20 באפריל 2024 10:08
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה החדשה של "קופר" ("Copper")

מבית היוצר של זוכה האוסקר בארי לוינסון ("איש הגשם")

וזוכה שלושה פרסי ה"אמי" טום פונטנה ("אוז", "רצח מאדום לשחור")

העונה החדשה של דרמת המתח התקופתית "קופר"-

החל מה-23.4 ב-HOT VOD

המועמדת לאוסקר אלפרה וודארד, וויליאם בולדווין ודונאל לוג הם בין הכוכבים שמשתתפים בעונה החדשה של הדרמה המושקעת, המתרחשת בניו-יורק של המאה ה-19, והפכה לנצפית ביותר בתולדות "BBC America"

מאחורי דרמת הפשע "קופר" ("Copper"), הסדרה המקורית הראשונה של "BBC America", המופקת על-ידי "Cineflix", עומדים זוכה שלושה פרסי ה"אמי" טום פונטנה ("אוז", "רצח מאדום לשחור"), זוכה האוסקר בארי לוינסון ("איש הגשם", "באגסי") והמועמד לאוסקר וויל רוקוס ("סאות'לנד", "מונסטר בול"),  את צוות השחקנים מובילים טום ווסטון-ג'ונס ("ספוקס"), פרנקה פוטנטה ("ראן לולה ראן", "זהות כפולה"), קייל שמיד ("היסטוריה של אלימות"), טסה תומפסון ("ורוניקה מארס") ואנסטסיה גריפית ("דמג'ז").

2.7 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה, הנתון הגבוה ביותר להשקת סדרה של הרשת אי-פעם. עם מיליון צופים בממוצע, הפכה "קופר" לדרמה הנצפית ביותר של הרשת, ולאחרונה החלו פרסומים על יצירת סרט של "קופר". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב על העונה החדשה שהיא "הולכת ומעמיקה, מביאה למסך עוד אינטריגות, וכל זאת מבלי לאבד את הרוח המצוינת על עונת הבכורה".

העונה מגיעים להופעות אורח המועמדת לאוסקר אלפרה וודארד ("פחד ראשוני", "12 שנים של עבדות"), וויליאם בולדווין ("מלכודת אש"), דונאל לוג ("בלייד"), איימון וולקר ("אוז", "בלתי שביר"), לי טרגסן ("מונסטר", "אוז") ואנדרו הווארד ("הייטפילדס ומקויס").

העונה החדשה נפתחת בימים שאחרי מלחמת האזרחים ורגע לפני ההתנקשות בנשיא לינקולן, כשהפוליטיקה והחברה האמריקאיות עוברות מהפך מהותי, והמציאות של המהגרים האיריים והאפרו-אמריקניים בארצות-הברית משתנה. קווין קורקורן (ווסטון-ג'ונס) מתקשה לשמור על העניינים כשורה ברחובות, ובאותו הזמן להיאבק בשדים האישיים שלו, לאחר שחשף את האמת על מה שקרה לאשתו ובתו, והבגידה של חברו הטוב ביותר. ובעוד קורקורן מנסה לבנות מחדש את חייו, הסובבים אותו נלחמים למצוא את מקומם בעיר חסרת הרחמים. בינתיים, הגנרל ברנדו דונובן (לוג) שב ממלחמת האזרחים כדי להשיב את הסדר לרובע, והנאמנויות בפייב-פוינטס מתהפכות.

הסדרה עוקבת אחר קווין קורקורן, שוטר אירי-אמריקאי מחוספס, ששואף למצוא צדק עבור חסרי הכוח בשכונת המהגרים הידועה לשמצה פייב-פוינטס בניו-יורק. קורקורן נשאב לעולמות הקונטרסטיים והמרובדים חברתית של אריסטוקרטיית השדרה החמישית המושחתת, והקהילה האפרו-אמריקאית בצפון מנהטן.

בסדרה מככבים טום ווסטון-ג'ונס, פרנקה פוטנטה, קייל שמיד, אנסטסיה גריפית, אטו אסנדו ("ג'אנגו ללא מעצורים"), קווין ראיין ("לארדו"), דילן טיילור ("טיידלנד"), קיארה גלסקו וטסה תומפסון.

החל מה-23.4, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!