19 באפריל 2024 5:21
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עור רגיש" ("Sensitive Skin"), הקומדיה השחורה בהוט

Sensitive Skin

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם

 

זוכת "גלובוס הזהב" קים קטרל

 

בקומדיה השחורה הקנדית של היוצר זוכה ה"טוני" דון מק'קלר

מק'קלר והמפיק הישראלי זוכה ה"אמי" ניב פיכמן אחראים ליצירה הטלוויזיונית הנוגעת ללב, שמבוססת על הסדרה הבריטית הידועה באותו השם. הסדרה, בכיכובם של קטרל והמועמד לאוסקר אליוט גולד, הייתה לבכורה המצליחה ביותר של "HBO" קנדה, וחודשה לאחרונה לעונה שנייה

החל מה-15.2 ב-HOT ו-HOT VOD

 Sensitive Skin

"עור רגיש" ("Sensitive Skin"), הקומדיה השחורה של "HBO" קנדה וחברת "Rhombus Media" (בית ההפקות של ניב פיכמן הישראלי-קנדי, מפיק "אויב" ו"על העיוורון"), היא מהסדרות השנונות, האינטליגנטיות והכנות ששודרו השנה. בעקבות נתוני הצפייה הגבוהים להם זכתה, והפיכתה לבכורה המצליחה בתולדות הרשת, היא חודשה בדצמבר האחרון לעונה שנייה.

 

הסדרה מבוססת על קומדיה משובחת של רשת "BBC" העונה לאותו השם, אותה יצרו זוכה ה"BAFTA" הוגו בליק ("אישה מכובדת") והנרי נורמל ("The Royle Family"), שמעורבים ביצירת האדפטציה הקנדית. לגרסה החדשה אחראים הצמד זוכה ה"טוני" – התסריטאי בוב מרטין והבמאי דון מק'קלר.

 

מק'קלר ביים את הסרט זוכה האוסקר "כינור אדום", וכן את "אתמול בלילה" ו"הפיתוי הגדול". לאורך השנים הוא גרף פרסים בפסטיבל קאן ופסטיבל טורונטו, ואת פרס גילדת התסריטאים. הוא ידוע גם בזכות קריירת המשחק שלו, וכיכובו בסרטים "אקזוטיקה", "השמאי" ו"אקזיסטנס". ב"עור רגיש", שמק'קלר ביים את ששת פרקיה, הוא מגלם את התפקיד המרכזי של אל ג'קסון.

 

"עור רגיש" מסמנת את שובה של קים קטרל למסך הקטן, עשור לאחר הפינאלה של "סקס והעיר הגדולה" בה גילמה את סמנתה ג'ונס, תפקיד עליו זכתה בפרס "גלובוס הזהב". בעשור החולף כיכבה קטרל בשני שוברי הקופות של "סקס והעיר הגדולה", הופיעה על במות ברודויי והשתתפה ב"סופר הצללים" ו"ילדי ג'ק". קטרל נמנית בין מפיקי הסדרה. "הייתה לנו הזדמנות מדהימה ליצור את הסדרה, באופן שבו הרגשנו שהיא צריכה להיות מסופרת. בכנות, הומור ותבונה", אמרה קטרל. "'עור רגיש' היא פורטרט מצחיק, עצוב ויפיפה של אישה בגילי שרדופה על ידי ספקות והבחירות שעשתה בחייה".

 

הסדרה מגוללת את סיפורה של דוויינה (קטרל), אישה שמנסה לשנות את חייה ולהיאבק במשבר גיל העמידה. היא ובעלה מזה שלושים שנה, אל (מק'קלר), מוכרים את ביתם הנוח ועוברים לדירה מודרנית בשכונה אופנתית, מתוך רצון משותף לשמור על רלוונטיות ולהתחיל מחדש. לצערם הרב של בני הזוג, העניינים לא מתנהלים כפי שהם דמיינו, והם נקלעים למצב שבו הם בוחנים את מי שהם היום מול מי שהם היו בצעירותם, והאנשים שהם חלמו להיות.

 

לצדם של קטרל ומק'קלר, מככב בסדרה המועמד לאוסקר אליוט גולד, כוכב הסרטים "בוב וקרול וטד אליס", "גשר אחד רחוק מדי", "קפריקורן 1", "באגסי", "אמריקה X", וסרטיו של רוברט אלטמן "מ.א.ש", "The Long Goodbye" ו"California Split". לאורך העשורים האחרונים הוא השתתף ב"חברים" ובטרילוגיית שוברי הקופות "אושן". הוא גם נמנה בין הבודדים שהנחו את "סטרדיי נייט לייב" שש פעמים. קולם פאור, שכיכב בסרטים "פרל הארבור", "רידיק", "ההחלפה" ו"ת'ור", משתתף גם הוא ב"עור רגיש".

 

את צוות השחקנים משלימים ניקולס רייט ("וושינגטון על הכוונת"), זוכת ה"טוני" ג'ואנה גליסון ("סימפוניית החיים", "לילות בוגי"), מארי וולש ("ממבו איטליאנו"), קלה בנט ("הסיפור על פי בארני") ומארק אנדרה גרונדין ("קרייזי").

שתפו את הפוסט!