29 במרץ 2024 13:24
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאסטר שף – הנבחרת ( יוסטון יש לנו נבחרת…)

סוף סוף יש לנו את הנבחרת של מאסטר שף

בואו ונכיר אותם:

 

קבלו את נבחרת מאסטר שף

 

הכירו את 14 חברי נבחרת העונה השניה של "מאסטר שף":

 

אבי לוי (35) מירושלים, מדריך נגמלים

נשוי + 2. גדל בירושלים בשכונת קטמון. למד בבית ספר עם השפים רפי כהן ומשה אביב. בזמן שהם הפכו לשפים ידועים ומצליחים, אצל אבי הדברים התגלגלו קצת אחרת: במשך למעלה משנה אבי שהה במרכז גמילה ובקהילה של נגמלים. כיום, מתחיל את חייו מחדש. "מאסטר שף מבחינתי היא הזדמנות לעלות על דרך הישר".

אילן וייסברוד (35) מרעננה, איש שיווק

נשוי + 2. נולד בגרמניה. כשהיה בן 4 עלתה משפחתו ארצה. עם שחרורו מסיירת אגוז בצה"ל נסע לפריז כדי ללמוד קולינריה. במהלך הבחינות לבית הספר, העירו לו על לבושו המרושל, אז החליט שלימודי בישול זה לא בשבילו וחזר ארצה. "אני כל הזמן חושב על אוכל".

איריס כספי (39) מהרצליה פיתוח, סטודנטית לעיצוב פנים

נשואה + 2. נולדה וגדלה במילאנו, בגיל 11 עברה לגור בארה"ב (בוסטון, אריזונה) וכבוגרת התגוררה בלונדון ובניו- יורק, שם עבדה במשרד פרסום מצליח. בוגרת תואר שני במנהל עסקים. ירשה את אהבת המטבח מאמה. "נחשפתי להמון תרבויות ובישולים, לקחתי קצת מכל אחד ועשיתי את שלי".

אליהב שאשון (28) מראשל"צ. מעצב ובעלים של בית אופנה לכלות

גדל מוקף בנשים: אמא שלו, אחותו, דודה שלו והסבתא. האוכל נמצא בוורידים של כל המשפחה – ואמא שלו, שגם היא מבשלת מצוין, היא השמש והאור בחייו. "מכבי אש לא יורידו אף אחד מהדגים שאני עושה. מי שטועם – עף ללפלנד".

אליסה המר (21) מראשל"צ, סטודנטית לפסיכולוגיה וניהול

נולדה בבריה"מ ועלתה לארץ בגיל שנה וחצי. בילדותה לקחה אותה סבתה תחת חסותה ונטעה בה את האהבה לבישול ולמטבח הרוסי. בן זוגה נפצע כחייל ברצועת עזה והוא זה שרשם אותה לאודישנים תוכנית.

גילי הלפטק (29)  מירושלים, סטאז'רית לרפואה ב'שערי צדק'

סיימה בהצטיינות לימודי רפואה בירושלים. מגיל צעיר נמשכה למטבח. "היה שלב ממשי בו דמיינתי את עצמי כשף במסעדה משלי ואפילו חשבתי על כמה מנות שאגיש בה. אבל המשפחה עודדה אותי ללמוד רפואה ולהשאיר את הבישול כתחביב ואני…מה הבנתי בגיל 20?? ".

ג'ניפר סאני (26) מראשל"צ, סייעת בגן ילדים

נולדה בארץ לאבא מגאנה ולאימא מרוקאית. אביה נפטר כשהייתה בת 7. התחילה לבשל כששחזרה מתכון של אביה מהזיכרון. "אמא אמרה לי שאני חותכת ומבשלת כמו אבא שלי".

זוהר ארנון (83) ממושב מעש, פנסיונר

נשוי ואב ל 2 בנות. נולד בהונגריה בשנת 1928. המטבח היה הלב בבית בו גדל וההתעסקות באוכל הייתה כורח המציאות. עד היום מנסה לשחזר את המתכונים מביתו אימו. "ההישג המשמעותי בחיי הוא אולי העובדה שאני עדיין חי".

יוסי אזולאי (33) מגבעת זאב, זמר ים תיכוני

נשוי +1. הכיר את אשתו בלהקה צבאית. כשהוא חוזר מהופעות ו

חתונות בלילה, צופה בתכניות בישול שהקליט. חלם להגיע ל"מאסטר שף".  "אני מבשל יותר טוב ממה שאני שר!".

משה ששון (57) מנס- ציונה, מוסכניק

נשוי + 4. גדל בבית עיראקי, התשיעי מבין 10 אחים, התאהב בבישול כשנהג לעזור לאימו במטבח. "לא למדתי או משהו – פשוט יש לי את זה. בכלל לא אוהב את המילה שף".

סימה איפרגן (31) מראשל"צ בעלת מכון יופי


נשואה + 3. עלתה בגיל 16 מקזחסטן. אביה שף גורמה באולם אירועים ואמא "אלופה" במטבח במאכלים הביתיים המסורתיים. סימה משלבת בין שני הסגנונות של הוריה. "אבא שלי אדם קשוח, קשה לקבל ממנו מחמאה. מאוד חשובה לי דעתו של אבא שלי".

עמנואל רוזנצווייג (48) משוהם, טייס "אל על"

נשוי + 4. סבו היה הפילוסוף היהודי-גרמני פרנץ רוזנצוויג. עוסק בבישול כתחביב, אך היו תקופות שחשב להפוך למקצוע. "אוכל נוגע בנימי נשמתי".

רחל "שלה" קדוש משען (67) מחולון, פקידה בחברת מחשבים

גרושה, חיה בזוגיות ואם ל 2. דור תשיעי בארץ. לא נכנעת ללחצי הסביבה לפתוח מסעדה. מקפידה להכין את כל האוכל בעצמה. "אף פעם אל תשבי ותתנווני. את עצבנית – תכיני עוגיות".

שי סרמני (37)  מתל אביב, מעצב גרפי

החל לבשל בגיל 7, כשהיה בן 13 הוריו התגרשו. אביו אושפז ואמו נישאה בשנית. אוכל בשבילו זה משפחה – מספק תחושת שייכות. שי מרבה לארח. "אני מרוקאי, זה חלק מהעניין אצלי שאנשים יאכלו ושיהיה בית פתוח. זה מה שעושה לי טוב".

 

שתפו את הפוסט!