29 במרץ 2024 5:31
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של קומדיית הקאלט "עובדים מצטיינים"

 

2 מיליון איש צפו בעונתה הקודמת של סדרת הלהיט, מהיוצרים והכוכבים בלייק אנדרסון, אנדרה הולם ואדם דיווין. ג'סטין ביבר, וודי הרלסון ומיילי סיירוס כבר הצהירו שהם מעריצים של הסיטקום, שכבר חודש לעונה נוספת

 

"עובדים מצטיינים" ("Workaholics"), הקומדיה המצליחה של רשת "Comedy Central", זוכה למעמד פולחן בשנים האחרונות.

 

מאחורי הסדרה הקומית, שמפיק קווין אטן ("סקראבס", "עקרות בית נואשות"), עומדים המוחות הקודחים והנועזים של יוצרי המערכונים הויראליים "Mail Order Comedy", בלייק אנדרסון, אנדרה הולם ואדם דיווין. אליהם מצטרף קייל נווצ'ק, שגם מביים את הסדרה לצד כריס קוץ' ("קטע של בנים").

 Workaholics

מאז עלתה הסדרה, כיכבו שלושת הקומיקאים המוערכים בשלל פרויקטים מוכרים. אנדרסון השתתף בסיטקומים "קומיוניטי" ו"מחלקת גנים ונוף", הולם כיכב ב"מינדי" ובקרוב ישתתף ב"Inherent Vice" של פול תומאס אנדרסון, ודיווין שיחק בשובר הקופות "פיץ' פרפקט" ומוביל תוכנית משלו ב"Comedy Central". יחד הם הופיעו בסרט המצליח "שכנים", בעוד שהולם ודיווין צפויים לככב ב"The Intern" עם רוברט דה נירו ואן האת'אווי. לאחרונה נודע שהשלישייה תככב בסרט חדש, בהפקת סת' רוגן.

 

2 מיליון איש צפו בממוצע בעונתה השלישית של הקומדיה, נתון שהופך אותה לאחת מהסדרות הנצפות ביותר של רשת הכבלים. כוכבים בסדר הגודל של ג'סטין ביבר, וודי הרלסון ומיילי סיירוס כבר הכריזו שהם צופים באדיקות ומעוניינים בתפקידי אורח בסדרה, שחודשה בינואר האחרון לעונה חמישית.

 

הסדרה עוקבת אחר שלושה חברים – בלייק (אנדרסון), דרס (הולם) ואדם (דיווין) – שעובדים ביחד כאנשי טלמרקטינג בין 9 ל-5, וחיים ביחד מ-5 עד 9. דדליינים, קודי לבוש והשקמה מוקדמת הם לא הדברים שהשלישייה מורגלת אליהם. הם אמנם עושים את עבודתם, ולפעמים עושים אותה היטב, אך הם מגיעים באיחור, עוזבים שיכורים, ותמיד חיים כאילו זה יומם האחרון, גם כשהם לא יודעים איזה יום היום.

 

עבור שלושת החברים, שמנסים להצליח בעולם האמיתי, ההוללות נמשכת כל היום וכל הלילה, בין אם הם בקיוביקלס המשרדיים שלהם, בניסיון לגרד משכורת חודשית, או חוגגים בדירה המשותפת. כי זה שעזבת את הקולג', לא אומר שאתה לא יכול לקחת את המסיבה יחד איתך.

 

החל מה-2.9, ימים ראשון-חמישי, בשעה 18:30, ב-HOT קומדי סנטרל

 

שתפו את הפוסט!