29 במרץ 2024 11:29
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העונה ה-13 של מותג-העל זוכה הפרסים "CSI"

אחת מ-10 הסדרות המצליחות בארה"ב, עם 13.4 מיליון צופים

זוכת התואר הסדרה הנצפית ביותר בעולם חמש פעמים

 

זוכה פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" טד דנסון, והמועמדת לאוסקר אליזבת שו, חוזרים להוביל את אחת מההצלחות הגדולות ביותר בתולדות הטלוויזיה, עם יותר מ-60 מיליון צופים במעל ל-200 מדינות. גארי סיניז, אוזי אוסבורן ואריק רוברטס בין השחקנים האורחים

 

"CSI" ("CSI: Crime Scene Investigation"), דרמת המתח של רשת "CBS", נוצרה על-ידי זוכה תשעה פרסי ה"אמי" ג'רי ברוקהיימר ("שודדי הקאריביים") ואנתוני צוקר ("שליחות קטלנית: התעוררות"). המועמדת ל"אמי" קרול מנדלסון ("מלרוז פלייס") ודון מק'גיל ("NCIS") מפיקים את הסדרה.

 

"CSI" היא הדרמה השנייה הכי ותיקה בטלוויזיה, מעצמת רייטינג ששומרת על ממוצע של 13.4 מיליון צופים, ונחשבת לאחת מעשר הסדרות הגדולות ביותר בארה"ב. היא גרפה לאורך השנים שישה פרסי "אמי" וארבעה פרסי "People's Choice", מחזיקה באימפריה של משחקי מחשב, ספרים וחברות קומיקס, והניבה שלוש סדרות-בת, שהחדשה שבהן, "CSI סייבר", צפויה לעלות בקרוב.

 ??????????????????

בנוסף, "CSI" הוכרזה חמש פעמים לסדרה המצליחה ביותר בעולם, עם 63 מיליון צופים במעל ל-200 טריטוריות. כמעט ולא קיימת מדינה בעולם שבה לא משודרת "CSI". במרץ האחרון חידשה רשת "CBS" את הסדרה לעונה 15, שעלתה לאחרונה בארה"ב.

 

את צוות השחקנים מוביל זו עונה שנייה טד דנסון, שכיכב לאורך השנים בסדרות "חופשי על הבר", "בקר" ו"דמג'ז", וזכה בשלושה פרסי "גלובוס הזהב", שני פרסי "אמי" ובכוכב בשדרות הכוכבים של הוליווד. לצדו של דנסון מככבת אליזבת שו, שהייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה בסרט "לעזוב את לאס וגאס", וכיכבה לאורך הקריירה שלה ב"קראטה קיד", "קוקטייל" ו"בחזרה לעתיד".

 

בסיום המטלטל של העונה הקודמת, המפקח הטרי של הצוות, ד. ב. ראסל (דנסון), גילה שנכדתו נעדרת, קונראד אקלי (מארק ואן, "אנג'ל") נורה במפתיע, פינליי (שו) התבשרה שמישהו עוקב אחריה, החלה חקירה על חשדות של שחיתות ב"LYPD" וניק (ג'ורג' אידס) הודיע על פרישתו. בפתיחת העונה החדשה, נכדתו של ראסל עדיין מוחזקת על ידי מק'קין (קונור או'פרל), אקלי נמצא בין חיים ומוות וחקירת השחיתות בעיצומה. מקביל, הכרזת הפרישה של ניק משפיעה עמוקות על כל אנשי הצוות.

 

לתפקידי אורח מגיעים העונה המועמד לאוסקר וכוכב "CSI ניו יורק" גארי סיניז, ניל מקדונו ("קפטן אמריקה"), אוזי אוסבורן וחברי להקת "בלאק סבאת'", המועמד לאוסקר אריק רוברטס, המועמד ל"אמי" טים מת'סון ("בית החיות"), שחקנית הטניס האגדית כריס אוורט, דילן וולש ("ניפ/טאק"), אנריקה מורסיאנו ("ללא עקבות"), ג'יימס קליס ("יומנה של ברידג'ט ג'ונס"), בריאן ואן הולט ("קוגר טאון"), ניקי דה-לולך ("אוקוורד") והמועמד ל"אמי" דיוויד קסידי ("משפחת פרטרידג'"). וויליאם פיטרסון שב לתפקידו של גיל גריסום בהופעת אורח שהפתיעה את המעריצים.

 

הסדרה מלאת האדרנלין מתארת את קורותיהם של צוות חוקרים מובחרים, המיומן לחשוף את הנסיבות מאחורי הפשעים המסובכים, מקרי הרצח המזעזעים, והאירועים המפתיעים ביותר שהתרחשו בעיר הכי תוססת בעולם – לאס וגאס. 24 שעות ביממה, ושבעה ימים בשבוע, הם סורקים את השטח, אוספים את הראיות המוצקות, ומרכיבים את החתיכות החסרות בפאזל שיפתור את המסתורין.

 

לצדם של דנסון ושו, מככבים בסדרה ג'ורג' אידס, פול גילפויל ("אייר פורס 1"), ג'ורג'ה פוקס ("ER"), אריק סזמנדה, רוברט דיוויד הול, דיוויד ברמן, וואלאס לאנגהם ("הרשת החברתית"), אליזבת הארנוי ("מיאמי מדיקל"), ג'ון וולנר ופול גולפויל ("אייר פורס וואן").

 

החל מה-26.2, ימים ראשון-חמישי, בשעה 21:15, ב-HOT Zone וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!