18 באפריל 2024 15:22
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השביעית של "משחקי הכס"

העונה השביעית של סדרת הדגל המצליחה של HBO

בשידור חי ומתורגם מארה"ב

הסדרה שכבשה את העולם מגיעה לעונה חדשה ב-HOT, בה ייאלצו הטוענים לכס הברזל לצאת למלחמה מול האויב המסוכן והמצמרר מכולם

החל מה-17.7, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

 GOT7_Poster1B4

קרדיט צילום HOT

הפחד טמון בחורף. והחורף? הוא סוף סוף מגיע.

 

אחרי ציפייה ארוכה, "משחקי הכס" (Game Of Thrones"") – סדרת הדגל המצליחה של HBO המבוססת על סדרת רבי המכר "שיר של אש ושל קרח" מאת ג'ורג' ר. ר מרטין – חוזרת לעונה שביעית וחדשה שתשודר בשידור ישיר ומתורגם ב-HOT HBO וב-HOT VOD.

 

הדרמה הפנטסטית, שנוצרה על ידי דיוויד בניוף ודי.בי וייס, היא ללא ספק אחת הסדרות המדוברות בעולם (ואף הוגדרה כך על ידי ה"גארדיאן" ב-2014). "משחקי הכס", שתסתיים בעונה השמינית והבאה, שברה את שיא הזכיות לסדרה ב"אמי" עם 38 פסלונים – זאת, בנוסף לפרס "גלובוס הזהב", חמישה פרסי "סאג", פרס "בחירת המבקרים" ועוד.

"משחקי הכס" מתרחשת בווסטרוז הבדיונית, ומגוללת את סיפור מאבקן של המשפחות השולטות בשבע הממלכות על כס הברזל הנכסף. מן הדרום החם, רוחש התככים, התשוקות והאינטריגות ועד לארצות המזרח הפראיות, מלכה צעירה מגייסת צבא אדיר לעזרתה. באותו זמן מגנה חומה אדירה של קרח על הממלכה שסועת-הקרבות מפני כוחות אפלים המאיימים עליה. מלכים ומלכות, אבירים, לורדים, בוגדים קושרי קשר ואנשים הגונים – כולם לוקחים חלק במשחקי הכס.

 

בעונה השביעית, שאורכה 7 פרקים, המרוץ אל כס הברזל והמאבק על השליטה בשבע הממלכות יגיעו לשיא חדש כשהטוענים לכתר – דאינריז טארגריין, ג'ון סנואו וסרסיי לאניסטר – ייאלצו להתמודד לא רק זה עם זה, אלא גם עם האויב המסוכן והמצמרר מכולם: מלך הלילה, שליט ההלכים הלבנים, שמגיע מן הכפור אל ממלכת בני האדם ומאיים על עתיד האנושות בחורף שכמוהו טרם נראה.

 

עם כוכבי הסדרה נמנים אמיליה קלארק ("ללכת בדרכך"), פיטר דינקלג' ("אקס-מן: העתיד שהיה"), קיט הארינגטון ("פומפיי"), ניקולאי קוסטר-וולדו ("אבדון"), לנה הידי ("300"), גוונדולין כריסטי ("קצה האגם: הנערה הסינית"), סופי טרנר ("אקס-מן: אפוקליפסה"), מייזי וויליאמס ("דוקטור הו") ועוד רבים אחרים.

רגע לפני עליית העונה החדשה ישודרו במרתון כל פרקי עונות 1-6, החל מה-25.6 – כל לילה ב-HOT HBO (וכל הפרקים ב-HOT VOD). החל מה-2.7 תשודר מדי ערב תוכנית האולפן "מאחורי הכס" המנתחת את פרקי העונה השישית, ובנוסף יעלו ל-HOT VOD קטעי ספיישל מאחורי הקלעים, במיוחד למעריצי הסדרה.

החל מה-17.7, ימי שני ב-04:00 ו-22:00,ב-HOT HBOוב-HOT VOD

הסדרה גם משודרת בימי שני החל מה-17.7 במקביל לארה"ב בשעה 04:00 לפנות בוקר וב-22:00 ב-yesOh וב-yesVOD.

 

שתפו את הפוסט!