18 באפריל 2024 20:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זאב צעיר" ("Teen Wolf"), עונה שלישית

העונה השלישית ושוברת שיאי הצפייה של סדרת הלהיט "זאב צעיר"- החל מה-19.11 ב-HOT3 ו-HOT VOD

 Teen Wolf 3

הדרמה העל-טבעית, אחת מההצלחות הגדולות של השנים האחרונות, חוזרת עם עונה מורחבת בת 24 פרקים, שהייתה למצליחה ביותר בתולדות הסדרה, עם 3 מיליון צופים ותואר אחת מחמש הסדרות המדוברות ברשת

 

"זאב צעיר" ("Teen Wolf"), דרמת הנוער המצליחה של רשת "MTV" וחברת "MGM", נוצרה על-ידי ג'ף דיוויס, היוצר המקורי של "מחשבות פליליות". לצדו של דיוויס, יוצרים את הסדרה מרטי אדלשטיין ("נמלטים"), רנה אשווריה ("מדיום") והבמאי ראסל מולכאי ("היילנדר").

 

הסדרה המותחת בכיכובו של טיילר פוזי ("אחים ואחיות"), המבוססת על סרט הקאלט משנות השמונים, זוכה להצלחה אדירה בקרב מיליוני מעריציה ברחבי העולם. בעונה השלישית, העונה הארוכה והמצליחה ביותר של הסדרה, צפו בממוצע 3.1 מיליון איש. בעקבות הצלחתה, חודשה הסדרה ביולי האחרון לעונה חמישית. ב"טי וי גייד" נכתב על העונה השלישית שהיא "ממכרת ומפתיעה". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" נכתב ""זאב צעיר" מוצאת העונה קווי עלילה מקוריים, מבטיחים ומהנים".

 

הישגיה הגדולים ביותר של "זאב צעיר" ניכרים ברשתות החברתיות, שם הסדרה היא אחת מחמש הסדרות המדוברות ביותר, עם ממוצע של חצי מיליון אזכורים ב"טוויטר" מדי פרק. בכך הפכה "זאב צעיר" לסדרה הכי מדוברת בתולדות "MTV". לאורך השנים גרפה הסדרה שבעה פרסי "Teen’s Choice", בראשם לסדרת הקיץ הטובה ביותר, וכן שני פרסי "סאטורן" (המוענקים מדי שנה ליצירות מדע בדיוני) לסדרת הנוער הטובה ביותר. לאור הפופולאריות שלה, יצאו ספר וחוברת קומיקס בהשראת "זאב צעיר".

 

העונה השלישית נפתחת ארבעה חודשים לאחר האירועים הדרמטיים שנעלו את העונה הקודמת, במהלכם ג'קסון (קולטון היינס, "החץ") כמעט מצא את מותו ופיטר הייל (איאן בוהן, "מד מן") קם לחיים. סקוט (פוזי) וחבריו חוזרים ללימודים ולא מודעים לאיום חדש שמגיע לביקון הילס – להקת זאבי אלפא שנחושים לצרף לשורותיהם את דרק (טיילר הקלין, "הדרך לפרדישן") ולזרוע הרס בחייו של סקוט.

 

הסדרה עוקבת אחר סקוט מק'קול, תיכוניסט דחוי חברתית שנופל קורבן ליצור משונה – שמתגלה כאיש זאב. כעת, לסקוט יש יכולות על-טבעיות, שהופכות אותו לכוכב קבוצת הלקרוס בתיכון שלו, ולנער פופולארי ונחשק. אך היכולות של סקוט מניבות גם בעיות חדשות, והוא נגרר למרכזה של מלחמה בין אנשי הזאב והציידים שלהם. סקוט נאלץ למתן את יצריו וצרכיו החייתיים, בעוד הוא מנסה לשמור על יחסיו עם בת-זוגו אליסון (קריסטל ריד, "טיפש, מטורף, מאוהב"), חבריו, משפחתו והקהילה כולה.

 

לצדו של פוזי, מככבים בסדרה קריסטל ריד, דילן או'בריאן ("הרץ במבוך"), טיילר הקלין ("הדרך לפרדישן"), הולנד רודן, לינדן אשבי ("מורטל קומבט"), ג'יי אר בורן ("נקמה"), מליסה פונזיו ("המתים המהלכים"), קיאהו קאהואנוי, איאן בוהן, סת' גיליאם ("הסמויה"), אורני אדמס ("קומיקאי"), אדי מייז ("הזדמנות שנייה"), ג'יל ווגנר ("ג'ונבאג"), מייקל הוגאן ("בטלסטאר גלקטיקה"), דניאל שרמן ("בני אלמוות"), ביאנקה לוסון ("שקרניות קטנות"), גייג' גולייטלי וסינקווה וולס ("Power").

 

לעונה החדשה מצטרפים שלי הניג ("המעגל הסודי"),ארדן צ'ו,אדלייד קיין ("שכנים שכנים"), צ'רלי ומקס קרבר ("עקרות בית נואשות"), מייגן טנדי ("לא ניתנת לעצירה"),מתיו דל נגרו ("הסופרנוס"),ריאן קלי ("משחקי ילדים"), פלישה טרל ("NCIS ניו אורלינס"), גדעון אמרי ("טייקרס"), בריאן פטריק וייד ("דור מזוין"), היילי ווב ("יעד סופי 4") ודאג ג'ונס ("הלבוי").

 

החל מה-19.11, ימי שישי, בשעה 14:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!