29 במרץ 2024 18:52
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קבלו את נבחרת הכוכב הבא


 

הכירו את  נבחרת העונה הראשונה של הכוכב הבא.

 

הבנות:

חן לוי, בת 16 מירושלים. תלמידת י"ב  בבי"ס "שער הנגב" הסמוך לשדרות. מתגוררת בשלוש השנים האחרונות בפנימית "עדן" לנערות בסיכון בקיבוץ כרמיה שבעוטף עזה. חן החלה לשיר ביום הראשון שהגיעה לפנימייה, אך משפחתה גילתה את כשרונה רק אחרי שנרשמה לתכנית. חן נכנסה לנבחרת עם ביצועה ל"רואה לך בעיניים" של אתי אנקרי שהשיג 79%.

 

טינה איברגימוב בת 16 מנתניה. הוריה עלו ארצה  מבאקו אזרביז'אן והתגרשו כשטינה הייתה בת 3. אמה הייתה זמרת ושחקנית בארץ מוצאה וכיום מטפלת בקשישים. היא  מעידה על קשיים בהסתגלות חברתית ואומרת שהבמה והמוסיקה הם שמאפשרים לה להשתחרר ולפרוח. טינה נכנסה לנבחרת בזכות ביצועה לשיר "אבא" של שלומי שבת, זכה ל-81%, אותו בחרה להקדיש לאביה איתו אין לה קשר.

ליאור פרץ בת 21 מראשל"צ.  ליאור הגיעה לתכנית יחד עם בן זוגה אך שניהם לא עברו את מבחן המסך. צביקה הדר התעקש לתת לה הזדמנות נוספת , הפתיע אותה בשדה התעופה והזמין אותה למבחן מסך נוסף, אותו עברה בהצלחה. את כרטיס הכניסה שלה לנבחרת היא  קיבלה בזכות הביצוע  ל"מישהו פעם" של עברי לידר שהרים את המסך עם 81% .

 

ענבל בקמן בת  22 מחולון. החלה לנגן בגיטרה כבר בגיל 7 ורק לפני שנתיים החלה ללמוד נגינה באופן מקצועי, במקביל למדה כתיבה, פיתוח קול ותיאורית מוסיקה. הביצוע השקט שלה ללהיט של בריטני ספירס "Hit Me Baby One More Time " זכה ל-77% והעביר אותה לנבחרת.

 

רוני ישראלי בת 20 מיבנה.  חיילת בלהקת חיל האוויר. לפני שירותה הצבאי רוני שרה בלהקת נוער מקומית ביבנה ולמדה במגמת מוסיקה בתיכון. אוהבת לשיר בעיקר SOUL ,  R&B  ורוק, סגנונות שהכניסה לביצוע שלה לשיר "חופשיה"  של שרית חדד, שהכניס אותה לנבחרת עם 77%.

רינת כהן, בת  22 מירושלים. עובדת כיום במזנון של אמה בעיר. בתיכון היא שרה במקהלת בית הספר אך רק לפני שנתיים החלה לפתח את כשרון השירה שלה והתעמקה בשיעורי פיתוח קול. רינת נכנסה לנבחרת בזכות הביצוע שלה ל"לשם" שכתבה קרן פלס שזכה ל-78%.

הבנים:

האחים גת- אריה, בן 48 מבית שמש וגיל, בן 37 מירושלים. שניהם נשואים ולכל אחד מהם 6 ילדים. במקור מאילת. שניהם עוסקים במוסיקה מגיל צעיר וחזרו בתשובה לפני מספר שנים. מאז שידור האודישן הראשון שלהם בו ביצעו גרסת כיסוי לסיימון וגרפינקל הם זוכים לתשומת ליבה של התקשורת העולמית. האחים גת הצליחו להיכנס לנבחרת כשהרימו את המסך עם 82% בביצוע ל"הוטל קליפורניה של ה-Eagles.

 

אביתר קורקוס בן 20 מלוד. חייל. בגיל 9 שלחו אותו ההורים לתחרות כישרונות מוזיקלית והוא זכה במקום הראשון. אביתר מעיד כי מערכת היחסים הקשה בין הוריו הגרושים השפיעה עליו והקשתה עליו להתמקד בשירה. כעת הוא מרגיש משוחרר יותר לחזור אל המוסיקה. אביתר נכנס לנבחרת עם 80% לביצוע שלו ל"אין מדינה לאהבה" שביצעו זוהר ארגוב וגם צביקה פיק.

אלון טאוב בן 28, מהישוב דולב שליד רמאללה. מורה. אלון הפך אב בפעם הרביעית יומיים בלבד לפני מבחן המסך הראשון שלו, בו הצליח להרים את המסך בשיא של 94 אחוזים, רף שטרם נשבר מאז. הוא לחם במלחמת לבנון השנייה ואיבד במהלכה כמה מחבריו, חוויה אשר הותירה בו משקעים עד היום. במבחן הנבחרת הרים את המסך עם 78% לביצוע לשיר "דרך ארוכה" של  גלי עטרי.

 

אליאס מלייב בן 18 מת"א. את כשרונו  גילה אליאס  לפני 4 שנים כשנכנס לחדר המוסיקה של בית ספר ומאז השתנו חייו ללא הכר. תדמית הבריון שהודבקה לו ודרדרה אותו, התחלפה בנער רגוע ורגיש. סבו ז"ל היה חזן מפורסם בניו יורק  ואימו היתה זמרת מפורסמת בארמניה. הביצוע שלו ל"יש בי אהבה" של אריק איינשטיין הכניס אותו לנבחרת עם 79%.

ג'ורג' אבו שקרא בן 18 מחיפה.  תלמיד תיכון. גדל במשפחה מוזיקלית ובאווירת דו קיום בשכונת ואדי ניסנאס בחיפה. הצעיר  מבין ארבעה אחים שמסייע למשפחתו בעבודה בחומוסייה המשפחתית. הוא ריגש את השופטים והקהל כשהרים את המסך בביצוע ל"imagine " והיה קרוב מאוד להרים את המסך כששר את "בדד" של זוהר ארגוב במבחן הכניסה לנבחרת. מבין שלושה מועמדים שכמעט חצו את הרף, החליטו השופטים להעניק לג'ורג' את כרטיס הכניסה האחרון לנבחרת.

דוד דריי בן 16 מירושלים. תלמיד תיכון. את לימודיו במגמה למוסיקה הוא משלים בקונסרבטוריון "הסדנא" בעיר. נולד בקאן שבצרפת. בילדותו למד בבית ספר קתולי פרטי, כי האב לא רצה לשלוח את ילדיו לבית הספר הציבורי. אחרי שדוד שאל את הוריו מדוע הוא לומד על כריסטמס בבי"ס אבל חוגג חנוכה בבית, החל השינוי והוא נשלח לבית ספר יהודי בניס ומשם החל תהליך חזרה בתשובה של המשפחה.  דוד זכה למקום בנבחרת עם ביצוע ל"עומד בשער" של עמיר בניון שהשיג 81%.

דונדיט ג'ון בן 19 מאילת. בן למשפחת פליטים מדרום סודן שגדל והתחנך בישראל ב-5 השנים האחרונות. אחרי מאבקים ארוכים עם מערכת החינוך בעיר מגוריו, דונדיט השלים בגרות מלאה במדרשת שדה בוקר. הוא שר ומנגן בגיטרה ומספר שהמוסיקה ליוותה אותו ברגעים הקשים ביותר במסע לישראל. דונדיט נכנס לנבחרת עם ביצוע ל"שאריות של החיים" של עידן רייכל שזכה ל-79%.

עומר דץ בן 20 מגבעתיים. חייל בלהקה צבאית. בנם של אורנה ומשה דץ שהחליט שהגיע הזמן לעבור לקדמת הבמה ולהוכיח שהוא מוכשר בזכות עצמו. עומר עבר את מבחן הנבחרת בביצוע לקלאסיקה של יוסי בנאי "אהבה בת 20" עם 83%.

שתפו את הפוסט!