23 באפריל 2024 11:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השלישית של סדרת הדרמה והמתח "מר רובוט" ("Mr. Robot"),

העונה השלישית של סדרת הדרמה המפתיעה בכיכובם של כריסטיאן סלייטר ורמי מאלק תשודר בסמוך לארה"ב

 

witnesses 26

 

"מר רובוט" ("Mr. Robot"), סדרת המתח של רשת USA ואולפני "יוניברסל" שנוצרה על ידי סם איסמעיל ("Comet" ובקרוב "Homecoming", סדרה בכיכובה של ג'וליה רוברטס), היא ללא ספק אחת הסדרות המפתיעות של השנים האחרונות.

 

"מר רובוט" לא רק גרפה אינספור פרסים נחשבים, בהם שני פרסי "גלובוס הזהב", שני פרסי "אמי", שלושה פרסי בחירת המבקרים ואת פרס ה"פיבודי", אלא גם כיכבה בראש רשימת "הסדרות החדשות הטובות ביותר" במגזינים "רולינג סטון", "אנטרטיימנט וויקלי" ו"טיוי גייד" וזכתה לציון 94% באתר הביקורות "Rotten Tomatoes" בעונתה השנייה.

 

את הסדרה מובילים זוכה "גלובוס הזהב" כריסטיאן סלייטר ("רומן על אמת") וזוכה ה"אמי" רמי מאלק ("לארי קראון"), שלוהק לאחרונה לתפקיד הראשי בסרט על חייו של סולן "קווין" פרדי מרקיורי, "רפסודיה בוהמית", בבימויו של בריאן סינגר.

 

עלילת "מר רובוט" עוקבת אחרי אליוט (מאלק), האקר ניו יורקי צעיר שסובל מהפרעת חרדה חברתית ומגויס על ידי אנרכיסט מסתורי המכנה עצמו "מר רובוט" (סלייטר) לארגון מחתרתי בשם "אף-סוסייטי". אלא שעד מהרה הוא מגלה שדברים רחוקים מלהיות כפי שהם נראים. בעונה השלישית, עולמו הפנימי של אליוט מגיע לסחרור מסוכן ככל ש"שלב ב'" בתוכנית השאפתנית של "אף-סוסייטי" מתקדם. קשה לדעת על מי אפשר לסמוך כשאי אפשר לסמוך אפילו על עצמך, אבל אליוט לא מתכוון לשתוק ומתכנן להחזיר מלחמה נגד אלה שניצלו אותו.

 

העונה ישובו לככב קרלי חייקין ("פרברי הגיהינום", "השיר האחרון"), גרייס גאמר (בתה של מריל סטריפ וכוכבת "אימה אמריקאית" ו"חדר החדשות"), פורשיה דאבלדיי ("קארי"), מייקל וולסטרום ("קוד 100") וסטפני קונליוסן ("קוטלי המכשפות"). בעונה השלישית יצטרפו גם זוכה שני פרסי ה"אמי" בובי קנאווייל ("ויניל", "משמרת שלישית", "וויל וגרייס") וריזוואן מאנג'י ("הזאב מוול סטריט").

 

החל מה-15.10, ימי ראשון ב-22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!