29 במרץ 2024 0:10
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"נקמה" ("Revenge"), דרמת המסתורין בעונה חדשה בהוט

העונה החדשה של הדרמה המצליחה "נקמה"-

החל מה-1.10 ב-HOT3 וב-HOT VOD

Revenge 4

8.4 מיליון איש צפו בעונתה הקודמת של סדרת המתח המסעירה, מהדרמות המצליחות בארה"ב. כעת, אחרי הפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, אמילי וויקטוריה הופכות את ההמפטונס לאזור הקרב הפרטי שלהן, בעונה הרביעית שתושק ב-HOT בצמוד לעלייתה ברשת "ABC"

 

את "נקמה" ("Revenge"), דרמת המסתורין של רשת "ABC" וחברת "Disney", מובילות הכוכבות אמילי ואן קאמפ ("אחים ואחיות", "קפטן אמריקה 2") ומדלין סטו ("המוהיקני האחרון", "12 קופים").

 

8.4 מיליון איש צפו בעונתה השלישית של הסדרה, שנוצרה על-ידי מייק קלי ("סווינגטאון"), סוניל נאייר ("אוז") והמפיקים של סאגת "דמדומים", ויק גודפרי ומארטי בוון. הסדרה, שכבשה את המשבצת הנחשקת של "עקרות בית נואשות", הייתה מועמדת לפרסי "גלובוס הזהב" ו"People's Choice" והתברגה לרשימת 20 הדרמות המצליחות ביותר בטלוויזיה האמריקאית.

 

המגזין "טיים" הכתיר את אמילי (ואן קאמפ) וויקטוריה (סטו) לשתיים מהדמויות הנשיות הטובות ביותר על המסך, נובלה גראפית של "נקמה" יצאה לאחרונה לאור תחת הוצאת "Marvel" המפורסמת, ואפילו פורסם כי חלה עלייה במספר התינוקות הנקראים דניאל ואמילי בזכות הסדרה.

 

בפרק הסיום של העונה הקודמת, שהיה דרמטי במיוחד ועמוס בתפניות, ויקטוריה הביאה למותו של בן זוגה של אמילי, איידן (בארי סלואן, "נח") ומצאה את עצמה מוכנסת בניגוד לרצונה למוסד לחולי נפש, לא לפני שאמילי התוודתה בפניה לגבי זהותה האמיתית, כאמנדה קלארק. ובדיוק כשהיה נדמה שמשימת הנקמה של אמילי הושלמה, הופיע מחדש אביה, דיוויד קלארק (ג'יימס טאפר, "גברים על עצים"), חי ונושם, ואף דקר את קונרד (הנרי קזרני, "משימה בלתי אפשרית").

 

"זאת הפעם הראשונה שקהל הצופים שלנו יודע משהו שאף אחת מהדמויות לא יודעת", טען יוצר הסדרה סוניל נאייר. "דיוויד שישוב לקהילה לא הולך להיות דיוויד שהאנשים בהמפטונס מכירים, אבל הצופים ראו אותו ויודעים למה הוא מסוגל. ויקטוריה ואמילי יצטרכו לאמוד את כל מה שעשו בשמו של דיוויד במשך 20 שנה, ולהתמודד עם השאלה – 'מי האיש הזה?'. אחרי ששתיהן איבדו את בני הזוג שלהן בדרכים טראגיות, נקמה תהייה חדשה לחלוטין בתפיסה שלה לקראת העונה החדשה".

 

בפתיחת העונה החדשה, שתאתחל יצירתית את עלילת הסדרה, אמילי מנסה להתחיל מחדש וליצור לעצמה שגרת חיים חיובית. אך הניסיון שלה לשוב להיות אמנדה מביא עמו עימותים עם הסוגיות הלא פתורות שהותירה מאחוריה – בראשן היחסים עם ג'ק (ניק ושלר, "רוזוול"), שרק יהפכו מתוחים יותר עם הופעתו מחדש של דיוויד. ויקטוריה, שכלואה במוסד, מלאה בכעס וטינה, ונשבעת לנקום באמילי על מצבה. לחייה של אמילי ייכנס גם בן (בריאן הליסיי, "מועדון הלקוחות") גבר חדש וכריזמטי, שוטר מקומי וחבר של ג'ק, שנשאב לעולמה ומסתיר בעצמו כמה סודות.

 

בעונה החדשה ישתתפו בריאן הליסיי, זוכת ה"אמי" יירדלי סמית (מי שמדבבת את ליסה ב"משפחת סימפסון"), נסטור סראנו ("נשק קטלני 2") ואלנה סאטין ("מג'יק סיטי").

 

"נקמה" עוקבת אחר אמילי ת'ורן, שהשתקעה בעולם האקסקלוסיבי של ההמפטונס, בעקבות עבר משפחתי אפל. שמה האמיתי הוא אמנדה קלארק, ובילדותה אביה נבגד על-ידי חבריו הקרובים לו ביותר, כשהוסגר והורשע בעבירות טרור קטלניות, נידון לחיים במאסר. וכביכול מת בבית הסוהר. 17 שנים לאחר-מכן, היא שבה תחת זהות בדויה עם מטרה אובססיבית ונטולת היסוסים לתקן כמה מהעוולות שנעשו לאביה ולה, בדרך הכי טובה שהיא מכירה – נקמה. בזהירות ובשיטתיות, "אמילי" התקדמה במעלה הסולם החברתי אל עבר האנשים שהרסו את משפחתה, תוך כדי שהיא מענישה אותם אחד אחרי השני, ובבסיסם – המלכה הכוחנית של ההמפטונס – ויקטוריה גרייסון.

 

לצדן של ואן קאמפ וסטו מככבים בסדרה גבריאל מאן ("זהות כפולה"), ניק ושלר, ג'וש באוומן, כריסטה ב. אלן ("פתאום 30"), קארין ונסה ("פאן אם")וג'יימס טאפר ("גברים על עצים").

 

החל מה-1.10, ימי רביעי, בשעה 21:30, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!