25 באפריל 2024 19:19
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"על הגריל" עם ג'יימס פרנקו – Comedy Central

"על הגריל" עם ג'יימס פרנקו

 

המשדר ה-13 של המותג המצליח והמדובר, שיצולם השבוע בלוס אנג'לס, מעלה על הגריל את אחד מכוכביה הגדולים והאניגמטיים של הוליווד, המועמד לאוסקר ג'יימס פרנקו. לאחרונה הוכרז שסת' רוגן ינחה את האירוע, ובמהלכו ישתתפו שרה סילברמן, ג'ונה היל, ביל היידר ושמות נוספים

ביולי האחרון הכריזה הפקת "על הגריל" ("Comedy Central Roast") של רשת הכבלים "Comedy Central" על הגריל של השחקן והיוצר המועמד לאוסקר ג'יימס פרנקו. המשדר, שיצולם בראשון הקרוב (25.8) בלוס אנג'לס, ישודר ב-2 בספטמבר בארצות-הברית, ורק 10 ימים לאחר-מכן ב-HOT קומדי סנטרל.

מאחורי האירוע עומדים המפיקה הקבועה של פרנקו, מיילס לוי ("ספרינג ברייקרס"), וזוכה ה"אמי" ג'ואל גלן ("זולנדר"), מי שאחראי לתוכנית "על הגריל" של רוזאן בר, צ'ארלי שין ואחרים. ינחה את הטקס המצופה השחקן המועמד ל"אמי" סת' רוגן ("הדייט שתקע אותי", "סופרבאד"), מי שפרץ ביחד עם פרנקו לפני קרוב ל-15 שנים בסדרת הקאלט "פריקס אנד גיקס", ושיתף עמו פעולה בין-השאר בסרט הפופולארי "פיינאפל אקספרס".

לאחרונה נודע שבאירוע ייקחו חלק כמה מחבריו של פרנקו, קולגות וכן קומיקאים מובילים, ובימים הקרובים יוכרזו שמותיהם של סלבריטאים נוספים שישתתפו בהקלטת המשדר. בין הידוענים שפורסמו עד כה ניתן למצוא את זוכה ה"אמי" ביל היידר ("סטרדיי נייט לייב"), הקומיקאית הנודעת שרה סילברמן ("המופע של שרה סילברמן"), זוכה ה"אמי" אנדי סמברג ("אני אוהב אותך, אחי"), המועמד לאוסקר ג'ונה היל ("מאניבול", "רחוב ג'אמפ 21"), הקומיקאים ניק קרול, נטשה לגרו ("הוא פשוט לא בקטע שלך") ועזיז אנסרי ("מחלקת גנים ונוף") והכוכב הקבוע והפרוע של משדרי "על הגריל", ג'ף רוס.

פרנקו (35), שטען בהכרזה הרשמית על האירוע כי הוא "חלם על התוכנית הזאת מאז ומתמיד", הינו שחקן, במאי, תסריטאי, מפיק, סופר ואמן, שהיה מועמד לפרס האוסקר, וגרף את פרס "גלובוס הזהב". בן למשפחה חצי-יהודית מפאלו-אלטו, קליפורניה, ביסס פרנקו את מעמדו ככוכב בשוברי קופות ויקירי מבקרים כמו "127 שעות", "מילק", "כוכב הקופים: המרד", "לאכול להתפלל לאהוב", "אוז" וטרילוגיית "ספיידרמן". בשנה החולפת קיבל כוכב משלו בשדרת הכוכבים בהוליווד.

בזמנו הפנוי והמועט, פרנקו הוא אקדמאי נלהב, מועמד לדוקטורט באוניברסיטת "ייל", שידוע כמי שלקח במקביל כמות בלתי אפשרית של קורסים בכמות עוד יותר בלתי אפשרית של אוניברסיטאות יוקרתיות, וכן מלמד במוסדות לימוד בניו-יורק ובקליפורניה. בשנים האחרונות הספיק פרנקו להציג תערוכות ציור, לפרסם קובץ סיפורים קצרים, ליצור פרויקט בימתי ולביים סרט תיעודי וסרטים קצרים. בשנתיים הקרובות נקשר שמו של פרנקו ללא פחות מ-13 סרטים, שניים מהם בבימויו, ופורסם כי יעשה בקרוב את בכורתו בברודווי.

ברזומה של פרנקו לא חסרות נקודות שנויות במחלוקת, הבולטת שבהן היא תפקיד ההנחיה של טקס האוסקר 2011 לצדה של אן האת'וויי, עליו נקטל על-ידי המבקרים והקהל שחשדו כי היה תחת השפעת סמים בזמנו. פעילותו הביזארית ברשתות החברתיות עולה לכותרות לעיתים תכופות, כמו גם שמועות על מיניות מעורפלת וסכסוך מתוקשר עם מרצה מאחת האוניברסיטאות בהן לומד.

טקסי "הגריל" החגיגיים, שנערכים מזה עשור ברשת "קומדי סנטרל", מציבים במרכזם דמויות מפורסמות, שחייהן האישיים שנויים במחלוקת ומתועדים בקביעות על-ידי הצהובונים. מנהל הגריל, לרוב גם הוא דמות מוכרת, מכונה "Roast Master". הוא מעלה לבמת האירוע- אל מול ה"נצלה" ("Roasted") וקהל חי – מבחר חברים, מכרים וקולגות, שמספרים האחד אחרי השני עלבונות חריגים, אמירות פרובוקטיביות, ואמיתות מרות לצד המצאות מגוחכות. המשתתפים ברוב המקרים לוקחים את ההתבטאויות הקיצוניות בהומור עצמי ראוי לשבח. "הגריל" שנעשה בסוף 2011 לצ'ארלי שין הפך בזכות נתון של 6.4 מיליון צופים למצליח ביותר בתולדות הטקס, ולמשדר השני הכי נצפה אי-פעם ב"Comedy Central".

12.9, יום חמישי, בשעה 20:20, ב-HOT קומדי סנטרל

שתפו את הפוסט!