20 באפריל 2024 17:09
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כל "סרטי הנסיכות של דיסני" ישודרו ב ערוץ yes5

שידור בכורה עולמי – yes רכשה לשידור את כל "סרטי הנסיכות של דיסני"- המותג המצליח של האולפן

 

ערוץ yes5 יהיה הראשון בעולם, לכנס את כל הנסיכות של דיסני תחת קורת גג אחת. הסרטים ישודרו בגרסת המקור באנגלית ובדיבוב לעברית בימי שבת, במסגרת רצועת "שבתות מדובבות".

  ?????? ????? ?-yes5

החל מאוגוסט 2014, כל חודש יוקדש לנסיכה אחת מבית דיסני, כולל כל הקלאסיקות הגדולות: שלגיה (שלגיה ושבעת הגמדים), אריאל ("בת הים הקטנה"), סינדרלה,  אורורה ("היפהפייה הנרדמת") ,רפונזל ("פלונטר"), מולאן, פוקהונטס, מרידה ("אמיצה"), בל ("היפה והחיה"), יסמין ("אלאדין"), טיאנה ("הנסיכה והצפרדע"), וכמובן גם אנה ואלזה מ"לשבור את הקרח", שצפויות להצטרף רשמית לנסיכות דיסני בשנה הבאה. בנוסף, ישודרו כל סרטי ההמשך של הנסיכות האהובות מבית דיסני: אריאל, יסמין, בל, מולאן, פוקהונטס וסינדרלה.

 image025

הסרט "לשבור את הקרח" הפך לסרט האנימציה המכניס ביותר ברחבי העולם בכל הזמנים ולמספר 5 בכל הזמנים בהכנסות מהקולנוע ברחבי העולם עם מיליארד ורבע דולר ומכירות DVD  של כרבע מיליון דולר.

עד כה סרטי הנסיכות נצפו בעיקר ב- DVD, כאשר  5 מתוך 6 סרטי ה- DVD הנמכרים ביותר של דיסני – הן סרטי נסיכות. זאת הפעם הראשונה שאולפני דיסני מאפשרים לשדר את כל סרטי הנסיכות ברצף ובמקום אחד.yes נבחרו להיות הראשונים בעולם לעטור את כתר הנסיכות.

 

הכל התחיל עם "שלגיה" בשנת 1937 שהיה סרט האנימציה הראשון באורך מלא ובצבע שנעשה בארה"ב, הראשון שזכה להצלחה מסחרית רבה וזכה בפרס האוסקר על פריצת הדרך האמנותית שלו. העולם הנסיכותי המשיך למשוך קהל ופרסים עד היום: שלושה סרטי נסיכות זכו בפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר (שלגיה ושבעת הגמדים- כפרס מיוחד, אמיצה ולשבור את הקרח); חמישה סרטי נסיכות שזכו באוסקר עבור פס הקול הטוב ביותר (בת הים הקטנה, היפה והחיה, אלאדין, פוקהונטס ומולאן). חמישה סרטי נסיכות זכו בפרס האוסקר לשיר הטוב ביותר (בת הים הקטנה, היפה והחיה, אלאדין, פוקהונטס ולשבור את הקרח). גם ההכנסות ממשיכות עד ימינו: ההצלחה הגדולה של "מליפיסנט" המספר את סיפור היפהפייה הנרדמת מזווית שונה הכניסה בקולנוע מעל ל200 מיליון דולר רק בארה"ב וקרוב ל- 600 מיליון דולר ברחבי העולם העיבוד הצפוי ל"סינדרלה" בתחילת 2015  ימשיך את ההתעניינות גם לשנה הבאה ועוד.

 

 disney_princess_yes5_small

 

הסרטים ישודרו בימי שבת בבוקר במסגרת הרצועה "שבתות מדובבות" בערוץ yes5 במהלך שנה שלמה

אוגוסט – "לשבור את הקרח", ספטמבר – "שלגיה ושבעת הגמדים", אוקטובר – "בת הים הקטנה" וסרטי ההמשך,

נובמבר – "פוקהונטס" וסרטי ההמשך, דצמבר – "היפה והחיה" וסרטי ההמשך, ינואר – "מולאן" וסרטי ההמשך,

מרץ – "אלאדין" וסרטי ההמשך, אפריל – "סינדרלה" וסרטי ההמשך,   מאי – "פלונטר",

יוני – "הנסיכה והצפרדע", יולי – "אמיצה", אוגוסט 2015 – "היפהפייה הנרדמת".

שתפו את הפוסט!