25 באפריל 2024 10:07
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחוברים חוזרת בעונה חדשה

מחוברים עם:

אורלי וילנאי וגיא מרוז * ליאור דיין * דרור רפאל * עדי שילון * דניאל אסייג,

הדמויות המרתקות שנבחרו לעונה החדשה של "מחוברים+" מתעדות את חייהן, יום יום, במשך קרוב לשנה, ויוצרות תיעוד אינטימי החושף את סיפורם בכנות ובאומץ. בלי פילטרים ובלי הגנות, המחוברים מדליקים את המצלמה ברגעים הדרמטיים ביותר, וחומרי הגלם שהם מביאים נערכים ביד אומן קולנועית שמציבה את הסדרה בליגה משל עצמה. הפורמט המציא שפה טלוויזיונית חדשה, שמועתקת כיום בתוכניות טלוויזיה אחרות, בפרומואים ובפרסומות.

 

את העונה החדשה של "מחוברים+", רצועה יומית בת 30 פרקים שתשודר מדי ערב, ביים וערך עמי טיר, הבמאי והעורך הראשי של "מחוברים+" ו"מחוברים 2", והעורך הראשי בשתי עונות הבכורה.

 מחוברים+ עונה חדשה  צילום אוהד רומנו

הפורמט החדשני של HOT ו"קודה תקשורת", שהפיק ויצר רם לנדס, נמכר להפקה ב-14 מדינות על-ידי ארמוזה פורמטס – ביניהן צרפת, הולנד, פינלנד, אירלנד, הודו ודנמרק. "מחוברות" דנמרק עקפה את נתוני הצפייה של "האח הגדול" הדני; בפינלנד מפיקים כבר עונה רביעית, והפעם גם בפינלנד זאת תהיה עונה מעורבת, ובימים אלה הסדרה עלתה לשידור באירלנד וזוכה לרייטינג חסר תקדים וביקורות מהללות. בארצות הברית "קודה תקשורת" לא רק מכרה את הפורמט, אלא מפיקה אותו בעצמה בניו יורק עבור השוק האמריקני.

 

המחוברים:

 

ליאור דיין, בן 31, נשוי לרוני ואב לארד, נצר לשושלת דיין, גר ברמת גן. עיתונאי וסופר, מגיש טלוויזיה ורדיו.ליאור הוא המחובר הראשון שממשיך לעונה נוספת. לאחר שנים של הרס עצמי, התמכרות לסמים ותהליכי גמילה קשים, ליאור מתמודד לראשונה עם חווית ההורות ועם המשברים הנלווים לחיי נישואין והתרחבות המשפחה. לצד לידת בנו הבכור, ליאור מתמודד עם מותו הטראגי והפתאומי של אביו, אסי דיין ז"ל. לאורך השנים אסי היה החבר הכי קרוב אליו וליאור טיפל בו במסירות. אסי משאיר לליאור צוואה רוחנית, שמצד אחד מייצרת תקווה אמנותית גדולה אך מצד שני מקרבת את ליאור לאזורים המסוכנים בהם התהלך אביו.

 

אורלי וילנאי וגיא מרוז, אורלי בת 42, נשואה + ילד אחד מנישואין קודמים, גיא בן 53 + שלושה ילדים מנישואין קודמים, גרים בתל אביב. עיתונאים, מגישי תוכנית הבוקר של ערוץ 10 ותוכנית התחקירים "חוזרים עם תשובה", בעלי טורים שבועיים ב"הארץ" וב"סופהשבוע". אורלי וגיא הם עיתונאים מהמוכרים ביותר בארץ, המופיעים בטלוויזיה בתדירות יומיומית. בעונה הקרובה הם חולקים רגעים אינטימיים בזוגיות, חושפים את המחירים של עבודתם האינטנסיבית, ומתעדים את הבעיות המאפיינות נישואין שניים. במשך כחמש שנים אורלי וגיא מנסים להביא ילד לעולם ולהפוך למשפחה. הזמן שהולך ואוזל מביא את שניהם אל השלב הסופי והמכריע בניסיונות להרות, והם נותנים לזה הזדמנות אחרונה למרות שני אירועי לב מהם אורלי סבלה בשנתיים האחרונות. הטלטלה הפיזית והנפשית של התהליך המורכב הזה, מעמידה את הזוגיות שלהם במבחנים שלעיתים נראים קשים מנשוא.

 

דרור רפאל, בן 40, נשוי למרינה ואב לשניים, מתגורר ברמת גן בנפרד ממשפחתו שגרה בישוב קדימה. עיתונאי ומגיש רדיו וטלוויזיה, מזה 15 שנה מגיש את תכנית הרדיו "שי ודרור" עם שי גולדשטיין, וכותב טור שבועי ב"מעריב". הזוגיות היציבה עם מרינה, אשתו של דרור, נקלעה למשבר, ואחרי 20 שנות נישואין הם מחליטים להיפרד. לראשונה בחייו דרור מוצא את עצמו מחוץ לבית ולמסגרת המשפחתית שהגדירה אותו.

 

דניאל אסייג, בן 21, נשוי לעדן ואב לילד בן שלוש, גר בפתח תקווה. סטנדאפיסט ומוזיקאי, משחק בתפקיד ראשי את אביו, שלום אסייג, בסדרה "שנות ה-80" ב"רשת". כמו אביו שלום אסייג, גם דניאל התחתן בגיל צעיר והפך לאבא כשהוא בן 18. אחרי שלוש שנות נישואין, דניאל וזוגתו עדן מחליטים להתגרש, ומיד מתחילים מאבקי המשמורת על בנם המשותף, אושר. דניאל, שהוא בעצמו בן להורים גרושים, מנסה בכל מחיר לשמור על זכותו להיות אבא במשרה מלאה. למרות שהתנכרה אליו במשך השנים, דניאל מנסה ליצור קשר עם אמו שחיה באנגליה עם בעלה ובתה. דניאל ממשיך את דרכו של אביו בעולם הסטנד אפ אך חולם לפרוץ בזכות עצמו גם כמוסיקאי.

 

עדי שילון, בת 26, רווקה, גרה במרכז תל אביב, מגישת רדיו וטלוויזיה. אחרי תקופה לא פשוטה בה הגירושין המתוקשרים של הוריה, מירי ודן שילון, הדהדו בכל עיתון ואמצעי תקשורת, עדי מחליטה להתמקד בחייה וליצור בכוחות עצמה קריירה מקצועית בתעשיית הבידור. במקביל, היא מחפשת אחר אהבה וזוגיות יציבה שמעולם לא הייתה לה. היא מתעדת בצורה סוחפת וחושפנית הצלחות וכישלונות מקצועיים, רומנים סוערים ופרידות כואבות.

 

עורך ובמאי:עמי טיר

מפיק ויוצר:רם לנדס

יוצרים:רם לנדס ודורון צברי

 

החל מה-16.11, ימים ראשון-רביעי, בשעה 20:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!