28 במרץ 2024 12:59
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חתונה ישראלית – החיים שאחרי סדרה ב-yes דוקו

 

bg_IsraeliWeddingLogo

מה עלה בגורלם של תריסר הזוגות שהתחתנו בשתי העונות של הסדרה המצליחה?

 

יס דוקו מפגישה אותנו בסדרה חדשה על החיים והזוגיות שאחרי החתונה. כל אחד מאיתנו נפגש במצבים האלו של גירושים של זוגות שהוא מכיר או חיי נישואין שעלו על שרטון. אני בטוח שכל אחד מאיתנו הנושא מוכר.

יס דוקו בחנו בתכנית חדשה מה קורה עם 12 זוגות שנישאו, החתונות היו שמחות, אבל מה קורה ברגע שהזוגות נפגשים עם החיים האמתיים, לידות והבאת ילדים לעולם, עבודה, קריירה, בית והחותנת…

אני אגלה לכם שמתוך 12 הזוגות שהתכנית עוקבת חמש זוגות התגרשו

bg_uri_shery03 באדיבות YES
bg_uri_shery03
באדיבות YES

 

באדיבות יס דוקו
באדיבות יס דוקו
באדיבות יס דוקו
באדיבות יס דוקו

לאיזה חיים הם קמו אחרי הערב הגדול והמרגש? האם האהבה עדיין חיה ומנצחת כל מכשול? האם פצעים שליוו אותם בעבר הגלידו? ובכלל, איך זה מרגיש להיות נשוי? או גרוש?

חלק מהזוגות עדיין משתדלים ונלחמים בכל הכוח לשמור על האהבה והזוגיות. חלק קטן יותר, כנראה ידע מה הוא עושה לפני שמונה שנים, והאהבה רק גדלה והצטרפו אליהם גם ילדים.

ויש כאלה שהחיים לקחו אותם לכיוון אחר לגמרי – האהבה עדיין נשארה, אפילו גדלה, אבל לחיים היו תכניות אחרות עבורם, תכניות שמעמידות את האהבה שלהם במבחן בכל רגע נתון.

אז סמנו לכם ביומן

בכורה: יום שישי, 29.4, בשעה 22:15 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD.

יוצר הסדרה ובמאי ראשי: נפתלי גליקסברג | במאית: אלונה עבדי | עריכה: מיכל רנון | צלם ראשי: איתי רזיאל | מקליטה ראשית: שרון לוזון | יעוץ מוזיקלי: דני סידס | מפיקה: גל טבריאי.

48 דק', ישראל, 2016

 

 

 

שתפו את הפוסט!