23 באפריל 2024 19:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"סטרייק" ("C.B. Strike") סדרת דרמה חדשה בהוט

טום בורק והולידיי גריינג'ר מככבים ב"סטרייק", הדרמה הבלשית של BBC ו"סינמקס"

 

Strike4

 

"סטרייק" ("C.B. Strike") היא סדרת דרמה חדשה בת שבעה פרקים של רשת BBC הבריטית ו"סינמקס" האמריקנית, המבוססת על טרילוגיית רבי המכר הבלשיים של מחברת "הארי פוטר" ג'יי קיי רולינג, אותם פרסמה תחת השם הבדוי "רוברט גלבריית". שלושת הפרקים הראשונים בסדרה הנם עיבוד לספר הראשון בטרילוגייה, "קריאת הקוקייה", שני הפרקים שלאחריהם מבוססים על הספר השני, "תולעת משי", ואילו שני הפרקים האחרונים המבוססים על הספר השלישי, "דרך הרשע".

 

קורמורן סטרייק, חייל משוחרר שאיבד את רגלו באפגניסטן והפך לבלש פרטי, מנהל משרד חקירות קטנטן בלונדון שבו הוא גם נאלץ להתגורר. המלחמה הותירה את סטרייק פגוע נפשית ופיזית, אך האינטואיציה הייחודית שלו – כמו גם הניסיון שלו כחוקר צבאי – הופכים אותו לחד ובעל יתרון משמעותי. בעזרתה של העוזרת הנאמנה שלו, רובין אלקוט, סטרייק צולל אל תוך שלושה תיקים מורכבים שמותירים את המשטרה חסרת אונים: התאבדותה-לכאורה של דוגמנית, היעלמותו של סופר ידוע וחבילה מסתורית ומצמררת שנשלחת אליו.

 

לנעליהם של סטרייק ורובין נכנסים טום בורק ("המוסקטרים", "מלחמה ושלום") והולידיי גריינג'ר ("חלומות חשמליים", "הבורג'ס"). לצדם מככבים בסדרה גם קר לוגאן ("משחקי הכס"), קיליאן סקוט ("הנוסע"), קייטלין אינס אדוארדס ואיאן אטרד ("נעורים", "מראה שחורה").

 

החל מה-8.3, ראשון-חמישי ב-20:00, ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!