23 באפריל 2024 20:28
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טקס האוסקר 2014

ישודר בהוט

בלילה של ה-2.3 בשידור חי ב-HOT

 

HOT Gold ו-HOT VOD Movies יציינו את האירוע עם שידור חי של הטקס הגדול של עולם הקולנוע, בכורות בלעדיות, והזוכים והמועמדים הבולטים של השנים האחרונות

טקס פרסי האוסקר ה-86, האירוע החשוב, הבולט והנוצץ של תעשיית הקולנוע, שייערך ב-2.3 בתיאטרון "דולבי" שבהוליווד, ישודר ברשת "ABC" ובמקביל בשידור חי ב-HOT.

זוהי הפעם השנייה שהקומיקאית ומנחת הטוק-שואו זוכת ה"אמי" אלן דג'נרס תנחה את הטקס, שבמהלכו תעניק האקדמיה לקולנוע את הפרסים שכל הבמאים, התסריטאים והשחקנים בעולם חושקים בהם, כאות כבוד לסרטים הטובים של השנה- ביניהם "כוח משיכה", "חלום אמריקאי", "12 שנים של עבדות", "קפטן פיליפס", "מועדון הלקוחות של דאלאס", "נברסקה", "היא" ו"הזאב מוול סטריט".

בשידור ישיר החל משעות הלילה המאוחרות, צפו בכל הכוכבים הכי שווים והמועמדים המתוחים צועדים על השטיח האדום המפורסם, ומיד לאחר מכן, בזוכים המאושרים, בהפתעות הגדולות ובמפסידים המאוכזבים, בלילה שכל כולו הוקרה לסרטים של 2013.

לקראת טקס האוסקר, HOT Gold ישדר במשך יומיים את הסרטים הזוכים והמועמדים הבולטים מהשנתיים האחרונות, בראשם הזוכה הגדול של אוסקר 2013, "ארגו", שזכה בשלושה פרסים ובראשם הסרט הטוב ביותר, בשידור בלעדי ל-HOT, "ההוביט: מסע בלתי צפוי", "אופטימיות היא שם המשחק", "הטיסה", "סקייפול", "הוגו", "המאסטר", "דרייב", "נערה עם קעקוע דרקון" וסרטים נוספים.

לכבוד הטקס, HOT VOD Movies יעניק ללקוחות HOT הזדמנות ליהנות מלמעלה מ-100 סרטים, ביניהם המועמדים בטקס השנה "כוח משיכה", "קפטן פיליפס" ו"אסירים", וסרטים שזכו באוסקר או היו מועמדים לו, כגון "נאום המלך", "הארטיסט", "מטען הכאב" ורבים אחרים.

2-3.3, הלילה שבין יום ראשון ליום שני, השטיח האדום (החל מ-02:00) וטקס האוסקר (החל מ-03:30), ב-HOT Gold ולאחר-מכן ב-HOT VOD Movies

שתפו את הפוסט!