29 במרץ 2024 9:26
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מייק ומולי" ("Mike & Molly") הסיטקום חוזר

מליסה מקארת'י חוזרת בעונה חדשה של "מייק ומולי"

בעונתה החמישית חוצה "מייק ומולי" את קו 100 הפרקים והופכת רשמית לעוד אבן דרך בשורת הישגיו של היוצר צ'אק לורי ("ממי", "שני גברים וחצי") כשאת פרק המאה ביימה מקארת'י בעצמה. השנה גרפה "מייק ומולי" פרס "אמי" נוסף, שמצטרף לפסלון שקיבלה מקארת'י ב-2011

MIKE & MOLLY 5

"מייק ומולי" ("Mike & Molly"), הסיטקום המצליח של רשת "CBS" וחברת "Warner Bros", נוצר על-ידי המועמד ל"אמי" אלן היגינס ("מלקולם באמצע") וצ'אק לורי ("ממי", "שני גברים וחצי", "המפץ הגדול") חוזר לעונה חמישית וחדשה – וזה כמובן לא הסוף: CBS כבר הודיעה על חידושה של "מייק ומולי" לעונה שישית, אחרי רייטינג מרשים של 9.9 מיליון צופים בממוצע בעונה האחרונה.

ההצלחה המטאורית שגרפה מליסה מקארת'י בשנים האחרונות ככוכבת קולנוע ("מרגלת", "עצבניות אש", "מסיבת רווקות" ועוד), והמועמדות לאוסקר לא גרמו לה לזנוח את תפקידה כמולי – מורה לשעבר וסופרת מתחילה בהווה – שמנסה לשמור על נישואיה למייק (בילי גרדל, "ג'רזי בויז") ומתמודדת במקביל עם בני משפחתה המטורפים.

מקארת'י, שנבחרה לאחת מחמישים האנשים המצחיקים על פי ה"רולינג סטון", דורגה השנה במקום השלישי ברשימת השחקניות המרוויחות בעולם של "פורבס" – אחרי ג'ניפר לורנס וסקרלט ג'והנסון. לאחרונה עלתה לכותרות כשהשיקה את קו האופנה הראשון שלה, Seven7, המיועד למידות גדולות (זאת במקביל לירידה ניכרת במשקלה) – וגם כשפורסם כי "נטפליקס" תפיק ארבעה פרקים חדשים לסדרת הקאלט "בנות גילמור", שבה פרצה מקארת'י לפני 15 שנים.

בעונה החמישית, מייק ומולי ממשיכים להוכיח שהגודל לא קובע: מולי מתחילה את הקריירה החדשה שלה כסופרת ומתמודדת גם עם מו"ל אקסצנטרי (סטיב ולנטיין, "על חבל דק", "ספיידרמן 3"). היחסים בין אחותה ויקטוריה (קתי מיקסון, "על הפנים") וקארל (רינו ווילסון, "משפחת קוסבי") מתחממים ומגיעים כמעט להצעת נישואים – אבל ברגע האחרון השניים נפרדים בריב סוער. מייק ואמו פגי (זוכת ה"טוני" רונדי ריד) מתמודדים עם שובה של הדודה המנוכרת רוזמרי (זוכת ה"אמי" מרגו מרטינדייל, "האמריקאים", "מיליון דולר בייבי", "אוגוסט: מחוז אוסייג'") לחייהם ואילו זוכת האוסקר קת'י בייטס, שהתארחה בעונה הקודמת, חוזרת לתפקידה כקיי מקינון – חברתה הטובה של פגי.

החל מה-27.12, ימים ראשון-חמישי בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!