20 באפריל 2024 6:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של "סקנדל", בכיכובה של קרי וושינגטון

העונה החדשה של "סקנדל", בכיכובה של קרי וושינגטון-

החל מה-7.1 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

13.8 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה השלישית של דרמת המתח המצליחה, במה שהוכתר לפרק הנצפה בתולדותיה. הסדרה, מהיוצרת של "האנטומיה של גריי" שונדה ריימס, ממשיכה להסעיר מיליוני מעריצים, לגרוף שבחים מהמבקרים ולשמור על מעמדה כסדרת קאלט

כבר שנים שלא נראתה הצלחה בסדר הגודל של "סקנדל" ("Scandal"), דרמת המתח של רשת "ABC". המותחן הפוליטי נוצר על-ידי שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי"), בשיתוף פעולה עם היועצת התקשורתית ג'ודי סמית, שעבדה בעבר עם הנשיא לשעבר ג'ורג' וו. בוש ומוניקה לווינסקי. מי שמובילה את הסדרה היא כוכבת הקולנוע קרי וושינגטון ("ריי", "ג'אנגו ללא מעצורים").

12.2 מיליון איש צופים בממוצע בעונתה השלישית של הסדרה, נתון שיא שמתעלה על הישגי העונות הקודמות, וממצב אותה ברשימת 15 הסדרות הנצפות ביותר בארצות-הברית, ורשימת 10 הסדרות הרווחיות ביותר עבור המפרסמים. בפרק הבכורה של העונה, שהוא הפרק המצליח בתולדותיה, צפו 13.8 מיליון איש, והוא הביא את "סקנדל" למקום הראשון במדד הדיבור ברשת החברתית טוויטר, עם קרוב ל-713 אלף ציוצים. נכון להיום, "סקנדל" היא הסדרה המדוברת ביותר של רשת "ABC" ברשתות החברתיות. בין מעריציה הרבים נמנים גם שמות מוכרים כמו ביל קלינטון ואופרה ווינפרי, שכבר הודו שהם מכורים.

השנה גרפה הסדרה את פרס ה"אמי", על משחקו של דן בוקטנסקי, ולאחרונה הוכרז כי "סקנדל" מועמדת לפרס "גלובוס הזהב", בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בדרמה, עבור וושינגטון. בנוסף, וושינגטון מועמדת בימים אלה לפרס גילדת השחקנים ("SAG") על משחקה בסדרה. "סקנדל" נכללה לאחרונה ברשימת הסדרות הנבחרות של השנה על-פי מכון הקולנוע האמריקאי, ובדירוג 10 הסדרות הטובות של 2013 על-פי המגזין היוקרתי "Time", שגם הכתירו את אוליביה פופ לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר, והוסיפו ש"אוליביה פופ נהפכה השנה לאייקון תרבות אמיתי". ב"ניו יורק טיימס" אף הגדילו ושאלו במאמר מיוחד "למה נשיא ארה"ב אובמה לא יכול להיות יותר כמו אוליביה פופ?".

נדמה שזו הייתה השנה הן של ריימס והן של וושינגטון. "פורבס" פרסמו כי ריימס מכניסה לרשת "ABC" מעל ל-13 מיליון דולר בשבוע ו-300 מיליון דולר בעונה. על וושינגטון, האישה השחורה הראשונה להוביל דרמה ברשת אמריקאית מזה ארבעה עשורים, אמרה מישל אובמה שהיא "כוכבת ענקית עכשיו. אין מישהו גדול יותר מקרי כרגע. זאת האמת. זאת עובדה". כמו כן, וושינגטון, שכיכבה השנה בסרטו של קוונטין טרנטינו "ג'אנגו ללא מעצורים", נבחרה על-ידי מגזין "פיפל" לאדם השני היפה ביותר לשנת 2013, ומעטרת את שערי כל המגזינים הגדולים.

זוכת ה"אמי" ליסה קודרו ("חברים", "טיפול אונליין") מצטרפת לתפקיד מרכזי במהלך העונה השלישית, לצד תפקידי אורח נוספים של פול אדלשטיין ("נמלטים"), ג'ק קולמן ("גיבורים"), סינתיה סטיבנסון ("אושר") וקנדי אלכסנדר ("טרמיי").

"סקנדל" מתארת את קורותיה של עורכת-הדין אוליביה פופ (וושינגטון), המקדישה את חייה להגנה על תדמיתה הציבורית ושמירה על סודותיה של האליטה האמריקאית. עד לאחרונה ראש מערך התקשורת של הבית הלבן ונשיא ארצות-הברית, אוליביה רבת ההשפעה פרשה מהבית הלבן בכדי לפתוח חברה משלה לניהול משברים בוושינגטון. היא מקווה לפתוח פרק חדש בחייה, מקצועית ואישית, אך נדמה שהיא לא מסוגלת להתנתק מעברה.

הצוות של פופ, עורכי-דין וחוקרים שיעשו כל שניתן בכדי לגרום לצרות של לקוחותיהם להיעלם, ומתמחים בתיקון חייהם של בכירים, לא בדיוק מצליחים לתקן את חייהם שלהם. בעוד שאוליביה והצוות שלה נלחמים למען המוניטין של לקוחותיהם, נשיא ארצות-הברית ואנשיו לעולם לא נעלמים מעיניה. עם זאת, הלקוחות של פופ הם לא היחידים עם סודות, ולמרבה ההפתעה, היא כנראה תצטרך להתאמן על יכולות בקרת הנזקים שלה- על עצמה, בהתחשב באופי יחסיה עם הנשיא פיצג'רלד גרנט (טוני גולדווין, "רוח רפאים").

לצדה של וושינגטון (שנישואיה המסתוריים והריונה הטרי מעסיקים את צהובוני ארה"ב), מככבים בסדרה קולומבוס שורט ("לרקוד מהלב"), גווילרמו דיאז ("200 סיגריות"), דארבי סטנשפילד ("יריחו"), קייטי לווס, טוני גולדווין, ג'ף פרי, בלאמי יאנג, ג'ושוע מלינה ("הבית הלבן"), סקוט פולי ("פליסיטי"), זוכה ה"אמי" דן בוקטנסקי ("טיפול אונליין"), זוכת ה"אמי" קייט ברטון ("127 שעות") וג'ו מורטון ("ספיד").

החל מה-7.1, ימי שלישי, בשעה 21:30, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!