20 באפריל 2024 0:24
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לב שבור עם הזמר והיוצר עברי לידר ב-HOT8 

לב שבור עם הזמר והיוצר עברי לידר ב-HOT8

עברי לידר, HOT8

חווית "לב שבור" היא אחת התופעות האוניברסליות שכולנו מכירים. אין מישהו שלא חווה שברון לב. אבל תחושת האבדן עלולה להוביל גם לדיכאון ובמקרים מסוימים אפילו למוות. מנגד, "לב שבור" הוא גם מנוע יצירתי שהביא לאינספור ספרים, סרטים, ציורים, מחזות וכמובן שירים שנכתבו בסערת הרגשות. בסדרה חדשה בשלושה פרקים יצאו חוקר המוח הפרופ' יורם יובל והזמר והיוצר עברי למסע מדעי-מוזיקלי בעקבות סודות הלב השבור.

פרופ' יובל יפגוש שורה של מומחים מתחומים שונים שיסבירו את ההיבטים השונים הקשורים ללב השבור. המומחים יתייחסו לתסמינים העיקרים, לגורמים המשפיעים על עוצמת החוויה ואף יציגו את המחקרים המרכזיים בתחום. כמו כן, המומחים יציעו פתרונות כיצד ניתן לחזור לשגרת החיים ואולי אפילו למצוא אהבה חדשה. הסדרה תחשוף את הניסיונות למצוא תרופה לסובלים מכאבי הלב, ואת המספרים (הגבוהים) של אלו שמתים ממה שקרוי "תסמונת הלב השבור".

הזמר והיוצר עברי לידר, שידבר על תהליך היצירה שלו מתוך חווית "לב שבור", יפגוש וישוחח, יחד עם פרופ' יובל, עם יוצרים וזמרים שכתבו שירים כשחוו שברון לב – הם יספרו לו על המנוע היצירתי – מה הביא אותם לכתוב ואיך הם התמודדו עם התופעה.

בפרקים יופיעו: ארקדי דוכין, מרינה מקסימיליאן, מיכה שיטרית, עדן חסון, דניאל סלומון ואברהם טל, כולם יוצרים ומבצעים שיספרו על חווית היצירה האישית שלהם מתוך שברון לב. יחד עם לידר הם יבצעו גרסאות של השירים שכתבו בעקבות חוויית אבדן ויספרו על תהליך היצירה.

ישראל 2021

פרק 1 – מה זה "לב שבור"

הפרק יעסוק בהיבטים הפסיכולוגיים הרגשיים והרפואיים של התופעה. אמנים אורחים: ארקדי דוכין ומרינה מקסימיליאן בלומין.

פרק 2  זה ממכר

הפרק יסביר את הקשר שבין התמכרות ל"לב שבור" ויעסוק בהשפעה של הרשתות החברתיות על עוצמת הכאב. אמנים אורחים: אברהם טל ועדן חסון.

פרק 3 איך יוצאים מזה

הפרק יוקדש להחלמה- איך מטפלים ב"לב שבור" ומה הכלים להחלמה ממנו. אמנים אורחים: דניאל סלומון ומיכה שיטרית.

 

בימוי: רינת קליין מרון

עריכה: ליאת כצנלסון

הפקה: סלוצקי אפיקי תקשורת

ראשון עד שלישי 21-23.02, בשעה 21:20 ב-HOT8 וב-HOTVOD שידור נוסף במוצ"ש, 27.02, בשעה 22:00- כל הפרקים ברצף

צילומים באדיבות הוט 8

שתפו את הפוסט!