19 באפריל 2024 8:24
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale"") סדרת דרמה בהוט

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

"הסדרה החשובה של העונה" (הוליווד ריפורטר)

 

 

הדרמה המדוברת המבוססת על רב המכר של מרגרט אטווד, בכיכובה של אליזבת' מוס

החל מה-29.4, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

 ???????????????????

"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale"") היא סדרת דרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, המבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). את הרומן הדיסטופי משנת 1985, שזכה גם לגרסה קולנועית מצליחה, עיבד לטלוויזיה היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100").

 

רפובליקת גלעד, דיקטטורה שבעבר היתה חלק מארה"ב, נשלטת על ידי משטר דתי קיצוני ומעוות שאינו מהסס להוציא להורג את כל מי שאינו פועל לפי חוקיו הנוקשים. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות חשוכי ילדים מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן.

 

כזו היא שלפרד (זוכת "גלובוס הזהב" אליזבת' מוס, "מד מן", "קצה האגם"), שמוצבת לשרת כשפחה בביתו של המפקד (זוכה ה"באפטה" ג'וזף פיינס, "שייקספיר מאוהב"). בעולם מחריד של דיכוי נשים, בו מילה לא במקום עלולה לעלות לה בחייה, שלפרד מנסה לנווט בין אדונים, רעיותיהם האכזריות, מנהלות משק הבית ושפחות אחרות – שכל אחד מהם עשוי להיות מרגל מטעם השלטון – במטרה אחת: לשרוד ולמצוא את הבת שנלקחה ממנה.

 

מוס מובילה אנסמבל שחקנים מרשים, הכולל בין היתר גם את אלכסיס בלדל ("בנות גילמור"), איבון סטרחובסקי ("צ'אק", "דקסטר"), מקס מינגלה ("הרשת החברתית"), סמירה וויילי ("כתום זה השחור החדש") ורבים אחרים.

 

המבקרים בעולם גמרו את ההלל על "סיפורה של שפחה", שזכתה לציון 100% באתר Rotten Tomatoes. "חדה ואלגנטית יותר מכל מה שראיתי השנה בטלוויזיה… זו סדרה שאפשר לצפות בה בכל זמן ועוד ידובר בה בשנים הבאות" (TIME). "לא מתפשרת, קצבית ומפחידה לגמרי" (הניו יורק טיימס). "נפלאה ומטרידה" (וושינגטון פוסט). "עיבוד ראוי ושובר לב של הספר… משחק חזק ו-ויזואליה עמוקה" (וראייטי). "הסדרה הטובה ביותר של האביב – וללא ספק החשובה ביותר" (הוליווד ריפורטר).

 

שלושת פרקי הבכורה ישודרו ברצף (בדומה לעליית הסדרה בארה"ב) בשבת ה-29.4 החל מ-21:00. שאר הפרקים ישודרו בשידור שבועי קבוע בימי ראשון ב-22:00, ב-HOT HBO וב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!