24 באפריל 2024 10:40
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עונת הסיום של "סקנדל" ("Scandal"), דרמת המתח

עונת הסיום של סדרת הלהיט המצליחה

הדרמה זוכת ה"אמי" של שונדה ריימס, בכיכובה של קרי וושינגטון, שבה לעונה שביעית ואחרונה שתשודר בסמוך לשידורה בארה"ב

 

SCANDAL_Y7_AdArt_Horz_Textless (2)

 

"סקנדל" ("Scandal"), דרמת המתח של רשת ABC מבית היוצר של שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי" ו"המדריך לרוצח"), מגיעה לסיומה בעונה שביעית ואחרונה שתשודר ב-HOT3 בסמוך לארה"ב.

 

את הסדרה המצליחה, שגרפה שני פרסי "אמי" ואת פרס "פיבודי" היוקרתי, מובילה קרי וושינגטון ("ג'אנגו ללא מעצורים"). וושינגטון נכללה ברשימת 100 הסלבריטאים החזקים של "פורבס" וברשימת 100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים" והיתה מועמדת ל"גלובוס הזהב" על תפקידה בסדרה.

 

וושינגטון מגלמת את יועצת התקשורת לשעבר ומנהלת המשברים בהווה, אוליביה פופ, שמושכת בחוטים מאחורי הקלעים של הזירה הפוליטית. היא מצליחה להוציא את הלקוחות שלה נקיים מכל סקנדל אפשרי כמעט – אבל כשזה מגיע לחייה הפרטיים, ליחסיה הסבוכים עם נשיא ארה"ב פיצג'רלד גרנט (טוני גולדווין, "מפוצלים") ועם אביה הסוכן החשאי רואן (קורנליוס סמית' ג'וניור, "כל ילדיי"), העסק לא כל כך פשוט.

 

העונה השישית, שבה צפו יותר משמונה מיליון צופים בארה"ב, הסתיימה כשמעמדה של אוליביה בוושינגטון חזק מאי פעם – היא עמדה מאחורי מינויה של מלי (בלאמי יאנג, "מחשבות פליליות") לנשיאת ארה"ב, הביסה את מי שניסו להשפיע על הבחירות והקימה מחדש את ארגון הביון החשאי B-613. אך האם היא תצליח להחזיק בכוח וגם להציל את יחסיה הרומנטיים עם הנשיא לשעבר?

שתפו את הפוסט!