25 באפריל 2024 19:44
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"וויטני" ("Whitney") הקומדיה מגיעה להוט

העונה השנייה של "וויטני", בכיכובה של וויטני קאמינגס-

החל מה-26.11 ב-HOT קומדי סנטרל

 

צ'לסי הנדלר, דין נוריס ואגדת הקומדיה ג'ון קליז מגיעים להופעות אורח בעונה החדשה של הקומדיה של היוצרת והקומיקאית וויטני קאמינגס, שמציגה מבט קורע מצחוק על אהבה

"וויטני" ("Whitney"), הקומדיה של רשת "NBC" וחברת "Universal", נוצרה על-ידי הסטנדאפיסטית וויטני קאמינגס, המוכרת ממשדרי "הגריל" של קומדי סנטרל, הגישה תוכנית משלה בערוץ "E!" ויצרה את סדרת הלהיט "מרוששות".

הסדרה, שיצרו יחד עם קאמינגס סקוט סטאבר ("טד"), וויל קאלהון ("חברים") וזוכה שלושת פרסי ה"אמי" אנדי אקרמן ("סיינפלד"), מבוססת על חוויותיה האישיות ומופע הסטנד-אפ שלה. להופעות אורח מיוחדות מגיעים מגישת הלייט-נייט המצליחה צ'לסי הנדלר, קן מרינו ("אנחנו המילרים"), לזלי גרוסמן ("איזה מן שוטרת 2"), פיטר גלאגר ("תמונות קצרות"), נטשה לגארו ("הוא פשוט לא בקטע שלך"), דין נוריס ("שובר שורות") ואגדת הקומדיה, המועמד לאוסקר וזוכה פרסי ה"אמי" וה"BAFTA" ג'ון קליז.

העלילה מתרכזת בוויטני (קאמינגס), שלמרות שהיא חיה בשיקגו עם בן-זוגה אלכס (כריס ד'אליה, "ימי הזוהר") כבר שלוש שנים, היא לא ממהרת להינשא, עניין שמעורר תגובות מעורבות מהסובבים אותה. אפילו שהזוג הסכים שאין להם עניין בחתונה, וויטני רואה ושומעת על מערכות יחסים שדועכות מסביבה, וכן תוהה לפעמים עד כמה הם מחויבים לזוגיות שלהם, ומה עלול לסיים אותה. היא הולכת רחוק כדי לחקור את הנקודה, ומחליטה להשתמש בשיטות לא קונבנציונאליות בכדי לשמור על הרומנטיקה, בעזרתם של חבריה. נקודות המבט המנוגדות של חבריה מקצינות עוד יותר את נקודת המבט הכבר מסובכת של וויטני על אהבה.

לצדה של קאמינגס, מככבים בסדרה כריס ד'אליה, זואי ליסטר ג'ונס ("לולה VS."), דן או'בריין, ראה סיהורן ("פרנקלין ובש") וטוני בל.

החל מה-26.11, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!