19 באפריל 2024 18:25
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"וונדרלנד" ("Wonderland") בהוט 3

שתי העונות של הדרמה הקומית הרומנטית, שבמרכזה ארבעה זוגות צעירים שמתגוררים בבניין דירות בסידני, מגיעות לשידור יומי וממכר ב-HOT

 

החל מה-16.10 ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

 

"וונדרלנד" ("Wonderland") היא דרמה קומית רומנטית בהפקת חברת "FremantleMedia Australia", מבית היוצר של המפיק זוכה פרס האקדמיה האוסטרלית לקולנוע ג'ו פורטר ("וונטוורת'") והתסריטאית שרה ווקר ("קרוב רחוק", "וונטוורת'"). שתי העונות של הסדרה האוסטרלית, שעלו ברשת "Network Ten" במשבצת השידור הנחשקת של "אהבה מלידה" המצליחה, יגיעו ל-HOT3 ול-HOT VOD בשידור יומי.

 wonderland

ברוכים הבאים ל"וונדרלנד" – בניין דירות ששוכן על חוף הים בסידני ומאכלס ארבעה זוגות צעירים ושונים בתכלית זה מזה: רודף הנשים טום (מייקל דורמן, "עקבות במים") נקלע להתערבות על מכוניתו האהובה ונודר לא לעשות סקס עם השותפה הבאה שלו לדירה במשך שנה שלמה – רגע לפני שאשת חלומותיו, מירנדה (אנה במפורד, "Miss Fisher's Murder Mysteries") עוברת לגור איתו; אחיה של מירנדה, סטיב (טים רוס, "שכנים") ואשתו הטרייה דני (ג'סיקה טובי, "אימהות מושלמות") מגלים שההבדלים ביניהם מהותיים משחשבו, בעוד שהנשואים הוותיקים קולט (אמה לנג, "The Jammed") ורוב (בן מינגיי, "קרוב רחוק"), מנסים לשמור על חיי הנישואין שלהם, היציבים רק למראית עין. בבניין מתגורר גם זוג חדש ובלתי צפוי – עורכת הדין המחושבת גרייס (ברוק סאצ'וול, "שכנים") והמאהב הלטיני הלוהט שלה, קרלוס (גלן מק'מילאן, "Power Rangers Ninja Storm").

 

המבקרים ביבשת כינו את "וונדרלנד" "כיפית, סקסית ומעוררת הזדהות, עם קבוצת כוכבים שהיית רוצה שיהיו חבריך הטובים" והשוו אותה לדרמות קומיות אוסטרליות מצליחות כמו "אהבה מלידה" ו-" The Secret Life of Us". במפורד אף היתה מועמדת על תפקידה לפרס ה"לוגי" הנחשב, בקטגוריית השחקנית החדשה הטובה ביותר.

 

החל מה-16.10, ראשון-חמישי בשעה 18:30, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!