28 במרץ 2024 18:47
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עונה חמישית לסיטקום "ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine")

הקומדיה זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב"

 

 BrooklynNineNine_S5

 

העונה החמישית של "ברוקלין תשע-תשע", הסיטקום עטור הפרסים בכיכובם של אנדי סמברג ואנדרה ברואר

 

 

"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") היא סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים זוכי ה"אמי" דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף"). העונה החמישית של הקומדיה המופרעת, שגרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" (הקומדיה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר בקומדיה), שני פרסי "אמי" ופרס בחירת המבקרים, מגיעה ל-HOT קומדי סנטרל. "ברוקלין תשע-תשע"חודשה לאחרונה לעונה נוספת על ידי רשת NBC.

 

"ברוקלין תשע-תשע" עוסקת בתחנת המשטרה הניו יורקית ובעיקר בכוכב העולה שלה, הבלש ג'ייק פרלטה (זוכה ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" אנדי סמברג, "סאטרדיי נייט לייב"), שמחזיק בשיא מעצרים ואגו ענק למרות שמעולם לא נאלץ לעבוד קשה מדי או להיצמד לחוקים. אחרי הגעתו של קצין חדש וקשוח לתחנה, הולט (זוכה ה"אמי" אנדרה ברואר, "רצח מאדום לשחור"), מעמדו של ג'ייק מתערער והוא נאלץ להיאבק על מקומו.

 

העונה החמישית נפתחת כשג'ייק ורוזה מנסים להסתגל לחיים בכלא עד שחבריהם לתחנה יצליחו לעצור את מלאני הוקינס (ג'ינה גרשון, "מלהולנד דרייב"), בזמן שהולט נאלץ לשתף פעולה עם המאפיונר המקומי שיימוס מרפי (פול אדלסטין, "מרפאה פרטית"). אחרי השחרור, ג'ייק מבין שהוא לא מוכן לחזור לשטח מיד ואילו רוזה נפרדת מאדריאן (ג'ייסון מנזוקאס, "הליגה"). ג'ייק ואיימי מחליטים למסד את הקשר ואילו הולט מוצא עצמו מועמד לתפקיד המפכ"ל החדש.

 

לצידם של ברואר וסמברג מככבים גם טרי קרוז ("כולם שונאים את כריס"), מליסה פומרו ("אחת שיודעת"), זוכה ה"סאג" ג'ו לו טרוליו ("רינו 911", "סופרבאד"), סטפני ביאטריז ("משפחה מודרנית") וצ'לסי פרטי ("מחלקת גנים ונוף").

 

גם העונה יגיעו להתארח בסדרה כוכבים רבים, בהם דין ווינטרס ("אוז", "חוק וסדר: מדור מיוחד"), ג'ינה רודריגז ("ג'יין הבתולה"), בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן"), קייטי סגל ("נשואים פלוס"), ג'ימי סמית'ס ("NYPD"), פרד מלמד ("קז'ואל"), קרייג רובינסון ("המשרד"), סטרלינג קיי בראון ("החיים עצמם"), נאסים פדארד ("סאטרדיי נייט לייב") ועוד.

 

החל מה-16.9, ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!