29 במרץ 2024 17:05
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עונה חדשה ל"שקרניות קטנות" ("Pretty Little Liars"), דרמת הקאלט

העונה החדשה של הסדרה הנערצת "שקרניות קטנות"-

החל מה-20.6 ב-HOT3 וב-HOT VOD

 

3.8 איש צפו בפינאלה המפתיע של העונה הקודמת, שהפך לאירוע הטלוויזיוני המדובר ביותר של השנה בטוויטר, עם 1.5 מיליון אזכורים. כעת, חוזרת דרמת הנוער זוכת 18 פרסי ה"Teen's Choice" לעונה חמישית, שתשודר ב-HOT בסמוך לשידורה המקורי בארה"ב

Pretty Little Liars 5

 

"שקרניות קטנות" ("Pretty Little Liars"), דרמת הקאלט של רשת הכבלים "ABC Family" וחברת "Warner Bros", נוצרה על-ידי איי. מרלין קינג ("אם הקירות האלה יכלו לדבר"), המועמד ל"אמי" אוליבר גולדסטיק ("בטי"), לזלי מורגנשטיין ("אחת שיודעת") וזוכה ה"אמי" ג'וזף דוטרי ("שלושים ומשהו").

 

3.8 מיליון איש צפו בפרק סיום העונה הקודמת של הדרמה המותחת והאפלה, שזכה ללא פחות מ-1.5 מיליון אזכורים ברשת החברתית טוויטר, ומיצב אותו בראש טבלת האירועים הטלוויזיוניים המדוברים של הרשת החברתית לשנת 2014, ומקום 4 בכל הזמנים. כמו כן, הסדרה הייתה לראשונה בתולדות הטלוויזיה לחצות את רף מיליון האזכורים בטוויטר. "שקרניות קטנות", אחת מ-20 סדרות הכבלים המצליחות ביותר בארה"ב, זכתה בשנה החולפת בפרס ה"People's Choice" השני שלה, והייתה לזוכה הגדולה של טקס פרסי ה"Teen's Choice" עם שבעה פרסים, בראשם הפרס לסדרת הדרמה הטובה ביותר. בכך קטפה "שקרניות" סכום כולל של 18 פרסים בארבע עונותיה.

 

בעונה החדשה, שתכלול את הפרק ה-100 החגיגי של הסדרה, נאלצות הבנות להיאבק באויבת המושבעת שלהן, "A", בעוד הן מתמודדות עם חזרתה המפתיעה של אליסון (סשה פיטרס, בקרוב ב"Inherent Vice" עם חוואקין פיניקס). העונה נפתחת רגעים ספורים לאחר אירועי הפינאלה המטלטל של העונה הקודמת, שבו ירתה "A" בעזרא (איאן הארדינג). חמש הבנות מבינות במהרה שכאדם היחיד שיודע את זהותה האמיתית של "A", חייו של עזרא בסכנה ממשית. בעוד אריאה (לוסי הייל, "צעקה 4") נשארת צמודה לעזרא בבית-החולים, אליסון ושאר ה"שקרניות" טומנות מלכודת ל"A" כדי להפילה אחת ולתמיד, אך הן מזועזעות לגלות מי נופלת ברשתן. בינתיים, הולברוק (שון פאריס, "לעולם אל תיכנע") עושה עליית מדרגה במאמציו לאתר את הבנות, ושם את משפחת האסטינג על המשמר, ומונה (ג'אנל פאריש, "סלסט וג'סי לנצח") לא מרוצה מ"תחייתה" של אליסון.

 

הסדרה מלאת המסתורין והאינטריגות, המבוססת על סדרת רבי-מכר העונה לאותו השם, עוקבת אחר ארבע תלמידות תיכון מהעיירה הפרברית רוזווד – אריאה, ספנסר (טוריאן בליסאריו), האנה (אשלי בנסון, "ספרינג ברייקרס") ואמילי (שי מיטשל), שאיבדו קשר עם היעלמותה הדרמטית של מנהיגתן, אליסון. הן מתאחדות כשכל אחת מהן מתחילה לקבל הודעות מזעזעות מ"A", דמות שעוקבת אחר כל צעד של הרביעייה, וחושפת סודות, שקרים ובגידות שלהן. ככל שהמתח נבנה, הבנות מגלות תעצומות שלא ידעו כי יש בהן, וחוות פחדים שלא היו מסוגלות לדמיין.

 

בסדרה מככבים טוריאן בליסאריו, אשלי בנסון, טיילר בלקבורן, לוסי הייל, איאן הארדינג, לורה לייטון ("מלרוז פלייס"), שי מיטשל, ג'אנל פאריש ("סלסט וג'סי לנצח"), סשה פיטרס ושון פאריס. קלואי ברידג'ס ("סוף שבוע משפחתי") מגיעה לתפקיד אורח בעונה החדשה.

 

החל מה-20.6, ימי שישי, בשעה 18:00, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!