25 באפריל 2024 9:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"חדר 104" ("Room 104") סדרת האנתולוגיה הקומית ב-HOT HBO

 

 

מבית היוצר של האחים דופלאס ("Togetherness", "אנימלס")

 

קווין נילון ודייב באוטיסטה מככבים בעונה הרביעית והאחרונה של האנתולוגיה של HBO

 

 חדר 104

"חדר 104" ("Room 104") סדרת האנתולוגיה הקומיתשל HBO, שנוצרה על ידי האחים ג'יי ומארק דופלאס ("Togetherness", "אנימלס"), חוזרת לעונה רביעית ואחרונה שתשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

 

כל פרק בסדרה עומד בפני עצמו, ומתרחש באותו מקום בדיוק – חדר 104 של מוטל אמריקאי שגרתי, אליו מגיעות בכל פעם דמויות אחרות עם סיפור שונה.

 

בעוד שהחדר עצמו, "חדר 104", נשאר זהה, כל השאר – העלילה, האווירה, הדמויות ואפילו התקופה – משתנה לחלוטין. על ידי שימוש בז'אנרים שונים כגון קומדיה, דרמה, מתח, אימה ומד"ב, האחים דופלאס מצליחים להוכיח שהמקום הכי בנאלי ומשעמם יכול להפוך למעניין, אם רק יודעים לעצור ולהביט.

 

העונה הרביעית ממשיכה לפרוץ את גבולות הסדרה עם פרק האנימציה הראשון בסדרה, עלילת מסע בזמן, ועם מוזיקה מקורית שנכתבה על-ידי יוצר הסדרה מארק דופלאס ותבוצע על-ידו בפרק הראשון בו הוא מככב בעצמו. הדמויות בעונה זו כוללות זמר מנוכר שעושה הופעה חד פעמית אחרונה, אישה שנאבקת בהיסטוריית ההתמכרות שלה ועוד.

 

בעונה הרביעית מככבים קווין נילון ("העשב של השכן", "האפי גילמור"), ברידה וול ("UnReal", "מר מרצדס"), הארי נף ("טרנספרנט"), לוגן מילר ("גרים"), ג'יליאן בל ("מסיבת רווקות"), מליסה פומרו ("ברוקלין תשע-תשע"), לוחם ה-WWE לשעבר דייב "בטיסטה" באוטיסטה ורבים אחרים.

 

החל מה-26.7, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

 

שתפו את הפוסט!