכיכובו של טיילר פוזי (בקרוב ב"Yoga Hosers" עם ג'וני דפ), המבוססת על סרט הקאלט משנות השמונים, זוכה להצלחה אדירה בקרב מיליוני מעריציה ברחבי העולם. בעקבות הצלחתה, חודשה הסדרה ביולי האחרון לעונה חמישית.

 

ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב על העונה הרביעית ש"המעריצים לא היו יכולים לקבל פרק פתיחה מוצלח יותר לסדרה ההיפנוטית, המותחת, המפחידה והסקסית הזאת. יש ל"זאב צעיר" ממדים של סרט אקשן או סרט אימה, והיא עדיין מצליחה להיות במקביל דרמת תיכון. בעונה הרביעית והמסחררת שלה, "זאב צעיר" פשוט מאוד מעולם לא הייתה טובה יותר".

 

הישגיה הגדולים ביותר של "זאב צעיר" ניכרים ברשתות החברתיות, שם הסדרה היא אחת מחמש הסדרות המדוברות ביותר, עם ממוצע של חצי מיליון אזכורים ב"טוויטר" מדי פרק. בכך הפכה "זאב צעיר" לסדרה הכי מדוברת בתולדות "MTV". לאורך השנים גרפה הסדרה שבעה פרסי "Teen’s Choice", בראשם לסדרת הקיץ הטובה ביותר, וכן שני פרסי "סאטורן" (המוענקים מדי שנה ליצירות מדע בדיוני) לסדרת הנוער הטובה ביותר. לאור הפופולאריות שלה, יצאו ספר וחוברת קומיקס בהשראת "זאב צעיר".

 

בעונה החדשה, סקוט (פוזי), סטיילס (דילן או'בריאן, "הרץ במבוך"), לידיה (הולנד רודן) וקירה (ארדן צ'ו) שבים ללימודים עם יותר דאגות אנושיות מעל-אנושיות, עדיין מחלימים מהאובדן הטראגי ומנסים לעזור לחברתם מליה (שלי הניג, "המעגל הסודי") להשתלב מחדש בחברה. הקימה לתחייה המפתיעה של קייט ארג'נט (ג'יל וגנר, "ג'ונברג") מביאה איום נוסף לביקון הילס, לצד הגעתו של אויב מסתורי נוסף.

 

הסדרה עוקבת אחר סקוט מק'קול, תיכוניסט דחוי חברתית שנופל קורבן ליצור משונה – שמתגלה כאיש זאב. כעת, לסקוט יש יכולות על-טבעיות, שהופכות אותו לכוכב קבוצת הלקרוס בתיכון שלו, ולנער פופולארי ונחשק. אך היכולות של סקוט מניבות גם בעיות חדשות, והוא נגרר למרכזה של מלחמה בין אנשי הזאב והציידים שלהם. סקוט נאלץ למתן את יצריו וצרכיו החייתיים, בעוד הוא מנסה לשמור על חבריו, משפחתו והקהילה כולה.

 

לצדו של פוזי, מככבים בסדרה דילן או'בריאן, טיילר הקלין ("הדרך לפרדישן"), הולנד רודן, שלי הניג,ארדן צ'ו, דילן ספרייברי ("איש הפלדה"), ג'יי אר בורן ("נקמה"), לינדן אשבי ("מורטל קומבט"), מליסה פונזיו ("המתים המהלכים"), איאן בוהן ("מד מן"), סת' גיליאם ("הסמויה"), אורני אדמס ("קומיקאי"), ג'יל וגנר, מייגן טנדי ("לא ניתנת לעצירה"), מתיו דל נגרו ("הסופרנוס"),ריאן קלי ("משחקי ילדים"),קיילין רמבו ("המשחק של רמבו") וקודי כריסטיאן ("שקרניות קטנות"). לתפקידי אורח מגיעים טמילין טומיטה ("היום שאחרי מחר") והשחקנית הישראלית מאיה עשת.

 

החל מה-13.3, ימי שישי, בשעה 16:30, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!