19 במרץ 2024 7:44

ספיישל יום כדור הארץ 22.4 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

ג'יין גודול: התקווה |    JANE GOODALL: THE HOPE

בכורה! יום רביעי ה-22.4 בשעה 22:00 במסגרת שידורי יום כדור הארץ
בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

 

באדיבות נשיונל ג'יאוגרפיק
באדיבות נשיונל ג'יאוגרפיק

הסרט התיעודי "ג'יין גודול: התקווה" מתחיל היכן שהסרט "ג'יין" (2017) הסתיים.
ג'יין גודול מגיעה ב-1986 לכנס כמדענית ולאחר שנוכחת לדעת מהו גודל האיום על השימפנזים, עוזבת את הכנס כאקטיביסטית. הסרט מתחיל בשינוי הקריטי ועוקב אחר ג'יין גודול במשך שלושה עשורים של עבודה משפטית.
גודול ידעה שהיא חייבת לפעול כדי להגן על השימפנזים ועל חיות אחרות בטבע, על מנת לשפר את התנאים של השימפנזים בשבי ולהוות השראה לדור הצעיר של מובילי השינוי, כדי שעבודה חיונית זו תמשיך. דבקה במשימה שלה לעודד אותנו להאמין כי הפתרונות נמצאים בכל אחד מאיתנו, יוצאת ג'יין למסע של 300 ימים במהלך שנה, שבו היא נפגשת עם כולם, החל מתלמידי בית ספר בזנזיבר ועד חברות הייטק בסיליקון ואלי, וכלה בנסיך הארי, משתמשת בתבונה, הומור ונשמה, כדי להפיץ את מסר התקווה ולהראות שכל אחד יכול לעשות שינוי.

הסרט התיעודי החדש של נשיונל ג'יאוגרפיק ומכון ג'יין גודול מתבונן במבט חדש ורענן על עבודות השימור, האקטיביזם וההשפעה המדהימה של ד"ר ג'יין גודול, האנתרופולגית הבריטית וחוקרת השימפנזים הידועה בעולם.

ספיישל יום כדור הארץ 22.4
יום רביעי ה-22.4: יום שידורים מיוחד בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

ביום רביעי ה-22 לאפריל 2020, לכבוד 50 שנה ליום כדור הארץ, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ישדר מגוון סרטים ופרקים בהן מככבות החיות על פני הכדור המופלא שלנו, ביניהם: אלבום החיות הנכחדות  (PHOTO ARK), כוכב לכת קשוח (HOSTILE PLANET), אל האוקבנגו (INTO THE OKAVANGO), שנה פראית: סיביר (SIBERIAN WILD YEAR), רוסיה הפראית (WILD RUSSIA), ארץ הטורפים (PREDATOR LAND: LIONS), פיל: מלך הקלהארי (ELEPHANT KING OF THE KALAHARI), דרקוני קומודו (KOMODO DRAGON) ועוד.

בשיאו של יום השידורים המיוחד ישודר בבכורה טלוויזיונית עולמית הסרט ג'יין גודול: התקווה (JANE GOODALL: THE HOPE), סרט תיעודי על ד"ר ג'יין גודול, האנתרופולוגית הבריטית וחוקרת השימפנזים הידועה בעולם (ר' הרחבה למעלה).

 

שתפו את הפוסט!