28 במרץ 2024 16:43
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נאשוויל" ("Nashville"), הדרמה הפופולארית בעונה חדשה בהוט

העונה החדשה של "נאשוויל", הדרמה המוזיקלית המצליחה-

החל מה-5.1 ב-HOT3 וב-HOT VOD

קרוב ל-10 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה החדשה של הסדרה האהובה של רשת "ABC", מהיוצרת זוכת האוסקר קאלי קורי, ובכיכובן של קוני בריטון והיידן פנטייר. הסדרה, שסחפה את המבקרים וכבשה את מצעדי הלהיטים, הייתה מועמדת לשני פרסי "אמי" ומועמדת כעת לפרס "גלובוס הזהב"

"נאשוויל" ("Nashville"), הדרמה הפופולארית של רשת "ABC" וחברת "Lionsgate", היא אחת מההצלחות הטלוויזיוניות הגדולות של השנים האחרונות.

את הסדרה יוצרת קאלי קורי, שגרפה פרסי אוסקר ו"גלובוס הזהב" על יצירת "תלמה ולואיז", כשלצדה זוכה ה"אמי" אר. ג'יי קאטלר ("גיליון ספטמבר") ודי ג'ונסון ("ER"). מי שמובילות את צוות השחקנים הן קוני בריטון ("אורות ליל שישי", "אימה אמריקאית"), שהייתה מועמדת ארבע פעמים לפרס ה"אמי" ולפרס "גלובוס הזהב", והיידן פנטייר ("גיבורים", "צעקה 4"), זוכת שלושה פרסי "Teen's Choice".

"נאשוויל" הייתה לדרמה החדשה הגדולה ביותר של עונת הסתיו שעברה, עם ההשקה הכי נצפית לעונה, שבחים יוצאי דופן מהמבקרים, ששישה מהם העניקו לה את הציון 100, ומועמדויות לשני פרסי "גלובוס זהב" ושני פרסי "אמי", מה שהבטיח במאי האחרון את חידושה לעונה נוספת. בנוסף, הפכה הסדרה בשנה החולפת ליצרנית להיטים, בזכות שני פסי-קול מוצלחים שהפיקה חברת התקליטים                             "Big Machine Records" (המייצגת בין-השאר את טיילור סוויפט), שורת להיטים מקוריים שטיפסו במצעדים של "Billboard" ו"iTunes", וכבר החלה העבודה על סיבוב הופעות של כוכבי הסדרה.

9.35 מיליון איש צפו בפרק בכורת העונה השנייה, שנכללת ברשימת 50 הסדרות הנצפות ביותר בארצות-הברית, והסדרות הרווחיות ביותר למפרסמים. לאחרונה הוכרז כי הסדרה מועמדת לפרס "גלובוס הזהב" 2014 לשחקנית המשנה הטובה ביותר, עבור פנטייר, ולפרס ה"People's Choice" לדרמה הטובה ביותר. זוכת ה"גראמי" קלי קלארקסון וזוכה ה"אמי" קונאן או'בריין הם בין האורחים במהלך העונה החדשה.

בפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, חייהם של ריינה (בריטון) ודיקן (צ'ארלס אסטן, "של מי השורה הזו בכלל") עמדו מול משבר שממנו אין דרך חזרה, בעוד ג'ולייט (פנטייר) נקלעה לצרות שהכתימו את סיפור הצלחתה. במהלך העונה החדשה, ריינה ממשיכה לעבוד על הרחבת האימפריה שלה, מחתימה אמנים ונאבקת עם מנהל חברת התקליטים שלה. באותו הזמן, ג'ולייט מתקשה לבנות את עצמה מחדש, כשמולה קמים אמנים מבטיחים שמאיימים על מקומה.

הסדרה, שחושפת את ההתרחשויות הפנימיות של תעשיית מוזיקת הקאנטרי, עוקבת אחרי ריינה ג'יימס, זמרת אגדית המחזיקה בתואר מלכת הקאנטרי, שמקומה בפסגה מתחיל להראות סימני דעיכה. מולה ניצב דור חדש של כישרונות שמובילים את המצעדים, בראשם ג'ולייט בארנס, זמרת קאנטרי-פופ שנחושה לכבוש את מעמדה בצמרת. כשחברת התקליטים שבה חתומות ריינה וג'ולייט מכריחה אותן לצאת לסיבוב הופעות משותף, שתי הנשים מתמודדות עם אתגרים אישיים ומקצועיים, בעוד הן מוקפות בבני משפחה, בני-זוג וחברים שמסבכים את חייהן, כמו גם אמנים חדשים שמנסים לבנות לעצמם שם בתעשייה האכזרית.

לצדן של בריטון ופנטייר (שלאחרונה הצהובונים בישרו על אירוסיה הטריים), מככבים בסדרה אריק קלוז, צ'ארלס אסטן, קלייר בוון, זוכה חמישה פרסי ה"אמי" ג'ונתן ג'קסון ("בית חולים כללי"), סם פלדיו ("ההימור"), כריס קארמק ("האו.סי"), האחיות לנון ומייסי סטלה, פאוורס בות', קימברלי וויליאמס-פייסלי ("אבי הכלה"), אוליבר הדסון ("מגודלים 2") וזוכה ה"טוני" וויל צ'ייס ("סמאש").

החל מה-5.1, ימי ראשון, בשעה 21:30, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!