28 במרץ 2024 10:56
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ילדי האנרכיה" ("Sons of Anarchy"), דרמת הפשע זוכת " גלובוס הזהב"

 

העונה החדשה של סדרת הלהיט עטורת השבחים

"ילדי האנרכיה"- החל מה-14.6 ב-HOT Zone

 

7.3 מיליון איש צפו בממוצע בעונתה השישית והמצליחה ביותר של הדרמה המדוברת וזוכת "גלובוס הזהב", שממשיכה לקצור מחמאות מהמבקרים ולהלהיב מיליוני מעריצים ברחבי העולם, וכבר חודשה לעונה נוספת ושביעית

 

"ילדי האנרכיה" ("Sons of Anarchy"), דרמת הפשע שמופקת על-ידי חברת "Fox", היוצר קורט סאטר ("המגן"), והמפיקים ארט לינסון ("מועדון קרב") וזוכה שני פרסי ה"אמי" פריס ברקליי ("בטיפול"), נותרה הסדרה הנצפית ביותר של רשת הכבלים "FX".

 Sons of Anarchy 6

את הסדרה מוביל צ'ארלי האנם, שכיכב בסרטים "פסיפיק רים" ו"הילדים של מחר". לצדו של האנם מככבים בסדרה קייטי סגל ("נישואים פלוס"), שקיבלה לאחרונה כוכב בשדרת הכוכבים בהוליווד, וזוכה "גלובוס הזהב" רון פרלמן ("הלבוי", דרייב").

 

8.3 מיליון איש צפו בפרק הבכורה של העונה השישית, מה שהפך לפרק הנצפה ביותר אי-פעם של הסדרה, ולמשדר הנצפה ביותר בכל 18 שנותיה של רשת "FX". העונה השישית היא העונה המצליחה ביותר של "ילדי האנרכיה", זוכת פרס "גלובוס הזהב". עם ממוצע צפייה של 7.3 מיליון צופים. בעקבות היותה אחת מעשר הסדרות המצליחות ביותר בכבלים האמריקאיים, חודשה הסדרה לעונות נוספת ושביעית.

 

לאור ההצלחה האדירה, נוצרו גרסת ריאליטי ל"ילדי האנרכיה", קומיקס רשמי, ליינים של תכשיטים לגברים וז'קטים לאופנוענים, לצד חוזה טרי עם "הארלי דיווידסון" שמשווקת ביגוד, משחקים ואפילו אופנועים מיוחדים בהשראת הסדרה. בימים אלה מתוכנן משחק מחשב של "ילדי האנרכיה", וסאטר הכריז על רצונו ליצור סדרת-בת. לאחרונה אף נודע שיחידת "אריות הים", שהיו אחראים לחיסולו של אוסמה בן לאדן, צפו בפרקי הסדרה טרם המבצע.

 

ב"ניו יורק דיילי ניוז", שהעניקו לה את הציון 100, כתבו שהיא "מדורגת בין הדרמות הטובות ביותר בטלוויזיה של ימינו. עוצמתית והופכת את הקרביים. אי אפשר להפסיק לצפות". "טיים" כתבו שהיא "מצליחה להגיע לשיאים חדשים של טלטול". ב"וראייטי" נכתב ""ילדי האנרכיה" חוזרת כל-כך גדולה וסוערת, שהאורך השגרתי לפרק לא מצליח להכיל אותה. היא הצליחה לשמר כל-כך הרבה אנרגיה ועניין".

 

בעונה החדשה, אחרי שהפליל את קליי (פרלמן) ברצח של דיימון פופ, מנהיגותו של ג'קס (האנם) בלתי מעורערת, אך חיי המשפחה שלו ממשיכים להיפגע מניסיונו הנחוש לממש את החזון של אביו. בעוד הוא נאלץ למצוא דרך למצוא את מאסרה של טרה (מגי סיף, "פוש", "מד מן"), הוא מנסה לבנות מחדש את המועדון, ולהרחיק אותו מהאלימות ותאוות הבצע שהביאו למות חברו הטוב ביותר.

 

הסדרה מלאת האקשן והאדרנלין מביאה את סיפורם של אנשי מועדון אופנוענים ידוע לשמצה, השולט בעיירה הקטנה והפשוטה צ'ארמינג, בשגרה מלאת עימותים עם סוחרי סמים, תאגידים אימתניים ושוטרים נלהבים. החבורה מנסה לקיים חיים פמיליאריים, לצד ניהול עסקאות נשק לא חוקיות במסווה, בעלילות מלאות כסף, כוח ודם. ג'קס טלר הוא הנשיא החדש של "SAMCRO", שנאלץ להתמודד עם ההשלכות של מעשיהם הלא חוקיים של חבריו לפני התמוטטות המועדון, כשמולו ניצבים אמו הדומיננטית, ג'מה, אביו החורג והנשיא הקודם של המועדון, קליי, וד"ר טרה נוולס, רעייתו ואם ילדו השני.

 

לצדם של האנם, פרלמן וסגל, מככבים בסדרה מארק בון ג'וניור ("ממנטו", "באטמן מתחיל"), דייטון קלי ("דדווד"), קים קואטס ("בלאק הון דאון"), טומי פלנגן ("גלדיאטור"), תיאו רוסי, מגי סיף וזוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" ג'ימי סמיטס ("מלחמת הכוכבים", "פרקליטי אל איי").

 

לתפקידי אורח מגיעים זוכה האוסקר וולטון גוגינס ("צדק פרטי"), המועמד לאוסקר פיטר וולר ("רובוקופ"), סי. סי. ה. פאונדר ("אווטאר"), זוכת ה"אמי" דראה דה-מתאו ("הסופרנוס"), רוקמונד דונבר ("נמלטים"), דני טרחו ("היט", "מצ'טה") ודונאל לוג ("בלייד").

 

החל מה-14.6, ימי שבת, בשעה 21:45, ב-HOT Zone

שתפו את הפוסט!