25 באפריל 2024 2:00
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מפרשים שחורים" ("Black Sails") דרמת ההרפתקאות

הפקת הענק המושקעת, שנוצרה על-ידי הבמאי המצליח של שוברי הקופות "ארמגדון", "פרל הארבור" וסרטי "רובוטריקים", מתארת את האירועים שקדמו לעלילות הקלאסיקה הספרותית "אי המטמון". בטרם עלתה לשידור, ולאור תגובות פנומנאליות בהקרנות המוקדמות שלה, רשת "Starz" חידשה את הדרמה האפית לעונה שנייה

"מפרשים שחורים" ("Black Sails"), דרמת ההרפתקאות של רשת "Starz" וחברת "Platinum Dunes", היא אחת מהסדרות המצופות ביותר של שנת 2014, ותעלה ב-HOT בהפרש של שבוע מהשידור בארה"ב.

זוהי סדרת הטלוויזיה הראשונה בהפקת מייקל ביי, הבמאי של שוברי קופות דוגמת "ארמגדון", "פרל הארבור" וסדרת "רובוטריקים", שגרפו יחד למעלה מ-3 ביליון דולר ברחבי העולם. "אני מתרגש מהכניסה לעולם הטלוויזיה", אמר ביי בהצהרה הרשמית על הסדרה. "שנים חיכיתי לפרויקט הנכון. "מפרשים שחורים" היא הפרויקט הזה". אל ביי מצטרפים צמד המפיקים בראד פולר ואנדרו פורם ("המנסרים מטקסס", "סיוט ברחוב אלם") והיוצר ג'ון שטיינברג ("יריחו"). את צוות השחקנים מוביל טובי סטיבנס, כוכב "למות ביום אחר", "ג'יין אייר" ו"ספייס קאובויס".

הסדרה, שמתארת את האירועים שהתרחשו שני עשורים לפני עלילות "אי המטמון", הקלאסיקה של רוברט לואיס סטיבנסון, הינה מהמושקעות ביותר בתולדות הטלוויזיה. תקציבי ענק הושקעו בסט המאסיבי של הסדרה, שיושב בקייפטאון, דרום אפריקה. ביולי האחרון, טרם עלייתה לשידור, חודשה "מפרשים שחורים" לעונה נוספת, וזאת לאור שביעות רצון וביקורות נלהבות מצד מעריצים שנכחו בהקרנה מוקדמת ובלעדית שלה, ולאחרונה החלו צילומי עונתה השנייה.

עלילת "מפרשים שחורים" מתרחשת בשנת 1715, תור הזהב של הפיראטים נמצא בשיאו. ניו פרובידנס, שהייתה קולוניה בשליטה בריטית, היא כעת טריטוריה פורעת חוק שנשלטת על-ידי הקפטנים הידועים לשמצה, בראשם המאיים והמבריק ביותר, קפטן פלינט (סטיבנס). שורצת פיראטים, פרוצות, גנבים ונוכלים, ניו פרובידנס היא מקום שמוגדר גם על-ידי רעיונותיו הנאורים וגם על-ידי הברוטאליות המזעזעת שלו.

כשחיל הים הבריטי שב לטעון בחזרה את השטח, וזומם לסלק משם את פלינט והצוות שלו, צד אחר של הקפטן צף על פני השטח. מונע רגשות עמוקים ומסובכים, קפטן פלינט כורת ברית עם אלינור (האנה ניו, בקרוב ב"Maleficent" עם אנג'לינה ג'ולי), בתו והמוציאה לפועל של ריצ'רד גאת'רי (שון מייקל) האדם החשוב ביותר באזור, מבריח שעושה הון מהשלל של הפיראטים. יחד הם רוקמים תכנית שעלולה לשנות את פני ההיסטוריה, לצוד את האוצר האולטימטיבי, להדוף את האויב שמנסה לגרשם ולהבטיח את הישרדותם.

אויבים רבים עומדים בדרכם של פלינט ואלינור, כמו קפטנים מתחרים שמקנאים בכוחו של פלינט, אביה הדומיננטי של אלינור, שזומם לעשות באדמה שימוש שנוגד את השקפת עולמה של בתו, ומלח חדש שגויס לאחרונה לסיפון של פלינט, ג'ון סילבר (לוק ארנולד, "המנהרה"), שחותר תחת האג'נדה של הקפטן שלו.

לצדו של סטיבנס, מככבים בסדרה האנה ניו, לוק ארנולד, ג'סיקה פרקר קנדי ("50/50"), טום הופר ("מרלין"), זאק מקגוון ("חסרי בושה"), רובי שמיץ ("גריף הבלתי נראה"), קלרה פאג'ט ("מהיר ועצבני 6"), מארק ריאן והאקים קיי-קאזים ("מלון רואנדה").

החל מה-1.2, ימי שבת, בשעה 22:30, ב-HOT Zone ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!