24 באפריל 2024 20:50
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"להרוג את איב" ("Killing Eve"), סדרת דרמה חדשה בהוט

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

מהיוצרת של "פליבג", זוכת ה"באפטה" פיבי וולר-ברידג'

בכיכובה של זוכת "גלובוס הזהב" סנדרה או

 

"להרוג את איב", הדרמה השנונה של "BBC אמריקה", מסיימת עונה עטורת שבחים ושוברת שיאי רייטינג

 

KILLING EVE

"להרוג את איב" ("Killing Eve"), סדרת הדרמה של רשת "BBC אמריקה"המבוססת על סדרת הנובלות של לוק ג'נינגס, סוגרת הערב (חמישי ה-30.5) את עונתה הראשונה עם נתוני רייטינג מדהימים וביקורות מעולות. הפרק האחרון ישודר רק ב-HOT HBO וכל הפרקים זמינים לצפייה ב-HOT VOD.

 

"להרוג את איב", שחודשה לעונה שנייה, הצליחה לשבור שיאי רייטינג עם עלייה מתמדת באחוזי הצפייה מפרק לפרק. למעשה, היא הסדרה המתוסרטת היחידה בארה"ב שהצליחה להגיע להישג כזה בעשור האחרון.

 

הסדרה כבשה גם את מבקרי הטלוויזיה – היא מדורגת בין חמש הסדרות הטובות ביותר באתר הביקורות Metacritic וזכתה לציון 97% באתר Rotten Tomatoes. גם המבקרים הישראלים לא נותרו אדישים אליה: "להרוג את איב' פיצחה את נקודת האיזון המושלמת בין מתח לקומדיה… הסדרה הכי מגניבה בטלוויזיה כרגע" (7 לילות), "משכנעת ומותחת… שווה לעקוב" (ישראל היום), "יצירה שלמה, קולחת, כיפית וחכמה" (וואלה), "ממזרי וממכר מהרגע הראשון" (הארץ), "הכירו את ההתמכרות החדשה שלכם" (פנאי פלוס).

 

את הסדרה מובילה זוכת "גלובוס הזהב" ושלושה פרסי ה"סאג", סנדרה או, שמוכרת בעיקר לצופי "האנטומיה של גריי" כד"ר כריסטינה יאנג ומאחוריה גם תפקידים ב"דרכים צדדיות", "תחת שמי טוסקנה" ו"פשע אמריקאי". או מככבת בתפקיד הראשי לצדה של הכוכבת הבריטית ג'ודי קומר ("יומן השומן", "שלוש עשרה", "דוקטור פוסטר"). מאחורי הסדרה עומדת היוצרת זוכת ה"באפטה" ועטורת שבחי המבקרים פיבי וולר-ברידג' ("פליבג", "Crashing" הבריטית).

 

איב (או) מתוסכלת ומשועממת בעבודה המשרדית שלה. היא אמנם עובדת ב-MI5, סוכנות הביון הבריטית, אך התפקיד הפקידותי לא מתקרב למימוש הפנטזיה האמיתית שלה – להיות מרגלת. וילאנל (קומר) היא רוצחת מוכשרת, אכזרית ובלתי צפויה שמכורה לסגנון החיים היקר והנהנתני שעבודתה מאפשרת לה. "להרוג את איב" שוברת את המוסכמות של כל מותחן ריגול טיפוסי, כששתי הנשים האינטליגנטיות הללו – האובססיביות זו כלפי זו במידה שווה – יוצאות לקרב במשחק חתול ועכבר שכמוהו עוד לא נראה.

 

לצדן של או וקומר מככבים בסדרה גם קים בודניה ("הגשר"), פיונה שו ("דם אמיתי", "הארי פוטר"), שון דילייני ("רציחות במידסומר"), דארן בויד ("המיילד"), אוון מקדונל וקירבי האוול-בפטיסט ("אהבה").

 

רביעי ה-30.5 ב-22:00, רק ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!