26 באפריל 2024 2:30
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפחד, מיני סדרת פשע מגיעה להוט

"הפחד", דרמה בריטית בארבעה חלקים של "Channel 4"-

החל מה-13.11 ב-HOT VOD

הסדרה מבית היוצר של זוכה ה"BAFTA" ריצ'רד קוטאן ("וולנדר"), ובכיכובם של מולאן וריצ'רד אי. גרנט ("גוספורד פארק"), עוקבת אחר ראש ארגון פשע לשעבר שסובל ממקרה חמור של אלצהיימר

"הפחד" ("The Fear") היא מיני-סדרה בריטית בת ארבעה פרקים של רשת "Channel 4" וחברת "BBC".

את הסדרה, שיצר זוכה ה"BAFTA" ריצ'רד קוטאן ("וולנדר"), מוביל השחקן פיטר מולאן, זוכה פרסי הפסטיבלים של קאן וסאנדנס, לצד פרס "BAFTA" ומועמדת לפרס ה"אמי" 2013 על תפקידו ב"קצה האגם". מולאן מוכר בזכות תפקידיו ב"טריינספוטינג", "סוס מלחמה", "הארי פוטר", "קוראים לי ג'ו", "טיראנוזאור", "בוי A" והסרט שביים, "האחיות מגדלנה", עליו גרף את פרס אריה הזהב בפסטיבל וונציה.

לצדו של מולאן, מככבים בסדרה ריצ'רד אי. גרנט ("גוספורד פארק", "דרקולה", "ויתניל ואני"), המועמד ל"BAFTA" הארי לויד ("אשת הברזל", "תקוות גדולות"), פול ניקולס ("איסטאנדרס", "לו רק") ואנסטסיה הילי ("התעוררות").

במאי האחרון, גרפה "הפחד" שני פרסי "BAFTA" של האקדמיה הבריטית לטלוויזיה. ב"גרדיאן" נכתב על הסדרה שהיא "דרמה עקובה מדם ולא מתפשרת שלגמרי עובדת, בעיקר בגלל המשחק המהפנט של מולאן". ב"אינדיפנדנט" כתבו שהיא "מלאה באלמנטים מצוינים. סדרה שקשה להוציא מהראש". ב"טלגרף" נכתב "מולאן לוכד כל-כך הרבה רגשות בהופעתו המרכזית, החזקה והמבריקה. תענוג. מסקרנת ומותחת. יהיה קשה להתנגד לפרקים נוספים".

העלילה עוקבת אחר ריצ'י בקט (מולאן), מאפיונר מזדקן שהעביר את ניהול ארגונו לידי בניו, מאטי (לויד) וקאל (ניקולס), והפך ליזם בעיר האנגלית ברייטון. אחרי שנים מלאים באלימות ואיומים, בקט מוצא את עצמו עומד בפני סכנות חדשות ולא צפויות. הוא נאלץ להתמודד עם כנופיה זרה ואכזרית, שמנסה להשתחל לטריטוריה שלו, ובמקביל מנהל מלחמה נוספת המתקיימת בתוך ראשו, כאשר הוא מגלה שהוא נמצא בשלבים הראשונים של דמנציה (אלצהיימר) חמורה. בתנאים נפיצים אלו, ובעוד הוא מתקשה לשמור על שפיות דעתו, התנהגותו הלא צפויה והלא יציבה של בקט מאיימת להצית את הסיטואציה הבעייתית.

בסדרה מככבים פיטר מולאן, אנסטסיה הילי, הארי לויד, פול ניקולס, ריצ'רד אי. גרנט, דמוסת'נס קרייסן, דרגוס בוקור ("הדרך חזרה"), שאבן אריפי ("משחקים נסתרים"), ג'וליה רגנרסון ("הגשר"), דני ספאני ("בלקאאוט"), נייג'ל לינדזי ("ארבע אריות"), אוסי איקהייל ("בלקאאוט"), סידני קין ("ערפדי החלל"), ליסה מקאליסטר ("שרלוק"), סיימון ארמסטרונג ("קצה האהבה"), מישל בונארד, אמילי ביצ'ם ("28 שבועות אחרי"), דס מקאליר ("השבוע שלי עם מרילין") וג'וסלין מקנב ("חוג בלצ'לי").

החל מה-13.11, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!