25 באפריל 2024 3:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה הרביעית של סדרת הקאלט האהובה "קומיוניטי"

העונה הרביעית של סדרת הקאלט האהובה "קומיוניטי"-

החל מה-12.12 ב-HOT קומדי סנטרל

 

הקומדיה זוכת פרס ה"אמי" חוזרת בעונה רביעית, עם הומאז' ל"משחקי הרעב", פרק מיוחד בהשראת "חבובות", איחוד של "בוורלי הילס 90210", והופעות אורח של ג'ייסון אלכסנדר, ג'יימס ברולין וכוכבים נוספים

"קומיוניטי", הסדרה המבריקה של רשת "NBC" וחברת "Sony", בכיכובו של ג'ואל מקהייל ("מרק הוליוודי", "טד"), ממשיכה לזכות לאהדת מעריצים אדירה.

הסדרה, זוכת פרס ה"אמי" ופרס המבקרים ("TCA") לקומדיה הטובה ביותר, נוצרה על-ידי דן הרמון ("התוכנית של שרה סילברמן"), שפיטוריו המתוקשרים הביאו לכך שאת העונה הרביעית יצרו כותבי "הכל לטובה" דיוויד וורסיו ומוזס פורט. במאי האחרון, עם חידושה של "קומיוניטי" לעונה חמישית, הוכרז על חזרתו המצופה של הרמון, לשמחת המעריצים. הבשורה הזו הגיעה לאחר עזיבתו הרועשת של צ'אבי צ'ייס ("סאטרדיי נייט לייב") את הסדרה, בעקבות שורת עימותים עם ההפקה.

העונה הרביעית כוללת פרק שמוקדש כולו ל"אינספקטור ספייסטיים", הסדרה הפיקטיבית שמאוזכרת לאורך העונות, ספיישל שכולו משוחק על-ידי "חבובות" בהשראת דמויות הסדרה, איחוד של כוכבי "בוורלי הילס 90210" ג'ני גארת' ולוק פרי, והומאז'ים לסרטים "משחקי הרעב", "חומות של תקווה" וגם "שישי הפוך", בפרק מדובר שנכתב על-ידי כוכב הסדרה ג'ים ראש (זוכה האוסקר על התסריט של "היורשים").

לאורך העונה, סודות גדולים נחשפים מעברו של פירס (צ'ייס), צ'אנג (קן ג'ונג, סרטי "בדרך לחתונה") חוזר כשהוא סובל מאמנזיה ומאמין כי שמו הוא קווין, וג'ף (מקהייל) סוף כל סוף מתאחד עם אביו שהתנכר לו. זוכה ה"טוני" ג'ייסון אלכסנדר ("סיינפלד"), מלקולם מקדאוול ("התפוז המכני"), זוכה "גלובוס הזהב" וה"אמי" ג'יימס ברולין ("תפוס אותי אם תוכל"), פרד ווילארד ("ספיינל טאפ") וזוכה שני פרסי ה"BAFTA" מאט לוקאס ("הממלכה הקטנה") הם רק חלק מהכוכבים שיגיעו להופעות אורח במהלך העונה.

"קומיוניטי" מלווה קבוצת סטודנטים בקולג' הקהילתי של גרינדייל, קולוראדו, המוסד החינוכי הגרוע ביותר שאפשר לדמיין. את הקבוצה מנהיג ג'ף ווינגר, עורך-דין יהיר וציני, שלאחר שנשלל רישיונו המפוברק נשלח ללימודים. הוא מגבש קבוצת לימוד עמוסה בטיפוסים מנותקים מהמציאות, שעושה הכל חוץ מללמוד. מה שמתחיל כניסיון שלו למצוא את הדרך הקלה החוצה, מתברר ככישלון כשזה נוגע לחבורת הלא יוצלחים הזו, אך הוא וחבריו לכיתה לומדים על עצמם הרבה יותר מאשר בשיעורים המטופשים.

לצדו של מקהייל, מככבים בסדרה צ'אבי צ'ייס, קן ג'ונג, ג'יליאן ג'ייקובס ("דרושה חברה לסוף העולם"), דני פודי ("אמא מלווה"), איווט ניקול בראון ("האמת המכוערת"), אליסון ברי ("מד מן"), דונלד גלובר ("רשימה לביצוע") וג'ים ראש.

החל מה-12.12, ימים ראשון-חמישי, בשעה 21:25, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!