20 באפריל 2024 6:04
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השלישית של דרמת המתח "ניקיטה"-

 

סדרת האקשן האפלה, בכיכובה של מגי קיו, המבוססת על הסרטים הנודעים והסדרה המצליחה, הייתה מועמדת לשני פרסי "אמי" וזכתה בפרס ה"Teen’s Choice", שבה בעונתה השלישית

 

"ניקיטה" ("Nikita"), הדרמה המותחת של רשת "CW" וחברת "Warner Bros", נוצרה על-ידי הבמאי והמפיק McG ("המלאכיות של צ'ארלי"), זוכה ה"אמי" דיוויד לוינסון ("רחוב ג'אמפ 21") והמועמד ל"אמי" דני קאנון ("CSI לאס וגאס").

 Nikita 2

הסדרה מבוססת על שובר הקופות הצרפתי של הבמאי לוק בסון, שהוביל לאדפטציה קולנועית אמריקאית ולסדרת קאלט. הגרסה העדכנית, בכיכובה של שחקנית סרטי הפעולה מגי קיו ("מפוצלים", "מת לחיות 4.0"), זכתה לאורך ארבע עונותיה לאהדת המבקרים והמעריצים, וכן למועמדות לשני פרסי "אמי", לצד זכייה בפרס ה"Teen’s Choice". בדצמבר האחרון שודר פרק הסיום המיוחד של הסדרה.

 

בעונה השלישית, שנתיים אחרי שירדה למחתרת, ניקיטה (קיו) מוצאת את עצמה עובדת עבור "Division" המחודשת, לצדם של בני הברית שהכירה במהלך המסע שלה, שנשבעים לתקן את העוולות שהותירה ההנהגה הקודמת. בצוותה של ניקיטה נמצאים מייקל (שיין ווסט, "סיפור אהבה בלתי נשכח"), מי שאימן אותה ובן-זוגה המסור, שנחוש לבנות לו ולניקיטה חיים משותפים, בת טיפוחיה אלכס (לינדזי פונסקה, "קיק אס"), ההאקר החמקמק בירקהוף (ארון סטנפורד, "אקס מן 3"), אוון (דיבון סאווה, "יעד סופי"), מהמחסלים הבכירים של הארגון, וסמל חיל הים לשעבר שון פירס (דילון קייסי, "לא תשכח"). את הצוות מוביל קריין פלטשר (נח בין, "דמג'ז"), אנליסט מטעם ה"CIA" לשעבר, שלוקח שליטה על הארגון כשלצדו ניקיטה.

 

המשימה הראשונה של "Division" תחת ההנהגה החדשה היא להביא את קבוצת הסוכנים שנעלמו לאחר רציחתו של פרסי, המנהיג האכזרי המיתולוגי של הארגון. אך המשימה, כמו גם הניסיון להשמיד את "Division" הישנה, לא תהייה קלה כל עוד אמנדה (מלינדה קלארק, "האו.סי") מסתובבת חופשייה, ופועלת בכדי לממש את תוכנית הנקמה שלה נגד ניקיטה.

 

"ניקיטה" מתארת את קורותיו של הארגון הממשלתי הסודי "Division", שנציגיו מגייסים צעירים עם עבר בעייתי המנותקים מקהילותיהם, ומוחקים כל ראיה מחייהם הקודמים, במטרה לעצב ולאמן אותם לכדי בלשים ורוצחים שכירים. ניקיטה הפתיינית והקטלנית הייתה צעירה מורדת, שהארגון הציל מגזר-דין מוות. לאחר שהבינה כי היא נבגדה על-ידי הקרובים אליה מכל, ניקיטה עשתה את מה שאף-אחד לפניה מעולם לא הצליח לעשות – והייתה למגויסת הראשונה שהצליחה להימלט מהסוכנות.

 

לצדה של קיו, מככבים בסדרה שיין ווסט, לינדזי פונסקה, ארון סטנפורד, נח בין, דילון קייסי, דיבון סאווה, מלינדה קלארק, פיטר אאוטרברידג' ("להרוג את המזל") ומישל נולדן ("אשתו של הנוסע בזמן"). לתפקידי אורח מגיעים אייזיאה מוסטפא (כוכב סדרת הפרסומות של "אולד ספייס"), ג'ון בילינגסליי ("2012") וכריסטופר היירדאל ("דמדומים").

 

החל מה-20.5, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:45, ב-HOT Zone ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!