26 באפריל 2024 2:02
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מחוברים 3 מגיעה למסך בעונה המעורבת הראשונה בתולדות הפורמט

אחרי הצלחתה האדירה של "מחוברים 2", שהייתה העונה המצליחה ביותר עד כה, שברה שיאי צפייה עם למעלה מ-4 מיליון צפיות, וזכתה לבאזז תקשורתי ולשבחי המבקרים, מגיעה עונתה החדשה של הסדרה שהמציאה שפה טלוויזיונית חדשה, הכוללת גם נשים וגם גברים

נדב אבוקסיס * ליאור ורוני דיין * שירלי ברנר וברוס רובנשטיין *

אילון נופר * בעז רוזנברג ונתי קלוגר

העונה הקודמת והסוערת של "מחוברים" זכתה ללמעלה מ-4 מיליון צפיות ב-HOT VOD, ב"Ynet" ובשלל המדיות, גל אהדה, דיבור בלתי פוסק ואינספור שבחים מהמבקרים בכל אמצעי התקשורת. "מחוברים 2" לא רק המשיכה את הצלחתה של עונת הבכורה, אלא הפכה לעונה המצליחה ביותר בתולדות הפורמט.

בעקבות הצלחתה הגדולה, הוכרז על "מחוברים +", שתהייה לראשונה בתולדות הסדרה עונה מעורבת, אשר תכלול גם "מחוברים" וגם "מחוברות". בתהליך בחירה בררני לוקטו דמויות מרתקות, שהלכו עם המצלמה עד הסוף. חמישה אנשים, גברים ונשים, בגילאים שונים ומעולמות מגוונים, מתעדים את חייהם. כל יום, במשך קרוב לשנה. יומני וידיאו אינטימיים, שנערכים ביד אומן קולנועית, וחושפים את הרגעים היומיומיים הגדולים וקטנים: האכזבות, הנצחונות, שברון הלב והתרוממות הרוח.

את "מחוברים +", רצועה יומית בת 33 פרקים שתשודר מדי ערב, ביים וערך עמי טיר, שהיה העורך הראשי בעונות הבכורה של "מחוברות" ו"מחוברים", ועורך ובמאי "מחוברים 2".

המחוברים סוחפים לתוכנית את בנות ובני הזוג שלהם, ותוך תיעוד חושפני, הם מנסים יחד לפתור דילמות הקשורות במונוגמיה, שליטה, גבולות ונאמנות. ניתן לסכם את המסע של "מחוברים" בארבע מילים: אומנות של כנות ואומץ. הכנות להיחשף מול הצופים בלי פילטרים ובלי הגנות, האומץ להדליק את המצלמה ברגעים שהיית שמח להסתיר, ואומנות המבע הקולנועי האיכותי שמציב את "מחוברים" בליגה משל עצמה.

ארבע העונות הקודמות של "מחוברות" ו"מחוברים", הפורמט החדשני של HOT ו"קודה הפקות", שיצרו רם לנדס ודורון צברי, הצליחו מעל המשוער, גרפו שני פרסי האקדמיה לטלוויזיה לסדרת תעודה, וזכו לרייטינג ובאזז יוצאי דופן. הן קיבלו תשבוחות של המבקרים, ובנוסף לשידור הטלוויזיוני היומי הן שברו שיאי צפייה, וזכו למיליוני הזמנות ב-HOT VOD ובאתר "Ynet".

במקביל, פורמט הסדרה נמכר להפקה עד כה ב-22 מדינות- ביניהן צרפת, ספרד, הולנד, פינלנד, הודו, דנמרק, רוסיה ואף ארצות-הברית. "מחוברות" דנמרק עקפה את נתוני הצפיה של "האח הגדול" הדני, בפינלנד מפיקים כבר עונה שלישית ובאסטוניה החלו שלבי ההפקה. הפורמט המציא שפה טלוויזיונית חדשה, שמועתקת כיום בתוכניות אחרות, בפרומואים ואפילו בפרסומות בטלוויזיה.

המחוברים:

נדב אבוקסיס, בן 41, סטנדאפיסט, שחקן קולנוע ותיאטרון. בן למשפחה דתית מרובת ילדים מחצור הגלילית, שחזר בשאלה ובשנים האחרונות חי בתל-אביב, ומופיע בכל רחבי הארץ. נדב הוא אב טרי לשירה בת השנה. הוא והאם הביולוגית של בתו מתגוררים בבתים נפרדים, ומנסים למצוא איזון ביחסי ההורות והחברות ביניהם.

ליאור דיין, בן 30, עיתונאי וסופר. נצר לשושלת דיין, בנו של אסי דיין ונכדו של משה דיין. לאחר שנים של הרס עצמי, ליאור נגמל מסמים במכון גמילה בלוס-אנג'לס, הוציא קובץ סיפורים קצרים, נישא לרוני ונכנס לתקופה חדשה בחייו. לראשונה, מתמודד ליאור עם שגרת חיים בוגרת, ונדרש לקחת החלטות משמעותיות בנוגע לעתידו האישי והמקצועי.

שירלי ברנר וברוס רובנשטיין. שירלי, בת 34, שחקנית ישראלית המתגוררת בלוס אנג'לס, וברוס, בן 55, תסריטאי, מעצב ואמן מצליח, הורים לשתיים – מילה וג'רני. שירלי, שחקנית פעילה בתעשייה ההוליוודית, נולדה בחיפה, וגדלה בין לונדון ללוס אנג'לס. היא בתה של סמדר ברנר (יפצ'וק מ"הלהקה"), המתגוררת אף היא בלוס אנג'לס. שירלי החלה את דרכה בעולם המשחק בגיל שנתיים, ומאז שיחקה והפיקה עשרות סרטים.

אילון נופר, בת 42, המנהלת האמנותית של להקת "מיומנה". בגיל 27 הקימה אילון את "מיומנה" עם שני שותפים, וכיום היא המנהלת האמנותית של הלהקה, שמופיעה בישראל וברחבי העולם. התמודדה בעברה עם מחלת הסרטן. חייה של אילון נעים על פני הגלובוס, ומקשים על יצירת קשר זוגי יציב. אילון עומדת בנקודת מפנה בחייה בה עליה להחליט אם להביא ילדים לעולם ולהקים בית.

בעז רוזנברג ונתי קלוגר. בועז, בן 37, במאי ויוצר של סרטים תיעודיים, ריאליטי וקליפים, ונתי, בת 37, שחקנית טלוויזיה ותיאטרון, הורים לתאומות אנה ואמילי. כמו זוגות צעירים רבים, בועז ונתי מתמודדים עם מרדף יומיומי מתיש אחרי פרנסה, בעוד נקודות ההשקה בחייהם המקצועיים מייצרות הפרדה הדדית, לצד קונפליקטים. השאיפות להיות הורים טובים, לצד המשך פיתוח הקריירה, מתנגשות ופוגעות לפעמים בחלומות ובזוגיות.

עורך ובמאי: עמי טיר

מפיק ויוצר: רם לנדס

יוצרים: רם לנדס ודורון צברי

החל מה-1.9, ימים ראשון-רביעי, בשעה 20:15, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!