25 באפריל 2024 17:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"חסרי בושה" ("Shameless") הדרמה הקומית חביבת המבקרים

העונה החדשה של "חסרי בושה", הדרמה הקומית המצליחה-

החל מה-14.1 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

דרמת הלהיט עטורת השבחים, והסדרה השנייה הכי נצפית של רשת "Showtime" היוקרתית, בכיכובו של המועמד לאוסקר וויליאם ה. מייסי, חוזרת בעונה רביעית, המגיעה ל-HOT במקביל להשקתה בארצות-הברית

"חסרי בושה" ("Shameless"), הדרמה הקומית חביבת המבקרים של רשת הכבלים "Showtime" וחברת "Warner Bros", חוזרת בעונה חדשה, שתשודר ב-HOT בהפרש של פחות מיומיים משידורה בארה"ב.

הסדרה הנועזת והמרעננת מבוססת על הפורמט זוכה הפרסים של רשת "Channel 4" הבריטית. היא נוצרה על-ידי זוכה פרס ה"אמי" ושלושת פרסי ה"BAFTA" פול אבוט ("שם המשחק", "לפגוע ולהחטיא"), שביסס אותה על סיפור חייו, והמפיק הנודע וזוכה שישה פרסי ה"אמי" ג'ון וולס ("ER", "הבית הלבן"). את הקאסט המרשים מובילה שורה של כוכבי קולנוע, בראשם המועמד לאוסקר וזוכה שני פרסי ה"אמי" וויליאם ה. מייסי ("מגנוליה", "לילות בוגי", "פארגו"), המועמדת לפרס "גלובוס הזהב" איימי רוסום ("מיסטיק ריבר", "פנטום האופרה") והמועמדת לשני פרסי האוסקר ג'ואן קיוזאק ("נערה עובדת").

5.4 מיליון איש שצפו בממוצע בעונה השלישית, הפכו את "חסרי בושה" לסדרה השנייה הכי מצליחה של הרשת, בעוד פרק בכורת העונה היה לנצפה ביותר בתולדותיה. הסדרה, שזכתה לשבחי המבקרים ברחבי העולם, הייתה מועמדת השנה בשלישית לפרס ה"אמי", ולשני פרסים בטקס פרסי המבקרים.

בפתיחת העונה החדשה, חלפו שבועות ספורים מאירועי סיום העונה הקודמת, והאחים לבית גלאגר מתמודדים עם עוד אחד מהחורפים האכזריים של שיקגו. הם ממתינים לשמוע מה יעלה בגורלו של אבי המשפחה, פרנק (מייסי), שנמצא במצב רפואי קשה ומושבת למיטת חוליו. בעוד פיונה (רוסום) מצליחה לראשונה לשמור על עבודה קבועה וזוגיות בריאה, וליפ (ג'רמי אלן ווייט, "12") מתכונן לקולג', נדמה שהגלאגרים קרובים מאי-פעם להגשמת החלום האמריקאי.

הסדרה עוקבת אחר פרנק גלאגר, אב חד-הורי למשפחה בת שישה ילדים, לא מתפקדת ולא קונבנציונאלית ממעמד הפועלים, המתגוררת בשכונת עוני בשיקגו. בתקופת מיתון הפכפכה, לגמור את החודש זו משימה קשה מתמיד, במיוחד עם אב אלכוהוליסט שגומר את היום שיכור עד אובדן הכרה, ואם שלא נמצאת בתמונה. כשפרנק לא בפאב, מבזבז את מעט הכסף שנותר למשפחה, הוא גורם לצרות, ולמרות שילדיו עצמאיים ואחראים, ומוצאים דרכים לגדול בלעדיו ולמרות נוכחותו, הם גם דואגים לסבך את העניינים. נקודת האור של המשפחה היא פיונה, הבת הבכורה, שנותרת לבדה במשימה הבלתי האפשרית של גידול אחיה, ומנסה להבין איפה ואיך היא תמצא בבלגן הזה חיים משל עצמה.

לצדו של מייסי, מככבים בסדרה איימי רוסום, ג'סטין צ'טווין ("מלחמת העולמות"), ג'ואן קיוזאק, ג'רמי אלן ווייט ("12"), קמרון מונגן ("קליק"), אמה קני, אית'ן קוטקוסקי, שאנולה המפטון, סטיב האווי ("מלחמת הכלות"), ג'יין לוי ("פרברי הגיהינום") ונואל פישר ("יעד סופי 2").

החל מה-14.1, ימי שלישי, בשעה 22:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!