19 באפריל 2024 1:49
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"סדנה לעצבים" ("Anger Management"),בקומדי סטור בהוט

העונה החדשה של "סדנה לעצבים", בכיכובו של צ'רלי שין-

החל מה-14.9 ב-HOT קומדי סנטרל וב-HOT VOD

 

הסיטקום בכיכובו של זוכה פרס "גלובוס הזהב" צ'רלי שין, שהיה לבכורת הקומדיה המצליחה ביותר בתולדות הכבלים האמריקאיים, ולהשקה החזקה ביותר של רשת "FX", שב בעונה רביעית

 

"סדנה לעצבים" ("Anger Management"), הסיטקום של רשת הכבלים "FX" וחברת "Lionsgate", נוצר על-ידי ברוס הלפורד ("המופע של דרו קארי").

 

את הסדרה מוביל זוכה פרס "גלובוס הזהב" צ'רלי שין ("וול סטריט", "שני גברים וחצי"), כשלצדו כוכב "בוורלי הילס 90210" בריאן אוסטין גרין, ואביו של שין, זוכה שלושה פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" מרטין שין ("אפוקליפסה עכשיו", "הבית הלבן").

 Anger Management

בעונת הבכורה שלה הוכתרה "סדנה לעצבים", ש-5.74 מיליון איש צפו בהשקתה, לקומדיה הנצפית ביותר בתולדות הכבלים האמריקאיים, ולבכורה החזקה ביותר של רשת "FX" מאז הקמתה. עם ממוצע צפייה של 4.5 מיליון איש, "סדנה לעצבים", המבוססת על הסרט הנודע בכיכובם של ג'ק ניקולסון ואדם סנדלר, הוכתרה לקומדיה החדשה המצליחה ביותר, ובשנה שעברה הוזמנו לה 90 פרקים נוספים. לאחרונה החלו פרקיה להיות משודרים בחברת-האם הגדולה של "FX", רשת "Fox".

 

"סדנה לעצבים" עוקבת אחר צ'רלי גודסון (שין), שחקן בייסבול לשעבר עם בעיות של התפרצויות זעם, שמוסמך למטפל המתמחה בצורה לא קונבנציונאלית בטיפול בעצבים. גודסון מנהל מפגשים קבועים עם מטופליו בקליניקה פרטית משלו, בנוסף לייעוץ בהתנדבות לקבוצת אסירים בבית-סוהר. כל זאת לא מונע את העצבים והכאוס האישיים בחייו שלו, בין אם מדובר במערכת היחסים עם גרושתו, ג'ניפר (שוני סמית, "המסור"), אישה אופטימית עם טעם רע בגברים, או הקשר שלו עם בתו המתבגרת סם (דניאלה בובדילה), שסובלת מבעיות כפייתיות.

 

לצדו של שין, מככבים בסדרה מרטין שין, המועמדת ל"טוני" לורה בל-באנדי, שוני סמית,דניאלה בובדילה, נורין דה וולף ("אקסיות לכל הרוחות"), מייקל ארדן ("קוד מקור"), דרק ריצ'רדסון ("הוסטל"), בארי קורבין ("חשיפה לצפון") ומייקל בוטמן ("ספין סיטי").

 

לתפקידי אורח מגיעים העונה אנה הצ'יסון ("בקתת הפחד"), מסילה לושה ("ג'ורג' לופז"), יוג'ינו דרבז ("ג'ק וג'יל"), אלי מישלקה ("באה בקלות"), טיפני דופונט ("גריק") וג'ון וויתרספון ("האחים וויין")

 

החל מה-14.9, ימים ראשון-חמישי, בשעה 22:30, ב-HOT קומדי סנטרל ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!