20 באפריל 2024 6:36
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להרוג את איב – עונה 3 – Killing Eve

 

                                      להרוג את איב

 

"להרוג את איב" ("Killing Eve"), סדרת הדרמה של רשת "BBC אמריקה"המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, חוזרת לעונה שלישית שתשודר רק ב-HOT. את העונה כתבה השואוראנרית סוזאן הית'קוט ("אימת המתים המהלכים").

עונה חדשה 

את הסדרה מובילות זוכת "גלובוס הזהב" וה"סאג", סנדרה או ("האנטומיה של גריי" ו"פשע אמריקאי"), וזוכת ה"אמי" וה"באפטה" ג'ודי קומר ("יומן השומן","דוקטור פוסטר"). כל אחת מהשחקניות הייתה מועמדת על תפקידה בסדרה לפרסי ה"אמי", "גלובוס הזהב", ה"באפטה", ה"סאג" וה"קריטיקס צ'ויס", מתוכם גרפו במשותף ארבעה פרסים.

 

או מגלמת את איב, אשת ביון חריפה שיוצאת בעקבותיה של רוצחת שכירה מוכשרת ופסיכופתית, וילאנל (קומר). השתיים נקלעות למשחק חתול ועכבר מתוחכם שהפך לאורך העונות ליחסי אהבה-שנאה. לאחר אירועי סיום העונה השנייה, איב וג'ודי ממשיכות לנסות להשיג בחזרה את השליטה על חייהן בעודן בורחות מהאנשים שמנסים לשלוט בהן, בעונה מלאה בתפניות, אקשן ודם.

 

"להרוג את איב" שברה שיאי רייטינג, קיבלה אינספור מועמדויות לפרסים וזכתה לשבחים מקיר לקיר, גם כאן בישראל: "להרוג את איב' פיצחה את נקודת האיזון המושלמת בין מתח לקומדיה… הסדרה הכי מגניבה בטלוויזיה כרגע" (7 לילות), "משכנעת ומותחת… שווה לעקוב" (ישראל היום), "יצירה שלמה, קולחת, כיפית וחכמה" (וואלה), "ממזרי וממכר מהרגע הראשון" (הארץ), "הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם" (פנאי פלוס).

 

החל מה-29.4, ימי רביעי ב-22:00

HOT HBO, HOT VOD ו-NEXT TV

 

מפיקים:                                                               עוד משתתפים:

פיבי וולר-ברידג' ("פליבאג")                                    פיונה שו ("דם אמיתי", "הארי פוטר")                 

אמרלד פנל                                                          שון דילייני ("רציחות במידסומר")

קולין ראטן                                                           טסה ת'ומפסון ("הנוקמים: סוף המשחק")

שתפו את הפוסט!