25 באפריל 2024 10:52
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"טיפול אונליין" ("Web Therapy") הסדרה הקומית

העונה החדשה של "טיפול אונליין", בכיכובה של ליסה קודרו-

החל מה-15.1 ב-HOT VOD

מריל סטריפ, קונאן אובריין וג'וליה לואי דרייפוס

כוכבת "חברים" זוכת ה"אמי" ליסה קודרו חוזרת לשורה נוספת של טיפולים ברשת, בקומדיה החדשנית של רשת "Showtime", כשהיא מביאה עמה כוכבים גדולים: מריל סטריפ, קונאן אובריין, רוזי אודונל, ג'וליה לואי דרייפוס, מיני דרייבר ושותפה ל"חברים" דיוויד שווימר

 

"טיפול אונליין" ("Web Therapy"), הסדרה הקומית הייחודית של רשת הכבלים "Showtime" וחברת "Fremantle", נוצרה והופקה על-ידי כוכבת הסדרה ליסה קודרו, שזכתה להכרה עולמית בזכות אחת מהסדרות המצליחות ביותר בתולדות הטלוויזיה, "חברים". קודרו חברה לצמד היוצרים דון רוס ("מארלי ואני") וזוכה ה"אמי" דן בקאטינסקי (כוכב "סקנדל"), שגם משחק לצדה של קודרו.

הפורמט המרענן, שהחל את דרכו כסדרת רשת עם פורמט וויזואלי מיוחד, גרף ארבעה פרסי "Webby" להישגים ברשת. בעקבות הפיכתו ללהיט, רשת "Showtime" היוקרתית רכשה אותו לשידור, וחומרים חדשים צולמו במיוחד עבור האדפטציה הטלוויזיונית. במרץ האחרון, חודשה הסדרה לעונה שלישית, בה התארחו כוכבים בסדר הגודל של סטיב קארל, בילי קריסטל, צ'לסי הנדלר, מג ראיין ומאט לה-בלאנק, שכזכור כיכב לצדה של קודרו ב"חברים". ב"אנטרטיינמנט וויקלי" ציינו ש"ליסה קודרו קורעת מצחוק כפסיכולוגית פיונה וואליס, אבל הכישרון האמיתי שלה הוא לגרום למי שמולה להיות אפילו יותר מצחיק".

בעונה החדשה, פיונה (קודרו) מתמסרת לתפקיד אשת הפוליטיקאי, בעוד קיפ (ויקטור גרבר, "טיטאניק") נמצא בעיצומו של מרוץ הבחירות לקונגרס. במקביל, היא ממשיכה לדחוף את הקריירה החדשה שלה כסופרת, ומייעצת ללקוחותיה האומללים, אותם מגלמים כמה מהשמות הגדולים ביותר בהוליווד, בראשם  זוכת האוסקר מריל סטריפ, שמשתתפת בפרק בכורת העונה. במהלך העונה, מתארחים זוכה ה"אמי" קונאן אובריין, זוכת "גלובוס הזהב" ג'וליה לואי-דרייפוס, המועמדת לאוסקר מיני דרייבר, זוכת ה"אמי" רוזי אודונל, המועמדת ל"אמי" מולי שאנון, סלמה בלייר וראשידה ג'ונס. לאחר שבעונה הקודמת השתתפה קורטני קוקס, העונה מגיע לתפקיד אורח מדובר כוכב נוסף של "חברים", המועמד ל"אמי" דיוויד שווימר.

הסדרה עוקבת אחרי פיונה וואליס (קודרו), מטפלת ללא שום הכשרה מקצועית, אך עם דעה יוצאת מן הכלל על עצמה. היא יוזמת מודל טיפולי מסוג חדש ולא קונבנציונאלי, בצ'אט וידיאו בן 3 דקות בלבד. מרוכזת בעצמה, שרלטנית, אכזרית, נרקיסיסטית ושחצנית, פיונה היא הסיוט הנורא ביותר של כל מטופל, ובפגישותיה היא מקדישה יותר זמן בהעמדת פנים, בהפרעה למטופלים ובהבאת פרטים אישיים וחסרי חשיבות על עצמה, מאשר להאזין לבעיותיהם של מטופליה.

לצדה של קודרו, מככבים בסדרה דן בקאטינסקי, ויקטור גרבר ("טיטאניק"), המועמדת לאוסקר לילי טומלין ("נאשוויל"), זוכה ה"טוני" אלן קאמינג ("אקס מן 2"), ג'ניפר אליס קוקס, ג'ולי קלייר, מייקל מקדונלד ("סקראבס") וטים באגלי ("המסכה")

החל מה-15.1, יום רביעי, בחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!