25 באפריל 2024 17:06
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השביעית של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles") בהוט

NCIS LA 7

העונה השביעית של סדרת הבת המצליחה

הכוכבת הישראלית בר פאלי חוזרת להתארח לצדם של המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס אודונל וזוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי

החל מה-4.11 ב-HOT Zone

 

המועמד ל"גלובוס הזהב" כריס או'דונל ("ניחוח אישה", "באטמן") והמוזיקאי זוכה ה"גראמי" אל אל קול ג'יי ("יום ראשון הגדול" ומנחה "קרב הליפסינק") חוזרים לככב בעונה השביעית של "NCIS לוס אנג'לס" ("NCIS: Los Angeles"), סדרת הבת של הדרמה הפופולארית בעולם, "NCIS".

 

העונה השביעית של סדרת האקשן של רשת CBS והיוצר שיין ברנן ("NCIS", "CSI מיאמי") שמרה על נתוני רייטינג גבוהים שהבטיחו את חידושה של "NCIS לוס אנג'לס" לעונות נוספות. מאז עלייתה לאוויר היתה הסדרה מועמדת לפרס ה"אמי" ולפרס ה"פיפל'ס צ'ויס" וגרפה שישה פרסי "טין צ'ויס".

 

"NCIS לוס אנג'לס" עוקבת אחרי עלילותיהם של חברי צוות לוס אנג'לס של יחידת ה-NCIS, האחראית לחקירות הפליליות של חיל הים ומתמחה במשימות סמויות. בראש הצוות עומדים הסוכן המיוחד ג'י קאלן (או'דונל), מומחה בזהויות בדויות ועבודה סמויה, ושותפו הסוכן סאם האנה (אל אל קול ג'יי) – אריה ים לשעבר, מומחה לתרבות המזרח התיכון, שלחם באפגניסטן ובעיראק.

 

העונה השביעית צופנת בחובה כמה הופעות אורח מעניינות במיוחד – מלבד כוכב סדרת האם "NCIS" מייקל ווית'רלי, גם הכוכבת הישראלית בר פאלי ("רווח וכאב", "נון סטופ") תשוב לגלם את דמותה של אנה קולצ'ק בעונה השביעית.

לצדם של או'דונל ואל אל קול ג'יי שבים לככב העונה גם זוכת האוסקר לינדה האנט ("שנה בצל הסכנה"), דניאלה רואה ("זנבות אדומים"), בארט פואה, אריק כריסטיאן אולסן ("תוכנית גיבוי"), רנה פליס סמית, מיגל פרר ("רובוקופ") ופיטר קמבור ("רואדיז").

שתפו את הפוסט!