19 באפריל 2024 7:14
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

נקודת שוויון 2

נקודת שוויון 2 (משודר צמוד לשידור בארה"ב) רק ב-yes

החל מה-16/12 ב- yes VOD, ומה- 17/01 ימי ב' ב-22:45  yes TV ACTION

לאור הצלחתה של העונה הראשונה של סדרת הפשע אקשן הכיפית, חודשה הסדרה לעונה שניה כמעט מיד לאחר שעלתה בארה"ב בפברואר השנה. הסדרה המבוססת על סדרה משנות ה-80 (עליה התבססו גם שני סרטי אקשן בשנים האחרונות, אחד מהם בכיכובו של דנזל וושינגטון) בכיכובה של קווין לטיפה (זמרת ושחקנית, זוכה פרס גלובוס הזהב, ומועמדת לפרס האוסקר).

רובין מק'קול (לטיפה), הינה אם חד-הורית לבת מתבגרת, ואישה מסתורית המשתמשת בכישוריה הרבים והמפתיעים שהיא רכשה בעברה הסודי כסוכנת ביון, כדי לעזור ולהגן על חפים מפשע. היא נעדרת הרבה מהבית ופועלת כמלאך שומר ומגן על מי שלא יכולים להגן על עצמם.

בפתחה של העונה השנייה, רובין (לטיפה) מתמודדת עם ההשלכות של גילוי האמת לבתה דלילה (לאיה דלאון-האייס) בנוגע למה שהיא באמת עושה למחייתה. בתגובה לכך דלילה עוברת לגור בבית אביה ואשתו החדשה, בהמשך כאשר היא שבה אל ביתה – רובין עדיין תוהה האם היא צריכה לשנות את סדרי העדיפויות שלה ולשים את בתה בראשם ורק אחר כך את משימתה להשגת שוויון לאחרים. במקביל מרקוס (טורי קיטלס) פונה לעזרת רובין בניסיון לאתר שודדי בנק שהרגו את אחד מחבריו שהיה בלש במשטרת ניו יורק.

כריס נות' ("סקס והעיר הגדולה", "האישה הטובה") מככב כשותף מעברה של רובין, המתווך בינה לבין ה-CIA, ארגון שהיא נוטה לפעמים לדרוך על אצבעותיו במשימותיה.

שתפו את הפוסט!