24 באפריל 2024 22:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מייק ומולי" ("Mike & Molly"), הסיטקום המצליח בהוט

עונת הסיום של הסיטקום האהוב

 mikemolly6

 

זוכת ה"אמי" מליסה מקארת'י חוזרת לעונה השישית והאחרונה של "מייק ומולי", מבית היוצר של צ'אק לורי ("ממי", "שני גברים וחצי")

 

החל מה-25.12, ב-HOT קומדי סנטרל

 

"מייק ומולי" ("Mike & Molly"), הסיטקום המצליח של רשת CBS וחברת Warner Bros שנוצר על ידי המועמדים ל"אמי" אלן היגינס ("מלקולם באמצע") וצ'אק לורי ("ממי", "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול"), חוזר לעונה שישית ואחרונה בכיכובה של מליסה מקארת'י.

 

מקארת'י הפכה בשנים האחרונות לאחת הכוכבות העסוקות בהוליווד, כיכבה בסרטים כמו "מרגלת", "מסיבת רווקות" ו"מכסחות השדים", היתה מועמדת לאוסקר ול"גלובוס הזהב" ובימים אלה שבה לגלם את אחד מתפקידיה הראשונים, סוקי סנט ג'יימס ב"בנות גילמור". על תפקידה ב"מייק ומולי" גרפה מקארת'י את פרס ה"אמי", ובעונה הנוכחית היא אף חוזרת לעמוד מאחורי המצלמות ומביימת את הפרק ה-12.

 

מקארת'י מגלמת את מולי, מורה לשעבר וסופרת מתחילה בהווה – שמנסה לשמור על נישואיה למייק (בילי גרדל, "ג'רזי בויז") ומתמודדת במקביל עם בני משפחתה המטורפים. בעונה השישית, שחותמת את הסדרה, מולי מקדמת את הספר החדש שכתבה יחד עם חמותה, פגי (זוכת ה"טוני" רונדי ריד) בעוד שמייק חווה קשיים בעבודה אחרי שהסתכסך עם שותפו וחברו הטוב קארל (רינו ווילסון, "משפחת קוסבי"). כל זה מתגמד מול ההרפתקה האמיתית שצפויה לבני הזוג – תינוק חדש שאותו הם מבקשים לאמץ.

 

בסדרה מככבים גם קתי מיקסון ("על הפנים"), המועמדת ל"גלובוס הזהב" סווסי קורץ ("אחיות"), ניאמבי ניאמבי ("חוק וסדר"), לואיס מוסטילו ("צעירים חסרי מנוח") וקליאו קינג ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס"). העונה יגיעו להתארח קייסי וושינגטון ("שוות בקליבלנד"), ג'ולייט גוליה ("בא בקלות"), ורני ווטסון ("המפץ הגדול"), רוז אבדו ("סקנדל"), איימי פרינגטון ("מצויד"), וואלאס לנגהאם ("CSI"), ג'סיקה צ'אפין ("מרגלת"), ג'יימי דנבו ("מכסחות השדים"), ג'ייק מק'גי ("מאניבול"), ג'ואל מורי ("מד מן") ואריק אלן קריימר ("גוד לאק צ'ארלי").

 

 

החל מה-25.12, ראשון-חמישי בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!