25 באפריל 2024 17:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה השנייה של הסיטקום האהוב "קומה אפס"

 

 Ground Zero 2

 

3.1 מיליון צופים בממוצע הפכו את הסדרה המרעננת של המועמד ל"אמי" ביל לורנס ("סקראבס"), קומדיית משרד שבמרכזה סיפור אהבה ייחודי, לאחת מקומדיות הכבלים הנצפות ביותר בארה"ב

 

"קומה אפס" ("Ground Floor") של רשת הכבלים "TBS" וחברת "Warner Bros", נוצרה על-ידי המועמד ל"אמי" ביל לורנס, שאחראי להצלחות כמו "סקראבס", "קוגר טאון" ו"ספין סיטי", וג'ף אסטרוף, מכותבי "חברים" ו"כריסטין הישנה". את צוות השחקנים מובילים סקיילר אסטין ("פיץ' פרפקט", "קוד שרוף"), בריגה הילן ("קוגר טאון", ובקרוב בסרטו החדש של דמיטרי מרטין) וג'ון מקגינלי ("סקראבס", "הפלישה לאלקטרז", "פלאטון", "וול סטריט").

 

3.1 מיליון איש צפו בעונה השנייה של הסיטקום השנון, ומיצבו אותו כאחת מעשר קומדיות הכבלים המצליחות בקרב קהל היעד המבוקש ביותר (בגילאים 18-49). לתפקידי אורח מגיעות העונה אנה קאמפ ("העזרה", "דם אמיתי" וזוגתו של אסטין), אמילי ראת'רפורד ("כריסטין הישנה") ורעייתו של לורנס, כריסטה מילר ("המופע של דרו קארי").

 

עלילת הסדרה מתרחשת מאחורי הדלת המסתובבת והרצפה המצוחצחת של אמריקה התאגידית, ומתמקדת בברודי (אסטין), בנקאי צעיר בנסיקה, שמשוכנע כי הוא רק מבלה את הלילה עם בחורה יפיפייה בשם ג'ניפר (הילן) אותה פגש באירוע משרדי. אך כאשר הוא מגלה שהיא עובדת במחלקת התחזוקה במרתף הבניין שבו הוא עובד, העולמות שלה ושלו מתנגשים בדרכים הכי לא צפויות.

 

מאז המפגש עם ג'ני חסרת הדאגות, דרכו המקצועית של ברודי מתחילה לחוות טלטלות והוא מבין בזכותה עד כמה הוא לא מאושר כפי שהאמין. מולו ניצב הבוס הביקורתי שלו, מר מנספילד (מקגינלי), שגורם לו להאמין כי ג'ני רק תגרום לו לבחון את חייו מחדש באופן שלילי, ומנחה אותו לנתק אותה מחייו. כשמהצד השני עומדים חבריה למשרד של ג'ני, קבוצה קטנה ומלוכדת של טיפוסים אקסצנטריים, הזוג מוכרח למצוא דרך להתמודד עם רגשותיהם הגוברים.

 

ב"ניו יורק דיילי ניוז" נכתב "'קומה אפס' מצוינת, עושה את העבודה ומרגישה משוחררת ומצחיקה. הדמויות אהיבות, מלאות בהומור ומוזרויות, הבדיחות משעשעות, וניכר שיש משהו עדין מאחורי הפאנצ'ים". "הוליווד ריפורטר" כתבו "הניסיון ליצור 'על אדונים ומשרתים' מצליחה בזכות צוות שחקנים מקסים ובדיחות מעולות". ה"ניו יורק טיימס" כתבו "הדמויות מדויקות וחדות, הבדיחות אמינות וחזקות, ומקגינלי במיטבו". ב"טי וי גייד" נכתב "זו הקומדיה המקורית הכי טובה ש'TBS' הפיקה". ב"לוס אנג'לס טיימס" נכתב "קומדיה יסודית ומצחיקה. הילן חיונית בצורה יוצאת מן הכלל, והופכת כל שורה לאמיתית".

 

בסדרה מככבים סקיילר אסטין, בריגה הילן, ג'ון מקגינלי, רורי שובל, רן ג'וב, ג'יימס ארל ("Glee"), אלקסיס קנאפ ("פיץ' פרפקט") ואיימי הלר ("בוג'אק הורסמן").

 

החל מה-15.9, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!