19 באפריל 2024 11:45
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"יצא משליטה" 2

לרגל חופשת הפסח – yes משיקה מופע מערכונים וסטנד אפ לילדים

"יצא משליטה" 2

בבימויו של דני קרפל עם כוכבי הילדים והנוער הגדולים בישראל:

שיר מורנו, תובל שפיר, דניאל מורשת,

אביה מלכה, שני קליין, עידו מוסרי ודניאל ליטמן

יצא משליטה

לאחר ההצלחה הגדולה של מופע המערכונים והסטנד אפ הייעודי לילדים ובני נוער "יצא משליטה" שעלה בשנת 2017, יעלה בפסח 2018 המופע "יצא משליטה" 2 לסיבוב נוסף פרוע יותר, קורע יותר וחסר מעצורים ויעסוק  בנושאים חמים ורלוונטיים בקרב צעירים ובני נוער.
על במה אחת יעלו כוכבי הילדים והנוער הגדולים, אשר כולם משחקים בהפקות הילדים המשודרות ב-yes: תובל שפיר (כפולה), דניאל מורשת (כדברא, הכלום הגדול), שיר מורנו (שבט צוצלת, החממה), אביה מלכה (כדברא), שני קליין (כדברא 2), עידו מוסרי (שבט צוצלת, כפולה) ודניאל ליטמן (כדברא 2, החממה).

הצופים יקבלו הצצה אמתית וללא מסכות של הכוכבים הכי גדולים שלהם שיגלמו את עצמם על הבמה. מופע אינטרקטיבי בשילוב הקהל, כאשר נציגים ממנו אף ישתתפו באופן פעיל על הבמה לצד הכוכבים.החבורה המוכשרת מציגה שלל מערכונים וקטעי הומור חדשים וטריים העוסקים בצורה אינטליגנטית ומקורית בנושאים שמעניינים את בני נוער היום: מה יהיה הלהיט הבא של סטטיק ובן אל? איזה פלאפון חדש לקנות? מי היא הוונדר וומן הבאה? מה צריכה מאיה משבט צוצלת לעשות כדי להפוך לכדברא? איזה אתגרים משוגעים היוטיוברים יכולים לעלות?
את המופע מביים דני קרפל (קצרים", "של מי השורה הזאת", "פלטפוס" ועוד) שגם כתב אותו ביחד עם  ניר ממון ("גב האומה") שניהם בעלי רזומה עשיר בכתיבה של מיטב תוכניות הבידור והסאטירה בישראל.

באנר 1

מחיר כרטיס: 89 ₪, הטבה מיוחדת ללקוחות yes – 49
לינק לרכישת כרטיסים: https://goo.gl/Hpmevi


לו"ז מופעים: 26.3 תאטרון הצפון  * 29.3 סינמה סיטי גלילות * 1.4 ראשון לציון היכל התרבות * 2.4  באר שבע – משכן לאמניות הבמה

שתפו את הפוסט!