25 באפריל 2024 10:55
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השלישית של דרמת הפנטזיה המצליחה "גרים"

 

8.8 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה השלישית של הדרמה המשטרתית, המושפעת מאגדות האחים גרים. עם מועמדויות לשני פרסי "אמי", קהל מעריצים נאמן ומחמאות מהמבקרים, לא מפתיע שרשת "NBC" בחרה לחדש את סדרת הקאלט לעונה רביעית

 

"גרים" ("Grimm"), דרמת המסתורין המשטרתית של רשת "NBC" וחברת "Universal", נוצרה על-ידי הצמד הנודע דיוויד גרינבליט וג'ים קוף ("באפי ציידת הערפדים", "אנג'ל") יחד עם השחקן זוכה ה"אמי" שון הייז ("וויל וגרייס") וסטיבן קרפנטר ("הנוכל המבריק").

 Grimm 3

8 מיליון צופים בממוצע הפכו את העונה השלישית של "גרים" למצליחה ביותר בתולדות הסדרה. בפרק בכורת העונה לבדו צפו לא פחות מ-8.8 מיליון איש, נתון שהביא את רשת הכבלים "TNT" לרכוש את זכויות הסינדיקציה של "גרים". השנה, לצד יציאת חוברת קומיקס ושלושה ספרים בהשראתה, הייתה "גרים" מועמדת בשנית לפרס ה"אמי". במרץ האחרון הכריזה רשת "NBC" כי היא מחדשת את הסדרה לעונה רביעית, שעלתה לאחרונה בארה"ב.

 

ב"ניו יורק טיימס" נכתב עם עליית העונה השלישית "מעט מאוד סדרות מבדרות, ממכרות, נבונות, מותחות, מצחיקות וקצביות כמו "גרים". אגדת אקשן והרפתקאות מענגת שמציגה צוות שחקנים מוצלח במיוחד". ב"הוליווד ריפורטר" כתבו ""גרים" מצחיקה, יצירתית, מפחידה ושומרת על עניין גבוה". ב"לוס אנג'לס טיימס" נכתב שהיא "מצוינת וקובעת טרנדים. שילוב ייחודי ומהנה של דרמה פרוצדוראלית וסאגת יצורים עם טון אפי ועלילה חזקה".

 

"גרים" עוקבת אחר ניק ברקהרדט (דיוויד ג'יאנטולי), חוקר מקרי רצח במשטרת פורטלנד, שמגלה שהוא נצר לשורת עילית של ציידי מפלצות הנקראת 'גרים', שמטרתם לשמור על האיזון הבטוח בין האנושות ובין היצורים המיתולוגיים של העולם (המבוססים על המעשיות של האחים גרים ושאר אגדות ומשלים). בזמן שניק מנסה להסתיר את הסכנות של הייעוד החדש שלו, ובעוד הוא נעשה פחות אחראי לעבודתו כחוקר משטרתי ויותר אחראי לפעילותו כ'גרים', הוא מוכרח לנווט את דרכו ולהתעמת עם יצורים מסוכנים, כוחות גדולים ויצורים זדוניים.

 

בסדרה מככבים דיוויד ג'יאנטולי, ראסל הורנסבי ("בטיפול"), רג'י לי ("מהיר ועצבני"), סילאס וויר מיטשל ("מיליונר מי שגומר ראשון"), סאשה רויז ("היום שאחרי מחר"), ביטסי טולוץ' (שתככב בקרוב בסרט חדש עם וויל סמית ואלק בולדווין), ברי טרנר ("האמת המכוערת")וקלייר קופי.

 

לתפקידי אורח מגיעים זוכה ה"אמי" קית' דיוויד ("התרסקות"), סי. תומאס האוול ("נערי הכרך"), המועמדת לאוסקר מארי אליזבת מסטרנטוניו ("פני צלקת"), ג'יי קרנס ("המגן"), סמואל וויטוור ("בטלסטאר גלקטיקה"), אן דודק ("מד מן"), די וואלאס ("אי.טי"), המועמדת לאוסקר שוהרה אע'דאשלו ("בית של חול וערפל"), אלכסיס דניסוף ("באפי ציידת הערפדים"), שרון ליל ("נערות החלומות") וכריס מאלקי ("קפטן פיליפס")

 

החל מה-1.1, ימים ראשון-חמישי, בשעה 19:45, ב-HOT Zone וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!