20 באפריל 2024 5:54
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"פרויקט מסלול" ("Project Runway"), הריאליטי המצליח עונה עשירית

עונתו העשירית של "פרויקט מסלול", ריאליטי המעצבים

זוכה פרסי ה"אמי"- החל מה-29.6 ב-HOT3 וב-HOT VOD

תוכנית המציאות האהובה מציינת עשור בעונה מפתיעה שכוללת תצוגת אופנה מול קהל של אלפים בטיימס סקוור, עזיבה דרמטית של שני מתמודדים ושופטות אורחות כמו ג'ניפר הדסון, פטרישיה פילד והיידן פנטייר

 

Project Runway 10

 

עם קרוב לעשרים מדינות שרכשו את פורמט התוכנית, ולא פחות משש תוכניות-בת, הפכה "פרויקט מסלול" למותג-על ולריאליטי האופנה הנצפה והמוערך ביותר על המסך. התוכנית, שמועמדת בימים אלה לפרס המבקרים, הייתה מועמדת השנה לשני פרסי "אמי" 2013, בנוסף לשני הפרסים בהם מחזיקה.

 

העונה העשירית נפתחת בתצוגת אופנה ענקית מול קהל חי של אלפי מעריצים וחובבי אופנה בטיימס סקוור שבניו-יורק. בהמשך, צריכים 16 המשתתפים לעמוד בשורת משימות חדשניות ומאתגרות, מעיצוב על-ידי ממתקים ועד עיצוב בגדי תינוקות. זו אחת מעונותיה האמוציונאליות ביותר בתולדות הפורמט, והעונה הראשונה שבה שני מתמודדים פורשים טרם הדחתם.

 

בין הכוכבות שמשתתפות העונה כשופטות אורחות ניתן למצוא את לורן גרהאם, היידן פנטייר, קריסטין ריטר, זוכת ה"אמי" דברה מסינג, הילרי דאף, זואי סלדנה וזוכת האוסקר וה"גראמי" ג'ניפר הדסון. פטרישיה פילד, מעצבת התלבושות הידועה וזוכת פרסי ה"אמי" של "סקס והעיר הגדולה" ו"השטן לובשת פראדה", חוזרת כשופטת אורחת לאחר שהשתתפה בעונת הבכורה של "פרויקט מסלול".

 

התוכנית מעניקה לקבוצה של מעצבי אופנה מבטיחים הזדמנות נדירה להגיע עד לשבוע האופנה של ניו-יורק, בכדי להציג את הקולקציות שלהם אל מול עיניהם של בכירי התעשייה, להשיק את הקריירות שלהם, ולזכות בתואר מעצב-העל הבא של אמריקה. בכל פרק צריכים המשתתפים להתמודד עם מגבלות קשות של זמן, נושא וחומר ליצירת עיצוב חדשני, שירשים את צוות השופטים. בסוף המשימה יודח המתמודד החלש לדעת השופטים, כשאל שלב הגמר המפואר שמתקיים בשבוע האופנה יגיעו רק ארבעה מהם. הזוכה העונה יקבל מענקים מטעם "לוריאל" ו"HP" ליצירת קו ההלבשה שלו, כפולה במגזין היוקרתי "Marie Claire" והזדמנות ליצור קולקציה לחנות "לורד וטיילור".

 

לצדה של קלום (שציינה השנה את יום-הולדתה ה-40), חוזר המנטור הקבוע טים גאן. המעצב מייקל קורס ועיתונאית האופנה נינה גרסיה שבים לכס השיפוט המפורסם. החל מהעונה הבאה זאק פוזן מחליף את קורס ומצטרף כשופט לתוכנית.

 

החל מה-29.6, ימי ראשון, בשעה 21:30, ב-HOT3 ובחינם ב-HOT VOD

שתפו את הפוסט!